کوری گانتر / نقد و بررسی گیک

این باتری و محصولات خورشیدی برای کمپینگ، عمر RV یا شارژ نگه داشتن وسایل در طول تعطیلات عالی هستند.

فروش بزرگ پرایم دی آمازون چند روز بیشتر نیست، اما ما در حال حاضر تخفیف های قابل توجهی را برای نیروگاه ها، شارژرهای قابل حمل و سایر وسایلی که می توانند همه ابزارهای شما را روشن نگه دارند، پیدا کرده ایم. چه در حال خرید بسته باتری، لوازم اضطراری یا فناوری برای سفرهای تعطیلات هستید، اکنون زمان خوبی برای خرید است.

معاملات به راحتی در طیف گسترده ای از محصولات در دسترس است – به این معنی که برای همه چیز کمی وجود دارد. می‌توانید صدها نفر را در یک نیروگاه بزرگ قابل حمل EcoFlow برای RV یا کمپینگ صرفه‌جویی کنید، پاوربانک‌ها را ذخیره کنید یا یک شارژر پانل خورشیدی قابل حمل برای همه ماجراجویی‌های خود در فضای باز بگیرید.

در اینجا بهترین معاملات اولیه Prime Day برای تجهیزات باتری آورده شده است:

اینها تنها تعدادی از معاملات و تخفیف‌های متعددی هستند که در سراسر آمازون برای همه چیز در حال حرکت هستند. می‌توانید بانک‌های باتری کوچکی برای شارژ مجدد تلفن و ایرپادها در طول روز یا نیروگاه‌های بزرگ قابل حمل (ژنراتورهای الکتریکی) پیدا کنید که به عنوان منبع برق اضطراری پشتیبان عمل می‌کنند.

مطمئناً، یک نیروگاه قابل حمل با ظرفیت بالا می تواند گران باشد، اما استفاده های بی پایانی برای چنین محصولی خواهید یافت. به عنوان مثال، من از Anker 767 خود با بیش از 2000 وات برق زمانی که در کمپینگ هستم استفاده می‌کنم، به لطف دوشاخه 30A، برق AC را در یک RV تغذیه می‌کنم، یا به همه دوستان و خانواده‌ام اجازه می‌دهم هنگام بازدید از کابین خانواده‌مان مقداری برق بدزدند. با 12 پورت مختلف، به همان اندازه توانمند است.

به عنوان یادآوری، Amazon Prime Day به طور رسمی از 11 ژوئیه آغاز می شود و تا 12 ادامه دارد، اما ما انتظار داریم که معاملات داغ قبل و بعد از آن روزها همچنان اعلام شود.

به یاد داشته باشید که این معاملات اولیه می آیند و می روند، فروخته می شوند و تغییر می کنند. به‌علاوه، انتظار چندین تخفیف سودآور را در دو روز اصلی داشته باشید، و توصیه می‌کنیم برای بررسی سریع‌تر فهرستی از علاقه‌مندان ایجاد کنید. سپس فراموش نکنید که در خبرنامه رایگان ما مشترک شوید تا چیزی را از دست ندهید.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *