Cash app featured


کنجکاو هستید که درباره برنامه نقدی بیشتر بدانید؟ این راهنما همه چیز را توضیح می دهد.

برخی از برنامه ها آنقدر محبوب می شوند که نام آنها تبدیل به فعل می شود. واضح‌ترین مثال Google است—ما فکر نمی‌کنیم وقتی کسی می‌خواهد اطلاعاتی پیدا کند، بگوییم آن را در گوگل جستجو کند. برخی از برنامه‌های پرداخت نیز به این وضعیت رسیده‌اند، با «Venmo me» یا «PayPal me the money» به عباراتی تبدیل می‌شوند که بسیاری از ما فوراً آن را درک می‌کنیم.

برنامه پرداخت دیگری نیز وجود دارد که در حال تبدیل شدن به یک فعل است – برنامه نقدی. ممکن است قبلاً از افراد خواسته شده باشد که به شما بگویند «Cash App me» یا حتی درخواست پرداخت Cash App برای شما ارسال شده است.

Cash App چیست و آیا استفاده از آن بی خطر است؟ در زیر بیابید.

برنامه نقدی چیست؟

بر خلاف بسیاری از برنامه‌های معروف، نام Cash App نشان‌دهنده کاملاً محکمی است که برنامه واقعاً چه کاری انجام می‌دهد. Cash App به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً از تلفن هوشمند خود پول ارسال و دریافت کنند، به روشی مشابه برنامه هایی مانند PayPal و Venmo.

در حالی که انتقال پول ویژگی اصلی برنامه است، Cash App ویژگی‌های اضافی مانند کارت نقدی متصل به حساب Cash App شما را ارائه می‌کند. شما همچنین می توانید از طریق Cash App سرمایه گذاری کنید. توانایی سرمایه گذاری در سهام کسری با مبلغی کمتر از یک دلار وجود دارد. حتی می‌توانید از طریق این اپلیکیشن ارزهای دیجیتال را بخرید، بفروشید، ارسال کنید و دریافت کنید.

در زمان نگارش این مقاله، برنامه نقدی فقط در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است. شما می توانید بین آن دو کشور پول ارسال و برگشت کنید، اما نمی توانید از هیچ کشور دیگری پول ارسال یا دریافت کنید.

برنامه نقدی چگونه کار می کند؟

استفاده از Cash App سریع و ساده است که یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد آن است. شما می توانید در عرض چند دقیقه بلند شوید و اجرا کنید.

راه اندازی حساب کاربری

برنامه را دانلود کنید و با چند جزئیات مانند نام، کد پستی و شماره تلفن خود ثبت نام کنید. برای ثبت نام نیازی به پیوند یک حساب بانکی ندارید، اما برای ارسال و دریافت پول باید این کار را انجام دهید.

هنگامی که حساب خود را ایجاد کردید، از شما خواسته می شود که یک “cashtag” ایجاد کنید که یک شناسه منحصر به فرد است، مانند $abrahamlincoln یا £ princeharry. برای ارسال و دریافت پول می توانید از این cashtag استفاده کنید. سایر کاربران می توانند به $abrahamlincoln پرداخت کنند و مستقیماً به حساب شما می رسد.

اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، باید یک حساب بانکی را به نمایه Cash App خود پیوند دهید. اگر موجودی در حساب خود ندارید، هرگونه پرداخت از این منبع انجام می شود.

نحوه ارسال پول در برنامه نقدی

هنگامی که یک حساب مرتبط دارید، ارسال پول ساده است. اگر از بریتانیا به ایالات متحده یا بالعکس پول می‌فرستید، Cash App وجوه را با استفاده از نرخ ارز متوسط ​​بازار در زمان پرداخت، به ارز گیرنده تبدیل می‌کند.

برای ارسال پول در برنامه نقدی:

  1. روی ضربه بزنید مبلغ پرداختی آیکون. این علامت دلار در ایالات متحده یا علامت پوند در انگلستان است.
    نماد پرداخت برنامه نقدی
  2. مبلغ مورد نظر برای ارسال را وارد کنید.
    برنامه نقدی مقدار را وارد کنید
  3. ضربه زدن پرداخت.
    دکمه پرداخت برنامه نقدی
  4. برچسب نقدی، شماره تلفن، آدرس ایمیل گیرنده را وارد کنید یا شخصی را از مخاطبین خود انتخاب کنید.
    گیرنده پرداخت برنامه نقدی
  5. همچنین می توانید یادداشتی اضافه کنید که توضیح دهد پرداخت برای چه منظوری است.
    دلیل پرداخت برنامه نقدی
  6. ضربه زدن پرداخت و پول شما ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که در بریتانیا، ممکن است لازم باشد قبل از ارسال پول، اطلاعات هویتی بیشتری را وارد کنید.
    پرداخت برنامه نقدی
  7. پول فوراً در موجودی برنامه نقدی گیرنده ظاهر می شود.

نحوه دریافت پول در اپلیکیشن نقدی

دریافت پول نیز با Cash App ساده است. می‌توانید برچسب نقدی خود را به مردم ارائه دهید، و آنها می‌توانند از آن برای پرداخت مستقیم به حساب Cash App شما استفاده کنند، یا می‌توانند همین کار را با استفاده از شماره تلفن یا آدرس ایمیل شما انجام دهند.

از طرف دیگر، می توانید از طریق Cash App برای آنها درخواست پرداخت ارسال کنید.

برای درخواست پول از طریق برنامه نقدی:

  1. روی ضربه بزنید مبلغ پرداختی آیکون.
    نماد پرداخت برنامه نقدی
  2. مبلغی را که درخواست می کنید وارد کنید.
    برنامه نقدی مقدار را وارد کنید
  3. ضربه زدن درخواست.
    دکمه درخواست برنامه نقدی
  4. برچسب نقدی، شماره تلفن یا ایمیل شخصی را که از او درخواست پول می کنید وارد کنید، یا فردی را از مخاطبین خود انتخاب کنید.
    گیرنده درخواست برنامه نقدی
  5. یک یادداشت اضافه کنید که توضیح دهد درخواست برای چیست.
    دلیل درخواست برنامه نقدی
  6. ضربه زدن درخواست.
    درخواست پرداخت برنامه نقدی
  7. گیرنده 14 روز فرصت دارد تا پول درخواستی را ارسال کند یا درخواست را رد کند، پس از این مدت درخواست به طور خودکار حذف می شود.
  8. اگر درخواست شما را بپذیرند، پول فوراً در موجودی برنامه Cash شما ظاهر می شود.

نحوه انتقال پول به حساب لینک شده خود

پولی که دریافت می کنید فوراً در موجودی برنامه نقدی شما ظاهر می شود. می‌توانید از این موجودی برای انجام پرداخت‌ها بدون دریافت پول اضافی از حساب پیوندی خود استفاده کنید.

اگر به جای حساب Cash App خود، پول را در حساب بانکی خود می خواهید، باید آن را به خارج منتقل کنید. شما می توانید پول را به صورت رایگان به خارج منتقل کنید، اما تکمیل آن ممکن است تا سه روز کاری طول بکشد، اگرچه اغلب سریعتر است.

از طرف دیگر، می‌توانید واریز فوری را انتخاب کنید، اما Cash App هزینه پردازشی بین 0.5٪ تا 1.75٪ از مبلغی را که انتقال می‌دهید، با حداقل هزینه 0.25 دلار دریافت می‌کند.

برای انتقال پول از برنامه نقدی:

  1. روی ضربه بزنید پول آیکون.
    نماد پول برنامه نقدی
  2. در زیر موجودی فعلی خود، روی ضربه بزنید غیر نقدی.
    برنامه پول نقد خارج می شود
  3. مبلغی را که می خواهید برداشت کنید وارد کنید.
  4. ضربه زدن غیر نقدی.
  5. انتخاب کنید استاندارد یا فوری سرعت های برداشت به یاد بیاور فوری نیاز به هزینه دارد و استاندارد کاملا رایگان است
  6. پول شما در بازه زمانی انتخاب شده به حساب بانکی مرتبط شما منتقل می شود.

آیا برنامه نقدی امن است؟

پاسخ کوتاه بله است. این برنامه به اندازه اکثر برنامه های پرداخت دیگر ایمن است، اگرچه برخلاف حساب بانکی شما، پول شما در Cash App بیمه FDIC نیست.

Cash App از رمزگذاری برای محافظت از اطلاعات شما استفاده می کند و دارای گواهینامه PCI-DSS سطح 1 است که بالاترین سطح انطباق برای پردازش جزئیات کارت بانکی است. همچنین می‌توانید Touch ID یا یک رمز عبور را تنظیم کنید تا در صورت در دست گرفتن آیفون شما، مانع از استفاده هر کسی از برنامه شود.

برای محافظت از خود و سایر کاربران Cash App، محدودیت‌هایی نیز برای ارسال و دریافت پول قبل از تأیید کامل حسابتان وجود دارد.

محدودیت های اولیه عبارتند از:

  • ارسال بیش از 250 دلار در هفته (250 پوند در انگلستان)
  • دریافت بیش از 1000 دلار در ماه (500 پوند در هفته در انگلستان)

اگر به بیش از این نیاز دارید، می‌توانید تأیید کنید، که به نام قانونی کامل، تاریخ تولد، و چهار رقم آخر شماره تأمین اجتماعی (یا آدرس کامل شما در بریتانیا) نیاز دارد. پس از تأیید موفقیت آمیز، محدودیت های شما به موارد زیر افزایش می یابد:

  • ارسال تا 7500 دلار در هفته (1500 پوند در انگلستان)
  • بدون محدودیت در میزان دریافتی شما (10000 پوند در هفته در انگلستان)

یافتن اپلیکیشن های مفید در آیفون

Cash App چیست و آیا استفاده از آن بی خطر است؟ امیدواریم اکنون پاسخ این سؤالات را بدانید. Cash App راهی امن، ایمن و ساده برای ارسال یا دریافت سریع پول است. اگر مایلید کمی برای برداشت منتظر بمانید، می توانید به صورت کاملا رایگان از آن استفاده کنید.

با این حال، Cash App تنها اپلیکیشن بسیار کاربردی آیفون نیست. تعداد زیادی برنامه عالی برای آیفون وجود دارد که واقعاً باید از آنها استفاده کنید.

اگر قبلاً یک برنامه VPN برای آیفون خود ندارید، قطعاً باید به فکر تهیه آن باشید. این برنامه‌ها نه تنها به شما امکان می‌دهند محتوا را از خارج از منطقه فعلی خود مشاهده کنید، بلکه می‌توانند هنگام استفاده از Wi-Fi در کافی شاپ محلی خود، از داده‌های شما نیز محافظت کنند.

و اگر می‌خواهید بسته‌ای عالی از برنامه‌های مفید را با قیمت مناسب دریافت کنید، برنامه‌های Setapp iPhone را نیز بررسی کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *