تبلیغکنندگان باید بدانند که تفاوت در تعداد جلسات بین UA و GA4 میتواند از کسبوکار به کسبوکار متفاوت باشد.
نیکول فارلی در 1 دسامبر 2022 ساعت 12:25 بعد از ظهر | زمان مطالعه: 1 دقیقه
Google Analytics 4 (GA4) اکنون دارای دو معیار جدید در کاوشها و سفارشیسازی گزارش است.
مدیر محصول گوگل آنالیتیکس، کارلی بادی، دیروز درباره دو بهروزرسانی جدید توییت کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان و برندها باید به معیارهای جدید در دسترس توجه داشته باشند و از آنها برای اندازهگیری عملکرد حسابهای خود استفاده کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو