اگر میز شما نیاز به ارتقا دارد، ارتقا به یک مانیتور فوق عریض می تواند فضای بیشتری را برای همه چیز از صفحه گسترده گرفته تا بازی به شما بدهد. اکنون می توانید یکی از ال جی را با 28 درصد تخفیف از قیمت اصلی تهیه کنید.

مانیتور 24 اینچی ال‌جی UltraWide Curved (بله، نام واقعی آن است) در حال حاضر در آمازون با قیمت 336.99 دلار به فروش می‌رسد. این صفحه نمایش منحنی IPS با وضوح 3440 در 1440 و نسبت تصویر 21:9 است. این باعث می شود که دو مانیتور مربعی شکل روی میز خود داشته باشید، اما بدون حاشیه در وسط. شما فضای زیادی برای چسباندن برنامه‌ها به هر طرف یا گوشه در ویندوز یا لذت بردن از فیلم‌ها و بازی‌ها با نسبت تصویر وسیع‌تر دارید. با این حال، هیچ پشتیبانی از نرخ تازه سازی بالا (60 هرتز) یا هیچ ویژگی AMD FreeSync و Nvidia G-SYNC وجود ندارد.

مانیتور منحنی فوق عریض ال جی

این مانیتور 34 اینچی جادار و فوق عریض، فضای کافی را برای کار با بهره وری، تماشای فیلم یا بازی روی میز به شما می دهد.

مانیتور ال‌جی از گزینه‌های اتصال معمولی، از جمله DisplayPort و دو پورت HDMI پشتیبانی می‌کند، اما به عنوان یک هاب USB Type-C نیز عمل می‌کند. اگر مانیتور را به لپ‌تاپ با USB Type-C متصل کنید، لپ‌تاپ را تا 90 وات شارژ می‌کند و به‌طور خودکار پورت‌های USB و اترنت را در پشت نمایشگر متصل می‌کند. این یک ویژگی خارق‌العاده است اگر عمدتاً از یک لپ‌تاپ کار می‌کنید – وصل کردن یک کابل، MacBook، Dell XPS 13 یا سایر لپ‌تاپ‌های شما را به یک ایستگاه کاری کامل رومیزی تبدیل می‌کند.

این کاملاً پایین‌ترین قیمتی نیست که تاکنون وجود داشته است – پلتفرم ردیابی Keepa گزارش می‌دهد که در یک لحظه در سال 2022 به 303 دلار کاهش یافته است – اما در چند ماه گذشته بیش از 400 دلار بوده است. اگر به دنبال ارتقاء مانیتور هستید، اکنون زمان مناسبی برای انتخاب آن است.






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *