تبلیغ‌کنندگان باید بدانند که تفاوت در تعداد جلسات بین UA و GA4 می‌تواند از کسب‌وکار به کسب‌وکار متفاوت باشد.

Google Analytics 4 (GA4) اکنون دارای دو معیار جدید در کاوش‌ها و سفارشی‌سازی گزارش است.

مدیر محصول گوگل آنالیتیکس، کارلی بادی، دیروز درباره دو به‌روزرسانی جدید توییت کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان و برندها باید به معیارهای جدید در دسترس توجه داشته باشند و از آنها برای اندازه‌گیری عملکرد حساب‌های خود استفاده کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *