در دنیای تجارت الکترونیک مدرن، شخصی سازی همه چیز است. این چیزی است که مشتریان را درگیر می کند، آنها را الهام می بخشد و آنها را به بازگشت نگه می دارد. با نزدیکتر شدن اقتصاد جهانی به رکود، مهم است که این تاکتیکهای شخصیسازی را در استراتژی ارتباط با مشتری آزمایش شده و واقعی خود – بازاریابی ایمیلی – به کار ببرید.
داده های شخص اول کلیدی برای پیشبرد طرح های شخصی سازی ایمیل موفق است. این راهنما را از Bloomreach دانلود کنید و بیاموزید که چگونه از دادههای شخص اول برای تقویت کمپینهای ایمیل خود برای افزایش درآمد و افزایش ارزش طول عمر مشتری استفاده کنید.
برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید با دوبرابر کردن ایمیل، بازاریابی خود را آماده رکود کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو