Introducing Blog Post Generator


آیا می خواهید به سرعت ایده های محتوایی برای وبلاگ خود تولید کنید؟

تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش وجود داشته باشد راه اسان برای ایجاد یک ایده های محتوایی سال بدون نیاز به صرف ساعت ها، اگر نه روزها برای تحقیق و نقشه برداری ذهنی؟

اگر شما مانند من و سایر وبلاگ نویسان باهوش هستید، حداقل چند بار در سفر وردپرس خود آرزوی این راه حل را داشته اید.

امروز، من برای انتشار یک ابزار رایگان WPBeginner، Blog Post Idea Generator، هیجان‌زده هستم، که به شما کمک می‌کند در یک ثانیه ایده‌های یکساله محتوا را ارائه دهید.

ما این ابزار را ساختیم زیرا معتقدیم ایده های محتوا ستون فقرات یک وبلاگ هستند و هر وبلاگ نویس باید بتواند به سرعت و به راحتی ایده های زیادی ایجاد کند.

تولید کننده ایده پست وبلاگ چیست؟

WPBeginner’s Blog Post Idea Generator یک ابزار آنلاین رایگان قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا ایده‌های محتوایی زیادی را فوراً ارائه دهید.

برای همه خوانندگان WPBeginner کاملاً رایگان است … نیازی به ثبت نام یا ثبت نام نیست.

بدون وارد کردن آدرس ایمیل خود، می توانید تا 29 ایده برای موضوع یا اسمی که وارد می کنید ایجاد کنید. اگر لیست گسترده ای از 250 ایده پست وبلاگ می خواهید، می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کرده و فوراً لیست را دانلود کنید.

یکی از بزرگترین دلایل شکست اکثر وبلاگ های وردپرس این است که ایده های پست وبلاگ را طوفان فکری نمی کنند و تقویم سرمقاله خود را از قبل برنامه ریزی نمی کنند.

متأسفانه، برنامه ریزی ایده های پست وبلاگ می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد. اما لازم نیست اینطور باشد.

با پشتوانه داده ها، ابزار رایگان ما موضوع وبلاگ یا اسمی را که وارد می کنید تجزیه و تحلیل می کند و ایده های محتوایی را در اختیار شما قرار می دهد که ثابت شده است مخاطبان هدف شما را جذب می کند.

برخی از مزایای مولد پست وبلاگ ما عبارتند از…

  • بسیاری از ایده های کاربردی نام پست وبلاگ را به صورت رایگان و بدون استخدام یک بازاریاب محتوا دریافت کنید
  • برای تجزیه و تحلیل بیشتر ایده ها را در یک برگه دانلود یا صادر کنید
  • صرفه جویی در زمان و هزینه در تحقیق موضوعی

نحوه استفاده از WPBeginner’s Blog Post Idea Generator

اول چیزهای مهم. به ابزار WPBeginner’s Blog Post Idea Generator بروید. سپس یک اسم یا موضوع را در نوار جستجو تایپ کرده و کلیک کنید ایده بگیرید.

ایده های پست وبلاگ

این ابزار فوراً تا 29 ایده پست ایجاد می کند که می توانید آنها را به صورت جداگانه کپی کرده و به تقویم تحریریه خود اضافه کنید. اگر آدرس ایمیل خود را ارائه دهید، می توانید بیش از 250 ایده اضافی دریافت کنید و برگه را فورا دانلود کنید.

هنگامی که فهرستی از ایده های بالقوه دارید، می توانید یک برنامه زمان بندی انتشار برای وبلاگ خود تنظیم کنید و شروع به ایجاد پست های وبلاگ خیره کننده کنید که مخاطبان شما را جذب می کند.

دلیل شماره 1 که چرا اکثر وبلاگ ها خراب می شوند و چگونه آن را برطرف کنیم

اکثر وبلاگ نویسان مبتدی شکست می خورند زیرا به دنبال کسب رضایت فوری از وبلاگ نویسی هستند. به محض انتشار یک پست وبلاگ، از خوانندگان می خواهند که وارد شوند، نظر بگذارند، آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و غیره.

اما چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که وبلاگ نویسی یک ماراتن است، نه یک سرعت. برای برنده شدن در ماراتن وبلاگ نویسی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ایده های محتوای خود را آماده کنید… نه فقط یک هفته جلوتر، بلکه یک سال جلوتر یا حداقل یک ماه جلوتر.

هنگامی که ایده های پست زودتر از موعد آماده نمی شوند، بیشتر مبتدیان تمایل دارند محتوای متوسطی را منتشر کنند که تاثیری ایجاد نمی کند. این در نهایت به انگیزه آنها لطمه می زند و باعث می شود که انتشار را متوقف کنند.

WPBeginner’s Blog Post Idea Generator به شما شروعی برای ایده های محتوای طوفان فکری می دهد. پس از ایجاد ایده ها، می توانید آنها را اصلاح کرده و به تقویم محتوای خود اضافه کنید.

از Headline Analyzer برای اصلاح ایده های خود استفاده کنید

اکنون می دانید که چگونه ایده های محتوا تولید کنید و آنها را به تقویم انتشارات خود اضافه کنید.

پس از تهیه ایده های محتوا، می توانید از تحلیلگر سرفصل نیز استفاده کنید تا مطمئن شوید که عناوین پست قبل از انتشار پست های وبلاگ قابل کلیک هستند.

یک تحلیلگر سرفصل تیتر پست نهایی شما را تجزیه و تحلیل می کند، آن را در مقیاس 1-100 درجه بندی می کند و پیشنهادهایی برای بهبود آن ارائه می دهد.

سپس می‌توانید آن توصیه‌ها را دنبال کنید و عنوان خود را دوباره تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا امتیاز شما را بهبود می‌بخشد یا خیر. سپس می توانید این روند را تا زمانی که امتیاز عالی کسب کنید تکرار کنید. قاعده کلی این است که نمره 70+ را هدف بگیرید.

شما می توانید با نصب و فعال کردن افزونه SEO رایگان All in One یا افزونه رایگان MonsterInsights، این کار را رایگان انجام دهید.

هر دوی این افزونه ها به شما امکان دسترسی به تحلیلگر سرفصل را در داخل ویرایشگر پست وردپرس می دهند.

روی دکمه تحلیل سرفصل سئو کلیک کنید

از طرف دیگر، می‌توانید از ابزار تحلیل سرفصل آنلاین ما استفاده کنید، که تجزیه و تحلیل سرفصل مشابه را ارائه می‌دهد و بدون نصب افزونه یا ثبت‌نام در خبرنامه می‌توان به صورت رایگان به آن دسترسی داشت.

بعد چه می آید؟

مولد پست وبلاگ ما ابزاری عالی برای کمک به تقویت بازی استراتژی محتوای شما است.

ما به تحویل ادامه خواهیم داد ابزارهای قوی تر برای کسب و کارهای کوچک، تا بتوانند رشد کنند و با افراد بزرگ رقابت کنند.

ما یک نقشه راه هیجان انگیز در پیش داریم و در هفته های آینده، امیدواریم ابزارهای رایگان بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

در اینجا چند ابزار تجاری دیگر وجود دارد که می توانید همین حالا از آنها استفاده کنید.

هدف ما این است که به ساخت بهترین ابزارهای کلاس خود ادامه دهیم تا به شما کمک کنند تا زمین بازی را هموار کنید.

اگر ایده‌هایی دارید که چگونه می‌توانیم WPBeginner’s Blog Post Generator یا سایر ابزارها را برای شما مفیدتر کنیم، نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

مثل همیشه، من می خواهم از شما برای حمایت مداوم شما از WPBeginner تشکر کنم و ما مشتاقانه منتظریم تا سال ها به شما خدمت کنیم.

راستی شما

سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner



سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *