در 21 فوریه 2023، گوگل بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023 را منتشر کرد که به مدت 14 روز اجرا شد و در 7 مارس 2023 به پایان رسید. این بهروزرسانی با چندین بهروزرسانی بررسی محصول قبلی متفاوت بود، زیرا نه تنها بر زبانهای انگلیسی بلکه بر چندین زبان دیگر نیز تأثیر گذاشت. زبان ها.
بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023. به عنوان یادآوری، بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023 در حدود ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی در 21 فوریه منتشر شد. انتشار این بهروزرسانی پس از اعلام آن، 14 روز طول کشید. بنابراین این به روز رسانی از 21 فوریه شروع شد و تا 7 مارس 2023 ادامه داشت.
این بهروزرسانی بر زبانهای انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی تأثیر گذاشت.
ارائه دهندگان داده نشان می دهند که به روز رسانی فوریه 2023 مهم تر بود
سمروش. دادههای Semrush نشان داد که بهروزرسانی فوریه ۲۰۲۳ از بهروزرسانی بررسیهای محصول جولای ۲۰۲۲ مهمتر بود. دلیل اینکه Semrush آن را با بهروزرسانی ژوئیه و نه بهروزرسانی بررسیهای محصول در سپتامبر 2022 مقایسه کرد، این است که بهروزرسانیها همپوشانی داشتند و بهروزرسانی اصلی سپتامبر 2022 نیز در همان زمان منتشر شد.
Mordy Obersterin، از Wix و Semrush، به ما گفت: «بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023 منعکسکننده بهروزرسانی قابلتوجهی بیثباتتر از آنچه در ژوئیه بودیم». زمانی که به دادههای جستجوی دسکتاپ ایالات متحده نگاه کرد، افزود: «بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023 افزایش نوسانی را نشان داد که 156 درصد بیشتر از بهروزرسانی ژوئیه بود». نوسانات برای بهروزرسانی جولای 2022، خط پایه قبل از بهروزرسانی، 1.8 در مقیاس سنسور Semrush تا 2.7 در مقیاس Semrush Sensor برای بهروزرسانی بررسی محصول جولای بود. آن را با بهروزرسانی فوریه 2023 مقایسه کنید که دارای پایه 3.1 بود و به 5.4 رسید – که تغییر بسیار بزرگتری را نشان داد.
به مقایسه تغییر رتبه نوسانات نگاه کنید – تفاوت های زیادی در نوسانات بین به روز رسانی بررسی های محصول جولای 2022 و فوریه 2023 نشان می دهد.
در اینجا نموداری وجود دارد که اکنون نوسانات را بر اساس دسته بندی برای به روز رسانی بررسی های محصول فوریه 2023 نشان می دهد:
و سپس بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه 2022 و فوریه 2023 را بر اساس جایگاه مقایسه کنید:
اینجاست سنسور Semrush در روز برای ماه گذشته، که در آن می توانید نوسانات مختلف را در روز مشاهده کنید:
RankRanger/Similarweb. RankRanger، یک شرکت از Similarweb، بهروزرسانی جدید بررسیهای محصول فوریه 2023 را با بهروزرسانی بررسیهای محصول در سپتامبر 2022 مقایسه کرد. بنابراین Semsuh و RankRanger به مجموعه داده های مختلف نگاه می کنند.
در هر صورت، بهروزرسانی فوریه 2023 با توجه به Semrush، حتی با همپوشانی بهروزرسانی اصلی، نوسانتر از بهروزرسانی سپتامبر 2022 بود. در اینجا نموداری وجود دارد که میانگین تغییر موقعیت بین این دو به روز رسانی را نشان می دهد:
حتی اگر با گروههای موقعیت به آن نگاه کنید، باز هم بهروزرسانی فوریه 2023 از بهروزرسانی سپتامبر 2022 بیثباتتر بود:
RankRanger نیز مانند Semrush آن را بر اساس جایگاهی تجزیه کرد، در اینجا این نمودار است:
سپس اینجاست ابزار RankRanger Risk Index برای مشاهده نوسانات در روز:
انجمن. همانطور که برخی از شما می دانید، من همچنین آنچه را که جامعه SEO در مورد این به روز رسانی های الگوریتم می گویند، پیگیری می کنم. و به نظر می رسید که “پچ پچ” زیادی در جامعه SEO در اطراف وجود دارد 25 فوریه، 1 مارس، و 4 مارس. همانطور که از نمودارهای بالا نیز می بینید، بعد از چهارم مارس بسیار آرام شد.
اطلاعات بیشتر در مورد بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023
بهروزرسانی بررسیهای محصول Google. هدف بهروزرسانی بررسیهای محصول Google، تبلیغ محتوای مروری است که بالاتر و فراتر از بسیاری از اطلاعات قالبی است که در وب میبینید. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.
Google مستقیماً نظرات محصولات با کیفیت پایینتر را که دارای «محتوای نازکی است که به سادگی مجموعهای از محصولات را خلاصه میکند» مجازات نمیکند. با این حال، اگر چنین محتوایی را ارائه دهید و رتبه بندی خود را کاهش دهید زیرا محتوای دیگری بالاتر از محتوای شما ارتقا یافته است، قطعاً مانند یک جریمه احساس می شود. از نظر فنی، طبق گفته گوگل، این یک جریمه برای محتوای شما نیست، گوگل فقط به سایت هایی با محتوای بررسی دقیق تر با رتبه بندی بالاتر از شما پاداش می دهد.
از نظر فنی، این بهروزرسانی فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد و نه دیگر انواع محتوا.
و بهروزرسانی فوریه اکنون با زبانهای بیشتری به جز انگلیسی کار میکند، زبانهای اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی را اضافه کرد.
اگر ضربه خوردید چه کار کنید. Google توصیه هایی در مورد اینکه اگر تحت تأثیر منفی این به روز رسانی بررسی محصول قرار گرفتید، چه مواردی را در نظر بگیرید. ما این توصیه را در داستان اصلی خود در اینجا ارسال کردیم. علاوه بر این، گوگل دو بهترین روش جدید را در مورد این بهروزرسانی ارائه کرده است، یکی میگوید ارائه چندرسانهای بیشتر در مورد بررسیهای محصول شما و دومی ارائه پیوند به چندین فروشنده، نه تنها یک فروشنده. گوگل این دو مورد را پست کرد:
- برای پشتیبانی از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
- پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان خرید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
Google معیارهای زیر را برای آنچه در بهروزرسانی بررسیهای محصول مارس 2022 مهم است اضافه کرد:
- شامل جزئیات مفید و مفید، مانند مزایا یا معایب یک مورد خاص، جزئیات مربوط به نحوه عملکرد یک محصول، یا تفاوت آن محصول با نسخه های قبلی
- از افرادی بیایید که واقعاً از محصولات استفاده کرده اند و نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه استفاده می شود
- شامل اطلاعات منحصر به فرد فراتر از آنچه سازنده ارائه می دهد – مانند تصاویر بصری، صوتی یا پیوندهایی به محتوای دیگر که جزئیات تجربه بازبین را نشان می دهد.
- محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید یا توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند
گوگل سه نکته جدید از توصیه های جدید را برای این نسخه سوم از به روز رسانی بررسی محصولات اضافه کرد:
- آیا بهروزرسانیهای بررسی محصول مربوط به فهرستهای رتبهبندی و بررسیهای مقایسه است؟ آره. بهروزرسانیهای بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال میشود. را بهترین شیوه ها ما به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاهتر فهرستهای رتبهبندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایشهایی که با محصول انجام دادهاید، میتواند راههای خوبی برای انجام این کار باشد.
- آیا توصیهای برای بررسیهایی که «بهترین» محصولات را توصیه میکنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به عنوان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می دانید. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده مناسب است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیبانی کننده را نیز شامل می شود.
- اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ترکیب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را مینویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبهبندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.
به روز رسانی بررسی محصول قبلی این ششمین نسخه از بهروزرسانی بررسیهای محصول است و در 21 فوریه حدود ساعت 5 عصر به وقت شرقی منتشر شد. اولین بهروزرسانی بررسی محصول در 8 آوریل 2021، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین بهروزرسانی در 23 مارس 2022 و چهارمین در 27 جولای 0222 منتشر شد و پنجمین نسخه منتشر شد. در 20 سپتامبر 2022.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی محصول را ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگانیک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟ در درازمدت، میخواهید اطمینان حاصل کنید که در آینده، جزئیات و تلاش بیشتری را برای محتوای بررسی محصول خود به کار میگیرید تا منحصر به فرد باشد و از رقبای وب متمایز شود.
امیدواریم شما، شرکت و مشتریانتان با این بهروزرسانی خوب عمل کرده باشید.