در بازار شدید رقابتی امروز، ارائه تجربیات شخصی برای تعامل و وفاداری مشتری بسیار مهم است. با این حال، بازاریابانی که نمیتوانند خود را با گذار از استراتژیهای تعامل مبتنی بر درخت تصمیمگیری به استراتژیهای تعامل مبتنی بر محرک تطبیق دهند، در معرض خطر عقب ماندن و از دست دادن فرصت برای جذب مشتریان در هر نقطه تماس با تجارب بسیار شخصیشده هستند.
در این کارگاه، نحوه همکاری یکپارچه با تیم داده خود را بیابید تا پتانسیل کامل داده های شخص اول خود را باز کنید و تجربیات شخصی ایجاد کنید که مشتریان شما را در هر نقطه تماسی مجذوب خود کند.
ثبت نام کنید و در «نحوه ارائه بهترین اقدام بعدی با دادههای مشتری شخص اول» شرکت کنید. ارائه شده توسط برف روب.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو