بایرون وایت، موسس و رئیس CMC می‌گوید: «بسیاری از بهترین شیوه‌ها و تاکتیک‌های جدید ظاهر می‌شوند، که کارهای ما و نحوه انجام آن را برای موفقیت در بازاریابی محتوا تغییر می‌دهند.»



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

بازاریابی محتوا هر روز پیشرفت می کند. تاکتیک های جدید، قالب های جدید و روش های جدید برای ایجاد محتوای جذاب برای مخاطب. و بازاریابان باید با روندها و تغییرات در زمینه همگام باشند تا نتایج واقعی را برای برندهای خود به ارمغان بیاورند. چه راهی بهتر از شرکت در بزرگترین گردهمایی بازاریابان محتوا روی کره زمین برای کسب بینش و یادگیری در مورد آنچه در بازاریابی محتوا می گذرد؟

کنفرانس بازاریابی محتوا (CMC) رویداد برتر برای بازاریابی محتوای تاکتیکی و عملی است. هر ساله بازاریاب‌های محتوای حرفه‌ای به صحنه می‌روند و بینش‌ها و استراتژی‌های تازه‌ای را ارائه می‌کنند تا به طور مداوم برند شما را جلوتر از بسته نگه دارند.

CMC2022 این هفته، 9 تا 11 نوامبر، با یک تجربه مجازی در سال جاری با یک بلیط 3 روزه رایگان در دسترس بازاریابان محتوا عرضه می شود.

تو می توانی اکنون بلیط رایگان خود را برای CMC تضمین کنید!

ما فرصت داشتیم با هم بنشینیم بایرون وایت، بنیانگذار و رئیس کنفرانس بازاریابی محتوا (و WriterAccess)، در دسامبر 2021 توسط محتوا مارکتینگ خریداری شد. او برخی از موضوعاتی را که شرکت کنندگان در کنفرانس تجربه خواهند کرد به اشتراک گذاشت و به ما اطلاعاتی در مورد آنچه از آینده بازاریابی محتوا انتظار داریم ارائه داد.

محتوای راک: شرکت کنندگان باید از CMC 2022 چه انتظاری داشته باشند؟ آیا می توانید موضوعات، تاکتیک ها و نکات مهم امسال را برجسته کنید؟

بایرون وایت: مولی مقدس…. از کجا شروع کنم؟ بهترین پاسخی که می‌توانم ارائه کنم، از یک سؤال از بسیاری از جلسات ما می‌آید که سخنرانان ما در 5 آهنگ مختلف که پوشش می‌دهیم به آن پاسخ دادند. در مجموع پاسخ‌ها گوشه‌ای از کوه یخ را ارائه می‌دهند که اگر تصمیم به شیرجه رفتن داشته باشید، می‌توانید انتظار داشته باشید.

آیا در تلاش برای یافتن ایده‌های محتوایی هستید که واقعاً مشتریان و مشتریان احتمالی را درگیر خود کند؟

آیا برند شما گل دیوار مهمانی رسانه های اجتماعی است که همه سرگرمی ها را از دست می دهد؟

برای جلب توجه مشتریان و مشتریان بالقوه مشکل دارید؟

آیا می خواهید یک ترفند عجیب و غریب که برای شما درآمد بیشتری داشته باشد؟

چگونه می‌توانید در دنیایی که از اطلاعات اشباع شده است، جایی که همه چیز قابل استفاده از گوگل است، علامتی بسازید؟

آیا برند شما تست بوی اصالت را پشت سر می گذارد؟

بهترین راه برای تبدیل شدن به مقام برتر در صنعت شما چیست؟

درگیر کردن مشتریان بالقوه با راه‌حل‌های گران‌قیمت خود را دشوار می‌دانید؟

آیا بازاریابی شما کلیک ها را به مشتری تبدیل می کند؟

آیا فکر می کنید تنها راه جلب توجه این است که پر سر و صداترین و ظالمانه ترین شرکت در صنعت خود باشید؟

آیا می‌خواهید نمونه‌های مهلکی را ببینید که چگونه بازاریابان از «همدلی» برای کمپین‌های تجربی استفاده می‌کنند که به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کنند و به نقاط پایانی مرتبط می‌شوند که باعث تبدیل و فروش می‌شوند؟

به یک طرح جدید برای اینفلوئنسر مارکتینگ نیاز دارید؟

آیا می‌خواهید چرخه‌های دیوانه‌کننده بازبینی محتوا را که بهره‌وری، انگیزه و خلاقیت را از بین می‌برد، متوقف کنید؟

آیا شما یکی از بازاریابان هستید که هنوز مشتریان را بر اساس گروه های سنی تقسیم بندی و هدف قرار می دهید؟

آیا به دنبال گنجاندن سرگرمی در استراتژی بازاریابی محتوای خود هستید؟

آیا محصول پیچیده‌ای دارید که به نظر شما بازاریابی آن سخت است؟

وقتی نوبت به ایجاد یک منبع ثابت از محتوای معنادار می رسد، گیر کرده اید؟

فکر می کنید ورود به صفحه اول گوگل فراتر از درک شما است؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی از بازاریابان B2B به طور مداوم محتوای خلاقانه و هوشمندانه را تولید می کنند در حالی که برخی دیگر دائماً دچار مشکل می شوند؟

آیا محتوای شما در دریای حد وسط خسته کننده فرو می رود؟

آیا می خواهید بینش های تکان دهنده ای از داده های بازاریابی ایمیلی بیاموزید؟

به دنبال راه جدیدی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود هستید؟

چند قطعه از محتوای هو هوم در طرح بزرگ وب سایت شما مهم نیست، درست است؟

آیا از اینکه در حفره خرگوش تحقیق کلمات کلیدی پایین کشیده شده اید، خسته شده اید؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار، چه زمانی باید تفویض اختیار کنید؟

آیا در جریان آخرین به‌روزرسانی رتبه‌بندی «محتوای مفید» Google برای شما هستید؟

وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می رسد، احساس می کنید موانع بیشتری نسبت به راه حل ها دارید؟

آیا دقیقاً همان محتوا را در همه کانال‌های اجتماعی منتشر می‌کنید، به امید بهترین‌ها؟

به دنبال یک هک آسان برای کاهش هزینه تبلیغات لینکدین هستید؟

ای کاش تبلیغات YouTube شما سودآور بود؟

آیا به دلیل دردسرهای موجود از ایجاد ویدیو فرار می کنید؟

آیا ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه و مشتریان خود دشوار است؟

آیا برندهای B2B واقعاً می توانند از TikTok برای تولید سرنخ استفاده کنند؟

آیا از اینکه در حوزه اجتماعی در مقابل رقبای خود عقب نشینی کنید خسته شده اید؟

آیا به نظر می رسد که چرخ های خود را در توییتر می چرخانید تا کشش کمتر و کمتری داشته باشید؟

چه مقدار از توان مصرفی 143 میلیارد دلاری ژنرال Z به برند شما اختصاص دارد؟

تلاش می کنید تا با هیجان و چالش های یک استارت آپ در مراحل اولیه همراه شوید؟

آیا استراتژی بازاریابی محتوای شما فاقد تناسب است؟

آیا می خواهید با افزایش ارزش خود به عنوان یک بازاریاب، سریعتر، بهتر و به شیوه ای معنادارتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید؟

چه معیارهایی بیشترین اهمیت را دارند و چگونه آنها را اندازه گیری می کنید؟

نسبت به آنچه که معمولاً در فضای دیجیتالی پربار به دست می آورید، تعامل با نام تجاری و بینش مشتری بیشتری می خواهید؟

آخرین باری که جعبه ابزار بازاریابی محتوای خود را به روز کردید کی بود؟

آیا می‌خواهید بازاریابی خود را ارتقا دهید تا پایگاهی از مشتریان قوی و مستمر ایجاد کنید؟

آیا در حال هول کردن، خرد کردن و فشار دادن خود به فراتر از محدودیت های انسانی هستید، اما هنوز از موفقیتی که می خواهید لذت نمی برید؟

RC: CMC 2022 میزبان 50 سخنران، 8 سخنرانی کلیدی و 7 سخنرانی کلیدی بازاریابی کمدی خواهد بود که دانش زیادی در رابطه با بازاریابی محتوا به اشتراک می گذارد. آیا می توان مهمترین روندهایی را که امروزه بازاریابان محتوا برای به روز شدن در بازار باید به آنها توجه کنند برجسته کرد؟

BW: شما بسیاری از تاکتیک ها و تکنیک های جدید را پیدا خواهید کرد که امسال بر اساس تمام تغییرات بازار و جهان که در چند سال و حتی ماه های گذشته رخ داده است، ظاهر شده اند. من جلسه انتخاب ویراستاران برتر خود را در داشبورد ارائه خواهم کرد که برخی از بهترین محتوای ما را برای شرکت‌کنندگانی که زمان کوتاهی دارند، راهنمایی می‌کند.

RC: CMC امسال مجازی خواهد بود. آیا فکر می کنید این تمایل برای نسخه های بعدی CMC است؟ برگزاری یک رویداد مجازی به جای یک رویداد فیزیکی چه مزایایی برای شرکت کنندگان دارد؟

BW: همه ما امیدواریم که با بازگشت به رویدادهای زنده احساس راحتی کنیم، و این برای کنفرانس بازاریابی محتوا صادق است. اما یادگیری باید ادامه یابد و مخاطبان ما جهانی‌تر می‌شوند، بنابراین به همین دلیل احتمالاً هر سال یک رویداد مجازی خواهیم داشت. به دنبال برخی به‌روزرسانی‌ها در سه ماهه اول سال 2023 باشید، در سال آینده شما را در یک مکان می‌بینم!

RC: ما شاهد رشد مرتبط بازاریابی دیجیتال در طول همه گیری بودیم. رشد بازاریابی محتوا را در این دوره زمانی چگونه می بینید؟ بازاریابی محتوا چگونه در حال پیشرفت است؟

BW: بازاریابی همیشه در همه زمینه ها در حال تحول است. و Web3 با سرعت نور به ما نزدیک می‌شود، بسیار سریع‌تر از انتقال Web1 به Web 2. ایمیل نیز در حال تغییر است، از نظر اینکه چه چیزی بر اساس داده‌های چند ماه اخیر کار می‌کند یا نه.

و بسیاری از بهترین شیوه‌ها و تاکتیک‌های جدید ظاهر می‌شوند، که کارهای ما و نحوه انجام آن را برای موفقیت بازاریابی محتوا تغییر می‌دهند.

RC: ما چند شرکت نرم افزاری را دیده ایم خرید یا ساخت شرکت های رسانه ای خود. این روند چگونه بر بازاریابی محتوا تأثیر می گذارد؟ آیا روش بازاریابی محتوا توسط برندها را تغییر خواهد داد؟

BW: سوال عالی بازاریابی محتوا طبق تعریف (حداقل به قول من) هنر و علم جمع‌آوری اطلاعات، ساختن داستان‌ها و انتشار مداوم محتوا برای جلب مشارکت خوانندگان و بازگرداندن آنها برای کسب اطلاعات بیشتر است.

خرید یا ساختن یک شرکت یا کانال رسانه یا انتشارات راهی را برای شرکت‌ها ارائه می‌دهد تا به قطار بازاریابی محتوا بپیوندند و برند خود را با داستان‌ها و باورها و ایده‌های ایجاد شده توسط آن جریان ثابت محتوا هماهنگ کنند، روابط عمیق‌تری با مشترکین ایجاد کنند، مشتریان بالقوه و مشتریانی که طرفدار می شوند. من فکر نمی‌کنم که شاهد تغییراتی در شیوه بازاریابی محتوا باشیم.

اما شاهد ورود نوع جدیدی از شرکت های رسانه ای به دنیای انتشار خواهیم بود که متعلق به اعضای جامعه است و نه یک برند یا شرکت: وب 3 این تغییر را در بازاریابی محتوا به ارمغان خواهد آورد.

RC: چرا امسال یک بلیت 3 روزه رایگان همراه با کنفرانس بازاریابی محتوا را انتخاب کردید؟

BW: برای قدردانی از مشارکت محصولات و خدمات خود، تمام موارد ضبط شده کنفرانس سالانه خود را با مشتریان و نویسندگان WriterAccess در 4 سال گذشته به اشتراک گذاشته ایم.

محتوای راک امسال با قدردانی بیشتر از ارزش آموزش وارد عمل شد و موافقت کرد که بلیط های 3 روزه CMC را به جهان باز کند، به این امید که انقلاب بازاریابی محتوا در سراسر جهان را پیش ببرد. بلیت‌های دیگری برای خرید در دسترس هستند که همه محتوایی را که ضبط کرده‌ایم باز می‌کنند. و بلیط های گروهی با هزینه اندکی به فروش می رسد که به هر شرکت بزرگی اجازه می دهد تا کل تیم خود را با یک قیمت پایین دعوت کند.

تو می توانی اکنون بلیط رایگان خود را برای CMC تضمین کنید!



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *