اکنون می توانید عناوین و توضیحات سئو را برای هر مقاله LinkedIn که منتشر می کنید یا قبلاً منتشر کرده اید سفارشی کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. چه از LinkedIn برای افزایش مخاطب برای خود، شرکت یا مشتریان خود استفاده می کنید، می خواهید از هر فرصتی برای افزایش دید و کشف جستجوی خود استفاده کنید. این سئوی فوقالعاده ابتدایی است – و احتمالاً قبلاً سرفصلهای خود را با در نظر گرفتن جستجو ایجاد کردهاید. اما این گزینه خوبی است که به شما امکان می دهد محتوای خود را به طور خاص برای جستجو بهینه کنید.
چگونه کار می کند. را کلیک کنید مقاله بنویسید. زیر منوی انتشار در منوی کشویی ناوبری مقاله، بر روی کلیک کنید تنظیمات.
در اینجا شما دو فیلد را مشاهده خواهید کرد:
- عنوان سئو: شما 60 کاراکتر برای کار دارید. لینکدین می گوید: “ما از عنوان سئوی اضافه شده شما به جای عنوان مقاله شما برای صفحات نتایج موتورهای جستجو مانند جستجوی گوگل استفاده می کنیم.”
- توضیحات سئو: شما 160 کاراکتر برای کار در اینجا دارید. LinkedIn می گوید: “ما از توضیحات SEO به جای چند خط اول مقاله شما در صفحات نتایج موتور جستجو استفاده می کنیم. پیشنهاد می کنیم از کلمات کلیدی استفاده کنید، نوشته خود را خلاصه کنید و بین 140 تا 160 کاراکتر بنویسید.”
به نظر می رسد. این هم یک اسکرین شات:
خبرنامه ها در جستجو قابل مشاهده هستند. لینکدین همچنین برجستگی خبرنامه ها را در نتایج جستجو افزایش می دهد. اکنون اگر یک خالق لینکدین خبرنامه ای ارائه دهد، به همراه یک دکمه اشتراک، زیر نام نویسنده ظاهر می شود. در اینجا یک مثال است:
مقالات برنامه ریزی شده به زودی. لینکدین همچنین اعلام کرد که نویسندگان مقاله و خبرنامه می توانند مقالات را زمان بندی کنند. اینها مانند پست های برنامه ریزی شده کار خواهند کرد.
و بیشتر. شما می توانید همه این اخبار و موارد دیگر را در آخرین خبرنامه ساختمان لینکدین مشاهده کنید: نسخه سازندگان: بهبود خبرنامه ها، سئو، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر + مکالمات الهام بخش در مورد ساخت شخصیت، یافتن بازی بعدی، AR و AI
جدید در زمین موتورهای جستجو