اول مایکروسافت بینگ. سپس گوگل. اکنون بایدو در حال برنامه ریزی برای آوردن هوش مصنوعی به سبک ChatGPT به نتایج جستجوی خود است.
چرا ما اهمیت می دهیم. همه موتورهای جستجوی اصلی ظاهرا در یک مسابقه تسلیحاتی برای افزودن چت هوش مصنوعی به جستجو هستند. هنگامی که موتورهای جستجو در نهایت ویژگیهای چت را به جستجو اضافه میکنند، میتواند پیامدهای مهمی برای ناشران داشته باشد (وبسایتها میتوانند ترافیک و دید خود را تحت تأثیر قرار دهند، بسته به نحوه استقرار چت هوش مصنوعی در نتایج جستجو) و جستجوگران (آیا اطلاعات دقیق هستند و قابل اعتماد؟). در اینجا مجهولات ناشناخته زیادی وجود دارد، به این معنی که بازاریابان جستجو باید تمام این تحولات را تماشا کنند.
ابتدا یک برنامه مستقل، سپس جستجو کنید. انتظار می رود بایدو چت ربات هوش مصنوعی خود را ابتدا به عنوان یک برنامه مستقل (مشابه ChatGPT) راه اندازی کند. بر اساس گزارش ها، سپس تا ماه مارس به تدریج در جستجوی Baidu ادغام خواهد شد.
گفته می شود بایدو از مدل یادگیری عمیق خود به نام خود استفاده می کند ارنی (که بایدو آن را «یک مدل زبان پیشآموزشی با 260 میلیارد پارامتر» توصیف کرد) بهعنوان پایه چتبات و «آموزش آن بر روی منابع چینی و انگلیسی زبان در داخل و خارج فایروال چین» روزنامه وال استریت. بایدو همچنین خروجیهای چت بات خود را برای مطابقت با قوانین سانسور چین محدود خواهد کرد.
عمیق تر حفاری کنید. پوشش بیشتری از اخبار وجود دارد Techmeme.
جدید در زمین موتورهای جستجو