کانال تلگرامی چت جی پی تی رایگان کلیک کنید!
Fluency FLC00723 BLOG ChatGPT یکپارچه سازی Martech 1920x1080 FINAL 800x450

اخبار مملو از مقالاتی است در مورد اینکه چگونه ChatGPT ممکن است صنایع بی شماری از جمله تبلیغات و بازاریابی را مختل کند. با این حال، با وجود تمام تئوری‌پردازی‌ها و نمایش‌های (اغلب بی‌اهمیت)، نمونه‌های ملموس کمی از ChatGPT (و GPT-3) بر روی وظایف دنیای واقعی که قرار است انجام شود وجود داشته است.

کلیک کنید: چت جی پی تی تلگرام

چت جی پی تی برای تبلیغات

Fluency، پیشرو در فناوری های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی، اخیرا Muse را معرفی کرده است. این ابزار جدید بهبود یافته با چت جی پی تی از هوش مصنوعی استفاده می کند تا سطوح جدیدی از کارایی را به بخش های رایج و در عین حال حیاتی گردش کار بازاریابی دیجیتال بیاورد.

3 روش برای استفاده از ChatGPT برای تبلیغ

در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است سازمان شما از ابزار افزایش یافته ChatGPT Fluency بهره مند شود:

  • سه اقدام وقت گیر – یک راه حل ساده و بدون درز: اگر در حال ایجاد کپی کمپین تبلیغاتی دیجیتال هستید، اقداماتی وجود دارد که نمی توانید از آنها اجتناب کنید: نوشتن کلمات کلیدی، عنوان و متن اصلی. Fluency Muse بر اساس چند دستور انتخاب شده، گزینه هایی را برای هر یک از این فیلدها ایجاد می کند و به شما امکان می دهد نتایج را به سرعت فیلتر و ویرایش کنید، سپس آنها را در کمپین ها پیاده سازی کنید.
  • تبدیل محدودیت ها به نتیجه: Muse به شما امکان می دهد ملاحظاتی مانند کلمات کلیدی منفی و محدودیت های تعداد کاراکترها را در نظر بگیرید تا بتوانید به طور خودکار متغیرهایی را که باید مرتب کنید کاهش دهید.
  • بی طرفی پلت فرم کمیت و کیفیت را امکان پذیر می کند: از جستجوی Google گرفته تا Performance Max، فیسبوک و Pinterest، Muse می‌تواند برای تولید سریع و آسان محتوا برای انواع کمپین و پلتفرم‌ها، همه از درون گردش کار Blueprint خود Fluency استفاده شود.

آیا آماده اید سطوح جدیدی از کارایی را به جریان کاری بازاریابی دیجیتال خود بیاورید؟ آخرین پست وبلاگ Fluency را بررسی کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزار افزایش یافته ChatGPT Fluency.

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ


محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *