MTCS2023 OG اصلی 1

ارائه سفرهای شخصی مشتری با رعایت حریم خصوصی.

استفاده موثر و مسئولانه از هوش مصنوعی مولد.

قیف های خود را با سرنخ های واجد شرایط شارژ کنید.

اینها برای بازاریابان مدرنی مانند شما میزهای میز هستند. و فناوری بازاریابی کلید شما برای تحقق همه چیز است.

مراجعه كردن MarTech، آنلاین از 28 تا 29 مارس به صورت رایگان، برای باز کردن…

  • تقریبا 50 جلسه غنی از تاکتیک در مورد چگونگی استفاده از فناوری بازاریابی برای موفقیت مداوم سازمانی
  • 50 جلسه غنی از تاکتیک از Sysco، Forrester، Electrolux، و بیشتر – آماده به اشتراک گذاشتن راه حل ها، استراتژی ها و بینش های قابل اعتماد به داده‌های شخص اول ارزشمند را استخراج کنید، عملیات بازاریابی را ساده کنید، و بازگشت سرمایه بیشتری را افزایش دهید
  • یک پنل اختصاصی هوش مصنوعی شامل آنیتا برتون، مدیرعامل CabinetM، ریکی ری باتلرمدیر عامل شرکت BENlabs، پم دیدنر، معاون بازاریابی در Relentless Pursuit و پل روتزر، مدیر عامل موسسه هوش مصنوعی بازاریابی (به علاوه پرسش و پاسخ زنده!)
  • پرسش و پاسخ زنده اضافی با بلندگوهای منتخب (از جمله پدرخوانده مارتک، اسکات برینکر!) – بنابراین شما می توانید پاسخ های خاص به سوالات خود را در زمان واقعی دریافت کنید
  • دو نکته کلیدی چشم باز که به شما کمک می کند شناسایی مصرف کنندگان B2B و B2C در یک محیط حریم خصوصی و برای تغییر واقعیت بازار آماده شوید
  • جلسات گفتگوی نشاط آور قهوه، جایی که می توانید چالش های ChatGPT، GA4 و MOPs را مورد بحث قرار دهید با شرکت کنندگان همفکر و کارشناسان صنعت (فقط زنده موجود است!)
  • دسترسی فوری بر اساس تقاضا به تمام جلسات و نکات کلیدی – زمانی که با برنامه شما مطابقت دارد شرکت کنید
  • خیلی مال خودت گواهی حضور و نشان دیجیتال – مناسب برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و نشان دادن تعهد خود به جدیدترین در بازاریابی

… همه به صورت رایگان – و بدون ترک میز. منتظر چی هستی؟ MarTech دو هفته دیگر آغاز می شود… پاس خود را اکنون ایمن کنید


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

لورن دونوان

Lauren Donovan از سال 2006 در بازاریابی آنلاین کار می کند و متخصص در بازاریابی رویداد، مدیریت محتوا، رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی، مدیریت جامعه و شهرت و روزنامه نگاری بلادرنگ است. او در حال حاضر به عنوان مدیر بازاریابی در رسانه درب سوم – تولید کننده نمایشگاه بازاریابی جستجو و مجموعه کنفرانس های MarTech و ناشران Search Engine Land و MarTech است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *