مایکروسافت بینگ Bing Webmaster Tools را ارتقا می‌دهد تا گزارش‌ها و ابزارهایی را پیرامون ویژگی جدید Bing Chat و گزارش پوشش فهرست جدید اضافه کند. این را فابریس کانل، مدیر محصول مایکروسافت بینگ، امروز صبح در یک سخنرانی اصلی در PubCon Austin اعلام کرد.

چت بینگ در وب مستر تولز. Bing Webmaster Tools باید یکپارچه سازی چت Bing را اضافه کند تا به ناشران، سازندگان محتوا و صاحبان سایت اجازه دهد تا ببینند ویژگی چت چه میزان ترافیکی را برای سایت هایشان ارسال می کند. این بخشی از گزارش عملکرد Bing خواهد بود و نمایش‌ها، کلیک‌ها، نرخ کلیک و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

در اینجا عکسی از این گزارش از جنیفر اسلگ را مشاهده می کنید توییتر:

ابزار وب مستر چت بینگ 800x600

گزارش پوشش شاخص علاوه بر این، فابریس همچنین گزارش پوشش شاخص جدیدی را اعلام کرد که به ابزار وب مستر بینگ می‌رسد. این گزارش نشان می دهد که چگونه صفحات شما در سایت شما توسط جستجوی Bing ایندکس می شوند. اگر صفحاتی حذف می شوند یا صفحاتی که در نمایه سازی مشکل دارند.

در اینجا عکسی از این گزارش از پاتریک استاکس را مشاهده می کنید توییتر:

پوشش شاخص Bing 800x450

چرا ما اهمیت می دهیم. با همه نگرانی ها، سردرگمی ها و استرس ها در مورد این ویژگی های جدید هوش مصنوعی چت، داشتن گزارشی که نشان می دهد چند نفر پیوندهای ما را می بینند، روی پیوندهای ما کلیک می کنند و از سایت های ما بازدید می کنند، برای ناشران، سازندگان محتوا و صاحبان سایت مفید خواهد بود. علاوه بر این، گزارش پوشش فهرست جدید می‌تواند به صاحبان سایت کمک کند تا بفهمند کدام صفحات ایندکس نمی‌شوند، بنابراین می‌توانند از طریق IndexNow، نقشه‌های سایت یا سایر روش‌ها روی بهبود نمایه‌سازی کار کنند.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *