Feature Release 🎉: Automatic subscription expiration emails, custom tags in weMail, product variation upgrades, and more 1


به ویژگی های جدید سلام کنید Appsero، ابزار تجزیه و تحلیل، مجوز و استقرار وردپرس مورد علاقه شما. دومین نسخه اصلی سال 2022 درست قبل از سال جدید در اینجا منتشر شده است. این کاهش ویژگی با پیشرفت‌هایی در مورد خدمات اشتراک، برچسب‌های غیرفعال‌سازی، ارتقاء تنوع محصول و تغییر مفید در رابط کاربری همراه است. بیایید بدانیم که چگونه می خواهیم زندگی همه توسعه دهندگان وردپرس را از پایین بهبود دهیم.

آنچه در داخل است: 4 ویژگی جدید با رابط کاربری بهبود یافته

این نسخه از ویژگی Appsero عمدتاً تجربه شما را به عنوان یک مالک افزونه که محصولات مبتنی بر اشتراک را می‌فروشد، اصلاح می‌کند. همچنین عملکردهای ادغام‌های weMail و مدیریت مجوز را بهبود می‌بخشد. همچنین یک گزینه ویرایش سه نقطه برای هر افزونه دریافت خواهید کرد. بیایید نگاهی اجمالی به هر ویژگی در اینجا داشته باشیم:

  1. لیست ایمیل اشتراک های منقضی شده: یک لیست ایمیل مشتریان را به آدرس ایمیل مورد نظر خود دریافت کنید که طرح اشتراک خود را به موقع تمدید نکرده اند.
  2. ایمیل های انقضای خودکار اشتراک: برای مشتریانی که اشتراک خود را تمدید نکرده‌اند ایمیل‌های خودکار ارسال کنید.
  3. برچسب های سفارشی در وی میل: برچسب های سفارشی را برای وضعیت های فعال سازی و غیرفعال سازی به لیست ایمیل خود اضافه کنید.
  4. تنوع محصول را ارتقا دهید: بدون تغییر مجوزها، تنوع محصول را از بک‌اند Appsero ارتقا دهید.
  5. نحوه ویرایش یا حذف یک افزونه: افزونه خود را مستقیماً از صفحه افزونه ها ویرایش کنید.

امیدواریم که ایده مختصری از ویژگی های شگفت انگیزی که این بار حذف می کنیم داشته باشید. بیایید در بخش زیر بیشتر در مورد این ویژگی ها کاوش کنیم.

لیست ایمیل اشتراک های منقضی شده

لیست ایمیل اشتراک های منقضی شده

این ویژگی فقط برای افزونه های Premium در دسترس است زیرا افزونه های رایگان بسته اشتراکی ندارند. برای دریافت لیستی از همه مشتریانی که اشتراک خود را تمدید نکرده اند، این ویژگی را فعال کنید. پس از یک دوره انقضا، لیست را به صورت خودکار به عنوان یک فایل CSV دریافت خواهید کرد.

می توانید تعداد دفعات دریافت لیستی از آدرس ایمیل کاربران منقضی شده را تنظیم کنید. Appsero در حال حاضر ایمیل را بر اساس 3، 7، 14 و 30 روز از دوره انقضا ارسال می کند. روزهایی را انتخاب کنید که پس از آن می‌خواهید فهرست ایمیل اشتراک‌های منقضی شده را دریافت کنید و آدرس/های ایمیلی را که می‌خواهید فهرست را دریافت کنید، اضافه کنید.

[Enable the Expired Subscriptions Email List]

ایمیل های انقضای اشتراک خودکار

ایمیل های انقضای اشتراک خودکار

این ویژگی برای محصولات دارای بسته اشتراک نیز می باشد. می توانید از این ویژگی برای یادآوری انقضای اشتراک به مشتریان خود استفاده کنید. در حال حاضر، Appsero امکان ارسال حداکثر سه یادآور (1 روز، 7 روز، 15 روز) پس از انقضای مجوز را فراهم می کند. همچنین یک ابزار ویرایش ایمیل را برای ساده کردن گردش کار شما فراهم می کند.

ایمیل ها طبق برنامه زمانی انتخابی شما پس از انقضای مجوز ارسال خواهند شد. همچنین می‌توانید یک URL صفحه تمدید را با این ایمیل ارسال کنید تا به مشتریان خود تخفیفی برای تمدید با قیمت کمتر ارائه دهید.

[Automate Subscription Expiration Emails]

برچسب های سفارشی در وی میل

برچسب های سفارشی در وی میل

weMail ارسال خبرنامه، جمع‌آوری سرنخ‌ها، خودکارسازی ایمیل‌ها، افزودن مشترکین به فهرست و مدیریت همه آنها را در داشبورد وردپرس آسان‌تر می‌کند. این نسخه از ویژگی Appsero ادغام آن با weMail را بهبود می بخشد. اکنون می توانید با مشاهده برچسب های سفارشی اضافه شده در weMail برای یک لیست کاربری خاص، ببینید چه کسی کدام افزونه را غیرفعال یا فعال کرده است.

هنگام جمع‌آوری سرنخ‌ها از اعلامیه شرکت Appsero، می‌توانید مخاطبین را بر اساس ترجیح خود برچسب‌گذاری کنید. همچنین می‌توانید برچسب‌های سفارشی را برای مخاطبینی که فعالانه از افزونه استفاده می‌کنند و کاربرانی که با انتخاب برچسب‌های مختلف آن را غیرفعال می‌کنند، انتخاب کنید.

[Add Custom Tags in weMail]

تنوع محصول را ارتقا دهید

تنوع محصول را ارتقا دهید

با استفاده از این ویژگی جدید تنوع محصول، می‌توانید بدون تغییر مجوز، تنوع جدیدی از محصول خود اضافه کنید. این بدان معناست که می‌توانید طرح فعلی کاربر را بدون نیاز به پرداخت یا سفارش جدید به برنامه دیگری ارتقا دهید. این گزینه فقط برای محصولات با تنوع موجود است. این فرآیند تخریب سفارش را آسان، سریع و بدون دردسر می کند.

[Add a New Product Variation]

نحوه ویرایش یا حذف یک افزونه

نحوه ویرایش یا حذف یک افزونه

این یک بهبود رابط کاربری است که به کاربران Appsero کمک می کند پروژه های خود را راحت تر مدیریت کنند. اکنون، می‌توانید یک افزونه، موضوع یا بسته محصول را مستقیماً از صفحات مربوطه ویرایش کنید. هر محصول دارای یک منوی ویرایش سه نقطه در گوشه سمت راست بالای نام خود است. پس از کلیک بر روی سه نقطه، مستقیماً به صفحه تنظیمات هدایت می شوید که در آنجا می توانید انواع اطلاعات و حتی را ویرایش کنید. یک پروژه را حذف کنید همچنین.

[Edit Plugin Details or Delete a Plugin]

درباره Appsero بیشتر بدانید: چرا باید آن را انتخاب کنید

معرفی مختصر Appsero برای توسعه دهندگان وردپرس

Appsero یک است پلت فرم SaaS، برای کمک به توسعه دهندگان وردپرس ساخته شده است. با استفاده از آن می توانید کارهای پیش پا افتاده و پیچیده ای مانند مدیریت مجوز، انتشار نسخه جدید و سایر کارهای استقرار را حذف کنید. این زندگی شما را به عنوان یک توسعه دهنده بسیار آسان تر می کند.

از زمان آغاز به کار Appsero، ما سعی کرده ایم محصول خود را در هر نسخه بهبود دهیم. ما فروش محصولات وردپرس را از طریق WooCommerce، EDD، Envato، FastSpring، Paddle، Gumroad و موارد دیگر فعال کردیم.

لیست زیر توضیح می دهد که چگونه Appsero به توسعه دهندگان کمک می کند تا پلاگین ها و تم های خود را به روش های بهتری مدیریت کنند.

  • Appsero پلاگین شما را 3 برابر سریعتر از طریق GitHub، Bitbucket و Gitlab اجرا می کند.
  • داده‌های استفاده از پلاگین و تم را جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را به‌طور قابل فهم ارائه می‌کند.
  • این به توسعه دهندگان کمک می کند تا مجوزها را با WooCommerce، EDD، FastSpring، Envato و غیره مدیریت کنند.
  • شما می توانید عملکرد کلی محصولات خود را از دید پرنده مشاهده کنید.
  • Appsero اجازه می دهد تا تعداد نامحدودی از تم ها و پلاگین ها را اضافه کنید.
  • به خوبی با Mailchimp، HelpScout و سایر ابزارهای ضروری ادغام می شود.

شما می توانید پلاگین ها، تم ها و بسته های رایگان نامحدود را با نسخه رایگان مدیریت کنید. منبرای همه رایگان است تا زمانی که بخواهید مجوزها را با استفاده از آن مدیریت کنید.

مراقب ویژگی ها و به روز رسانی های جدید Appsero باشید

Appsero اغلب ویژگی های جدیدی را برای مقابله با تقاضاهای رو به رشد پایگاه کاربران خود منتشر می کند. کاربران را قادر می‌سازد تا محصولات بسته‌ای را در آخرین افت ویژگی Appsero ایجاد و بفروشند. افزودن محصولات باندل مشکلات بسیاری از توسعه دهندگان وردپرس را که می خواهند چندین پلاگین یا تم را به طور همزمان بفروشند و تحت یک مجوز مدیریت کنند، حل کرد.

تیم Appsero بی وقفه برای بهبود محصولات ما و بهبود زندگی کاربرانمان کار می کند. شما می توانید ویژگی ها را درخواست کنید، بازخورد خود را به اشتراک بگذارید و برای هر نوع سؤالی با ما تماس بگیرید. برای به روز نگه داشتن خود در خبرنامه Appsero مشترک شوید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *