اکنون می توانید عناوین و توضیحات سئو را برای هر مقاله LinkedIn که منتشر می کنید یا قبلاً منتشر کرده اید سفارشی کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. چه از LinkedIn برای افزایش مخاطب برای خود، شرکت یا مشتریان خود استفاده می کنید، می خواهید از هر فرصتی برای افزایش دید و کشف جستجوی خود استفاده کنید. این سئوی فوق‌العاده ابتدایی است – و احتمالاً قبلاً سرفصل‌های خود را با در نظر گرفتن جستجو ایجاد کرده‌اید. اما این گزینه خوبی است که به شما امکان می دهد محتوای خود را به طور خاص برای جستجو بهینه کنید.

چگونه کار می کند. را کلیک کنید مقاله بنویسید. زیر منوی انتشار در منوی کشویی ناوبری مقاله، بر روی کلیک کنید تنظیمات.

در اینجا شما دو فیلد را مشاهده خواهید کرد:

  • عنوان سئو: شما 60 کاراکتر برای کار دارید. لینکدین می گوید: “ما از عنوان سئوی اضافه شده شما به جای عنوان مقاله شما برای صفحات نتایج موتورهای جستجو مانند جستجوی گوگل استفاده می کنیم.”
  • توضیحات سئو: شما 160 کاراکتر برای کار در اینجا دارید. LinkedIn می گوید: ما از توضیحات SEO به جای چند خط اول مقاله شما در صفحات نتایج موتور جستجو استفاده می کنیم. پیشنهاد می کنیم از کلمات کلیدی استفاده کنید، نوشته خود را خلاصه کنید و بین 140 تا 160 کاراکتر بنویسید.

به نظر می رسد. این هم یک اسکرین شات:

شرح عنوان Linkedin SEO 800x584

خبرنامه ها در جستجو قابل مشاهده هستند. لینکدین همچنین برجستگی خبرنامه ها را در نتایج جستجو افزایش می دهد. اکنون اگر یک خالق لینکدین خبرنامه ای ارائه دهد، به همراه یک دکمه اشتراک، زیر نام نویسنده ظاهر می شود. در اینجا یک مثال است:

نتایج جستجوی خبرنامه لینکدین 800x589

مقالات برنامه ریزی شده به زودی. لینکدین همچنین اعلام کرد که نویسندگان مقاله و خبرنامه می توانند مقالات را زمان بندی کنند. اینها مانند پست های برنامه ریزی شده کار خواهند کرد.

و بیشتر. شما می توانید همه این اخبار و موارد دیگر را در آخرین خبرنامه ساختمان لینکدین مشاهده کنید: نسخه سازندگان: بهبود خبرنامه ها، سئو، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر + مکالمات الهام بخش در مورد ساخت شخصیت، یافتن بازی بعدی، AR و AI


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *