اینستاگرام به تازگی ابزار جدید برنامه‌ریزی پست خود را برای سازندگان و کسب‌وکارها عرضه کرده است. ابزار جدید به شما امکان می‌دهد تا پست‌های Reels، Photo و Carousel را تا ۷۵ روز قبل برنامه‌ریزی کنید.

چگونه کار می کند. می‌توانید قرقره‌ها را بر اساس:

  • در جریان ایجاد، روی «تنظیمات پیشرفته» قبل از اشتراک‌گذاری پست ضربه بزنید
  • روی «زمان‌بندی این پست» ضربه بزنید
  • زمان و تاریخی که می‌خواهید پخش شود را انتخاب کنید
  • روی «زمان‌بندی» در آهنگساز پست ضربه بزنید

آنچه اینستاگرام می گوید از لحاظ عملکردی، این چیز جدیدی اضافه نمی‌کند، زیرا از سال 2020 می‌توانید پست‌ها را از طریق Creator Studio زمان‌بندی کنید. اما می‌تواند مدیریت محتوای خود را در حال حرکت آسان‌تر کند، در حالی که ظرفیت زمان‌بندی Reels، به‌ویژه، می‌تواند به شما کمک کند. شما عملکرد محتوای خود را به حداکثر می رسانید.

چرا ما اهمیت می دهیم. برندها و تبلیغ‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی که حساب‌های اینستاگرام را مدیریت می‌کنند، اکنون می‌توانند به راحتی پست‌ها را بدون نیاز به ادغام با ابزارهای شخص ثالث زمان‌بندی کنند. این ویژگی احتمالاً در فصل شلوغ تعطیلات مفید خواهد بود، یا اینکه برندها و آژانس‌ها به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها هستند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *