گوگل شروع به ارائه به روز رسانی به سیستم محتوای مفید خود کرده است، این اولین به روز رسانی بزرگ برای این به روز رسانی از زمان راه اندازی آن در آگوست 2022 است. این به روز رسانی از دیروز، 5 دسامبر آغاز شد، اما اکنون در 6 دسامبر قابل مشاهده است، به همین دلیل است که گوگل این به روز رسانی را امروز اعلام کرد.

چه چیزی جدید است. اکنون به‌روزرسانی محتوای مفید (سیستم مستعار) یک به‌روزرسانی جهانی است که بر همه زبان‌ها و نه فقط زبان انگلیسی تأثیر می‌گذارد. این به سیستم‌های Google کمک می‌کند تا اشکال بیشتری از محتوای کم‌کیفیت ایجاد شده برای موتورهای جستجو و نه برای افراد را شناسایی کند.

گوگل همچنین به ما گفت که این سیستم با سیگنال های اضافی به روز شده است تا به گوگل کمک کند محتوای بیشتری را که عمدتاً برای موتورهای جستجو در مقابل افراد ایجاد شده است شناسایی کند.

زمان سنجی. گوگل گفت که این به‌روزرسانی در اواخر 5 دسامبر برای تعداد کمی درخواست ظاهر شد، اما در 6 دسامبر به‌روزرسانی قابل‌توجه‌تری شد و بیشتر قابل مشاهده بود.

عرضه. عرضه، مانند اکثر به‌روزرسانی‌های دیگر Google، حدود دو هفته طول می‌کشد تا به طور کامل عرضه شود.

گوگل نوشت به‌روزرسانی محتوای مفید دسامبر 2022 را منتشر کرد که طبقه‌بندی‌کننده ما را بهبود می‌بخشد و در سراسر محتوا در همه زبان‌ها کار می‌کند. انتشار ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

بیشتر در مورد به روز رسانی محتوای مفید. به روز رسانی محتوای مفید گوگل به طور خاص «محتوای را هدف قرار می دهد که به نظر می رسد در درجه اول برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو به جای کمک یا اطلاع رسانی به مردم ایجاد شده است».

گوگل به ما گفت که هدف این به روز رسانی الگوریتم کمک به جستجوگران برای یافتن محتوای با کیفیت بالا است. گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.

محتوایی که با هدف رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است – چیزی که می‌توانید آن را «محتوای اول موتور جستجو» یا «محتوای سئو» بنامید، اخیراً مکرراً در مورد آن نوشته شده و در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است.

به طور خلاصه، جستجوگران هنگامی که در صفحات وب غیر مفیدی قرار می گیرند که رتبه خوبی در جستجو دارند، ناامید می شوند، زیرا برای رتبه بندی خوب طراحی شده اند.

هدف الگوریتم جدید گوگل کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها و در عین حال تبلیغ وب سایت های مفیدتر، طراحی شده برای انسان ها، بالاتر از موتورهای جستجو است.

گوگل گفت این تلاشی مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسان‌تر کردن یافتن محتوایی است که در جستجو معتبر و مفید باشد.

اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل لیستی از سوالاتی را ارائه کرده است که می توانید در مورد محتوای خود از خود بپرسید. همانطور که در اینجا پست کردیم، آن سوالات را بخوانید و به شیوه ای بی طرفانه، از خود بپرسید که آیا محتوای شما با این به روز رسانی هماهنگ است یا خیر.

توجه داشته باشید، اگر با این به‌روزرسانی مواجه شدید، بازیابی آن ممکن است چندین ماه طول بکشد، اگر همه چیز را درست انجام دهید و در طول زمان تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید.

گوگل به ما گفت که اگر سایتی دیگر مفید نباشد، ممکن است به محض اتمام به‌روزرسانی فعلی، تغییرات مثبتی را مشاهده کند. با این حال، یک سایت ممکن است تغییر مثبتی را مشاهده نکند، اگر زمینه های دیگری وجود داشته باشد که نیاز به بهبود دارد. بنابراین همیشه سعی کنید سایت خود را مفیدتر کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی دو هفته آینده متوجه هر گونه تغییر رتبه بندی و نمایان شدن در جستجوی Google شدید، به خصوص اگر این تغییرات بزرگ بود، احتمالاً می توانید آن را به این به روز رسانی نسبت دهید. توصیه های Google را بخوانید، تغییرات لازم را اعمال کنید و امیدوار باشید در ماه های آینده بهبودی حاصل شود.

امیدواریم همه شما از این به روز رسانی بهره مند شوید و اگر نه، امیدواریم به سرعت بهبود پیدا کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *