Shutterstock 2203154645 800x450

تاکید واقعی بر جمع آوری داده های شخص اول شده است.

جفت کردن یک استراتژی داده شخص اول با یک استراتژی بازاریابی یک به یک به تیم های شما کمک می کند تا مطمئن شوند که پیام ها هم هدفمند و هم شخصی هستند. این باید از همان اولین تعامل در نقطه مصرف اتفاق بیفتد.

به کارشناسان داده بپیوندید تا دیدگاه های خود را در مورد اهمیت داده های تمیز، کامل و متصل برای بهینه سازی CRM شما به اشتراک بگذارند.

ثبت نام کنید و در “چگونه از داده های شخص اول برای یک استراتژی CRM برنده استفاده کنیم” شرکت کنید. ارائه شده توسط AtData.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *