content refresh



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

صفحات فرود نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال دارند. آنها یک پلت فرم عالی برای صاحبان مشاغل فراهم می کنند تا پیشنهادات خود را به نمایش بگذارند، معاملات ویژه را تبلیغ کنند و مخاطب را با معاملات جدید درگیر نگه دارند.

صفحه فرود یک صفحه وب است که پس از کلیک کاربر بر روی یک نتیجه بهینه شده برای موتور جستجو یا یک تبلیغ آنلاین ظاهر می شود.

به عنوان دروازه ای برای هدایت مشتریان بالقوه به سمت محتوای خاص عمل می کند و آنها را تشویق می کند تا پس از رسیدن به آن اقدام کنند.

با تسلط بر هنر بهینه سازی صفحه فرود شرکت خود و کار با قالب های صفحه فرودبه ویژه، می توانید موفقیت کمپین های دیجیتالی خود را تضمین کنید و در نتیجه نرخ تبدیل را افزایش دهید.

با این حال، بیایید نحوه استفاده از صفحه فرود برای تولید سرنخ و افزایش کارایی کمپین های بازاریابی خود را کشف کنیم.

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود یک صفحه وب است که به شما امکان می دهد با استفاده از فرم ها، پیشنهادات یا تکنیک های دیگر اطلاعات بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید. این می تواند اقدامات زیادی را شامل شود، مانند ثبت نام در خبرنامه ها یا خرید محصولات.

صفحات فرود، صرف نظر از اندازه آنها، ابزاری حیاتی برای کسب و کارها هستند، زیرا به کمپین های هدفمند اجازه می دهند و به ارزیابی موفقیت تلاش های بازاریابی آنلاین کمک می کنند.

کسب‌وکارها می‌توانند بازدیدکنندگان را با طراحی یک صفحه فرود با یک فراخوان برای اقدام واضح، به مشتری یا سرنخ تبدیل کنند.

به عنوان مثال، اگر یک کمپین بازاریابی ایمیلی برای تشویق افراد به ثبت نام در خبرنامه خود راه اندازی می کنید، اولین قدم باید این باشد که آن مشترکین بالقوه را به یک صفحه فرود با طراحی خوب هدایت کنید که به وضوح توضیح می دهد که پس از ثبت نام چه چیزی دریافت می کنند.

با اتخاذ این رویکرد، کنترل بهتری بر تعداد افرادی که به لیست شما می‌پیوندند دارید و همچنین می‌توانید تشخیص دهید که چه کسانی به فهرست شما می‌پیوندند. این بدان معناست که در آینده به احتمال زیاد مستقیماً از طریق محتوای مرتبط با آنها درگیر خواهید شد.

انواع صفحات فرود

انواع مختلف صفحات فرود اهداف متفاوتی را انجام می دهند. بیایید برخی از رایج ترین انواع صفحات فرود را که می توانید برای کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید، در نظر بگیریم.

  • هدف صفحات تولید سرنخ جمع آوری اطلاعات بازدیدکنندگان، مانند نام و آدرس ایمیل آنها، در ازای دانلود رایگان یا انگیزه دیگری است.
  • از سوی دیگر، صفحات فشرده، تنها بر جمع آوری سرنخ ها تمرکز دارند.
  • صفحات فروش محصولات و خدمات را برای فروش به نمایش می گذارند، توضیحات دقیق و گزینه های قیمت گذاری را برای تشویق بازدیدکنندگان به خرید ارائه می دهند.
  • صفحات کلیکی جزئیات بیشتری در مورد محصول یا خدمات ارائه می دهند تا به بازدیدکنندگان کمک کنند تا تصمیم خرید آگاهانه ای داشته باشند.
  • صفحات سپاسگزاری از مشتریان برای خریدشان قدردانی می کنند و همچنین ممکن است فروش های بالا یا متقابل مربوط به سفارش اصلی آنها را ارائه دهند.
  • در نهایت، صفحات ثبت نام وبینار اطلاعات تماس بالقوه های علاقه مند به شرکت در یک رویداد آنلاین را جمع آوری می کند.

هر نوع صفحه فرود که تصمیم به ایجاد آن دارید، همیشه می توانید راه حلی برای ایجاد یک صفحه پیدا کنید صفحه فرود رایگان. می‌توانید انواع و سبک‌های مختلف قالب‌های صفحه فرود آماده را در پلتفرم‌هایی مانند بازار دیجیتال TemplateMonster پیدا کنید.

هنگام کار با یک طرح آماده، می توانید به جای اینکه تلاش خود را برای طراحی و کدنویسی از ابتدا صرف کنید، روی کمپین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی صفحه فرود خود تمرکز کنید.

اهمیت صفحات فرود در دیجیتال مارکتینگ

صفحه فرود ابزاری موثر برای افزایش ترافیک، بهبود سئو و ایجاد برند شما است. همچنین می تواند جزء ارزشمندی از یک استراتژی موفق PPC باشد.

مطالعات نشان داده است که در اطراف 68 درصد از مشاغل B2B از صفحات فرود برای ایجاد سرنخ برای تبدیل های آینده استفاده کنید. با این حال، شایان ذکر است که 44% از این کلیک‌ها به صفحات اصلی هدایت می‌شوند، که همانطور که در مورد آن بحث خواهیم کرد، رویکرد مؤثری نیست.

صفحات فرود مشتریان را به سمت محصولات، خدمات یا پیشنهادات خاص راهنمایی می کند و آنها را تشویق می کند که اقدام کنند. این یک فرصت عالی برای ایجاد تبدیل و رشد پایگاه مشتری شما است.

اگر صفحات فرود بسیار مهم هستند، چرا همه مشاغل از آنها استفاده نمی کنند؟ یکی از دلایل این تصور غلط است که ایجاد و حفظ آنها چالش برانگیز است.

این فقط گاهی اوقات درست است. ایجاد یک صفحه فرود موفق کمتر مربوط به طراحی پر زرق و برق است و بیشتر به ارائه خواسته های مشتری می پردازد.

عناصر کلیدی صفحات فرود موثر

صفحات فرود برای دستیابی به یک هدف تبدیل اختصاصی، مانند جمع آوری سرنخ ها یا افزایش فروش، ضروری هستند. برخلاف وب‌سایت‌ها که می‌توانند با پیشنهادات متعدد حواس‌شان را پرت کنند، صفحات فرود بر روی یک کمپین خاص تمرکز می‌کنند و شانس تبدیل را افزایش می‌دهند. در اینجا چندین عنصر حیاتی یک صفحه فرود با تبدیل بالا آورده شده است:

  • شما usp (نقطه فروش منحصر به فرد) شما را از رقبای خود متمایز می کند و نشان می دهد که چرا برند شما انتخاب ایده آلی است. باید به وضوح وعده برند شما را مشخص کند و انتظارات مشتری را ایجاد کند.
  • این تیتر و شات قهرمان برای جلب توجه مشتری، ارائه یک نمای کلی از آنچه محصول یا خدمات شما انجام می دهد.
  • این بخش ویژگی ها جزئیات بیشتری ارائه می دهد و به سوالات باقی مانده پاسخ می دهد. هنگام ارائه ویژگی های خود، بهتر است بر مزایای آنها تأکید کنید. خود را به جای مشتری خود بگذارید و بپرسید: “این محصول یا خدمات چه سودی برای من خواهد داشت؟”
  • اثبات اجتماعی از سیگنال‌های اجتماعی برای نشان دادن اینکه دیگران خرید، مصرف، خواندن یا مشارکت در پیشنهاد شما داشته‌اند، استفاده می‌کند. اثبات اجتماعی می تواند در بررسی محصول، توصیفات مشتری یا تاییدیه ها باشد که به ایجاد اعتماد و اعتبار کمک می کند.
  • این CTA تاکتیکی است که هدف تبدیل شما را به واقعیت تبدیل می کند. باید به طور برجسته نمایش داده شود و برای تشویق اقدام طراحی شود. CTAها باید خاص باشند و از زبان عملی استفاده کنند و به صورت استراتژیک برای هماهنگی با سفر مشتری قرار گیرند.
  • این متن ویژگی شما در صفحه فرود برای جلب توجه مخاطبان هدف بسیار مهم است. مطمئن شوید که تک تک کلمات را اهمیت می دهید. برخلاف وب‌سایت‌های سنتی، صفحه فرود فضای کمتری برای برقراری ارتباط با همه پیام‌هایی که می‌خواهید ارسال کنید دارد. بنابراین، روی چیزهایی که بیشترین اهمیت را دارند تمرکز کنید، در مورد آن صحبت کنید و کپی خود را برای سئو بهینه کنید.

نکات کاربردی

استفاده از صفحات فرود به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شما یک حرکت هوشمندانه است که می تواند برای شما و مشتریانتان مفید باشد. برای ایجاد یک صفحه فرود که توجه مشتری شما را به خود جلب می کند و اولین تاثیر قوی را ایجاد می کند، باید برخی از بهترین روش ها را دنبال کنید که در طول زمان اصلاح شده اند.

در حالی که تفاوت‌هایی بین بهترین روش‌ها برای دسک‌تاپ و موبایل وجود دارد، برخی از عناصر به طور کلی منجر به نرخ تبدیل بالاتری برای صفحات فرود می‌شوند. بیایید برخی از این بهترین شیوه های صفحه فرود را مورد بحث قرار دهیم.

  1. سرفصل ها، پیام اصلی و فراخوان برای اقدام را در بالای صفحه نگه دارید. از لحاظ تاریخی، بالای صفحه به نیمه بالای صفحه اول روزنامه گفته می شود که مهمترین عناوین و اخبار در آن قرار می گیرد. در اصطلاح دیجیتال مارکتینگ، این به بخشی از صفحه نمایش اشاره دارد که برای بیننده بدون اسکرول کردن به پایین قابل مشاهده است. هنگامی که کاربران در صفحه فرود شما قرار می گیرند، احتمالا تمام صفحه را اسکن می کنند، اما به پایین اسکرول نمی کنند. برای افزایش شانس تبدیل، سرفصل‌ها، پیام اصلی و فراخوان برای اقدام (CTA) را در بالای صفحه نگه دارید. عنوان شما باید واضح و مختصر باشد و کلیدواژه اصلی برای اهداف سئو را شامل شود.
  2. فقط از یک تماس برای اقدام (CTA) استفاده کنید. صفحه فرود شما باید برای یک هدف بهینه شود: یک پیشنهاد ویژه، آزمایش رایگان، شرکت در مسابقه، ثبت نام در وبینار یا دانلود کتاب الکترونیکی. CTA های بیشتر یا پیوند به صفحات دیگر می تواند توجه بیننده را از هدف اصلی منحرف کند. برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی، یک دکمه CTA را بالای تاشو قرار دهید.
  3. در صورت لزوم، فراخوان برای اقدام (CTA) را تکرار کنید. هنگامی که کپی صفحه فرود شما به کاربران دسکتاپ یا تلفن همراه نیاز دارد که به پایین پیمایش کنند، ممکن است نخواهند برای دسترسی به CTA دوباره به بالا پیمایش کنند. برای حفظ مشتریان بالقوه، یک کپی از CTA را در قسمت پایین صفحه قرار دهید.
  4. دکمه CTA خود را به طور مناسب طراحی کنید. طراحی دکمه CTA شما باید فریبنده باشد و بیننده را تشویق به عمل کند. باید رنگ متضاد با پس زمینه صفحه فرود و اندازه مناسب داشته باشد. هنگامی که یک CTA در صفحه فرود تکرار می شود، باید یک کپی از CTA بالای صفحه باشد.
  5. طراحی برای موبایل. بیش از نیمی از ترافیک اینترنت جهانی در تلفن همراه اتفاق می افتد، بنابراین طراحی صفحات فرود شما برای استفاده از تلفن همراه ضروری است. با این حال، بسیاری از مشاغل B2B و جمعیت های قدیمی تر هنوز دسکتاپ را ترجیح می دهند. داده های تجزیه و تحلیل شما باید شما را در مورد تنظیمات برگزیده دستگاه مخاطبانتان راهنمایی کند.
  6. منابع ترافیک خود را بهینه کنید صفحه فرود خود را برای منابعی که از آنها ترافیک جذب می کنید طراحی کنید. صفحات سئو بهینه شده نسبت به صفحات فرود کوتاه و کپی گرا نرخ تبدیل کمتری دارند. صفحات فرود با منابع ترافیک پولی را با پیام‌ها و اقدامات کوتاه، مستقیم و واضح نگه دارید.
  7. ارائه مدرک اجتماعی از توصیفات و نظرات سایر کاربران برای افزایش تبدیل صفحه فرود استفاده کنید. ترس از دست دادن یک ابزار متقاعدسازی قدرتمند است و وقتی کاربران یاد می‌گیرند که سایر مشتریان و کسب‌وکارها برای محصول شما ارزش قائل هستند، اعتماد و اعتبار برند را ایجاد می‌کند.

این بهترین روش‌ها به شما کمک می‌کند یک صفحه فرود مؤثر، از نظر بصری جذاب و تبدیل‌پسند ایجاد کنید. اگر پروژه ای را از ابتدا ایجاد می کنید یا از قالب های صفحه فرود برای نیازهای بازاریابی خود استفاده می کنید، این نکات باید مفید باشند.

نتیجه

با ایجاد یک صفحه فرود برای تولید سرنخ، بازاریابی وابسته یا افزایش نرخ تبدیل، همیشه می توانید نتایج بهتری را در کار با قالب های صفحه فرود به دست آورید.

با استفاده از نکات و بهترین روش ها برای ایجاد صفحات فرود موثر و تبدیل گرا که در بالا ذکر شد، می توانید به راحتی به اهداف کمپین بازاریابی دیجیتال خود دست یابید.

هر زمان که پروژه خود را با استفاده از قالب های صفحه فرود ایجاد می کنید، یک معامله ویژه از بازار دیجیتال TemplateMonster باید مفید باشد.

از کد تبلیغاتی استفاده کنید محتوای سنگ برای صرفه جویی 7٪ در راه حل های آماده طراحی وب سایت از پلتفرم. صرفه جویی زیادی کنید و همین امروز با طراحی صفحه فرود بازاریابی خیره کننده شروع کنید!

این یک پست مهمان نوشته شده توسط TemplateMonster.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *