آیا ما به صحبت در مورد EAT و خوشه های موضوعی بازگشته ایم؟



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

خب… Google Topic Authority موضوع جدیدی نیست. بنابراین، من از این فضا برای تقویت اهمیت EAT و تاکتیک های Topic Cluster استفاده خواهم کرد.

این یک سیستم طبقه بندی قدیمی است که گوگل دوباره در مورد آن صحبت می کند، با پست اخیر در وبلاگ رسمی خود. شاید به این دلیل که بازار هنوز نمی‌دانست چگونه آن را عملی کند یا به این دلیل که وقتی لازم بود در مورد محتوای نوشته شده برای شخصیت خریدار صحبت کنم یا در مورد به‌روزرسانی‌های مختلف الگوریتم، تمرکز بر این موضوع نبود.

بنابراین، من معرفی مختصری از Google Topic Authority را در اینجا گردآوری کرده‌ام و سپس کمی بیشتر در مورد نحوه استفاده برندها و متخصصان سئو از این سیستم صحبت خواهیم کرد.

Google Topic Authority چیست؟

همانطور که قبلاً ذکر شد، این سیستمی است که قبلاً توسط Google استفاده می شود و به دنبال رفع نیازهای کاربر هنگام جستجوی اطلاعات یا ایده خاصی در مورد یک موضوع است.

آیا باید مثالی متفاوت از موارد ذکر شده توسط گوگل ارائه دهیم؟ تصور کنید یک بازاریاب هستید که به دنبال اطلاعات بیشتر یا نظر متخصص در مورد گزارش HubSpot است. وضعیت بازاریابی 2023.

این الگوریتم به اندازه کافی هوشمند است تا بفهمد چه کسانی مسئول این موضوع هستند تا گزینه های محتوای خوبی را به کاربر خود نشان دهند. با جستجوی “گزارش وضعیت بازاریابی 2023” در گوگل، در وهله اول خود گزارش و سپس سه صفحه از گزینه های دیگر گزارش ها و رویدادها را خواهید یافت، در صورتی که قصد شما متفاوت بود.

در رتبه پنجم، به عنوان مثال، به هدف جستجوی شما خدمت می‌کند، برای مثال، یک پست محتوای راک با نظر متخصصی است که بینش‌های کلیدی گزارش را برجسته می‌کند (به هر حال، کار خوب را به شما تبریک می‌گویم، اریک).

این به این دلیل است که وبلاگ محتوای راک با الزامات Google Topic Authority مطابقت دارد.

به گفته گوگل، “سیستم مرجع موضوع به سیگنال‌های مختلفی نگاه می‌کند تا میزان تخصص یک نشریه در زمینه‌های خاص را درک کند. برخی از برجسته ترین نشانه ها هستند” به شرح زیر:

  1. چقدر یک منبع برای یک موضوع یا مکان برجسته است
  2. نفوذ و گزارش های اصلی
  3. شهرت منبع

به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید که محتوای Rock چگونه به EAT «حمله می‌کند» و اولین قدم‌ها به سوی استراتژی «خوشه‌های موضوعی» چیست.

EAT for Google Topic Authority

اکنون که ما بالاخره نامی برای سیستم مرجع موضوعی داریم، شاید بازار شروع به پذیرش بهترین شیوه های EAT کند.

EAT (که اکنون EEAT است، درست است؟) به خوبی توضیح داده شده و واضح است اصول جستجوی گوگل:

EEAT خود یک عامل رتبه بندی خاص نیست، اما استفاده از ترکیبی از عواملی که محتوا را با EEAT مناسب شناسایی می کند مفید است. برای مثال، سیستم‌های ما اهمیت بیشتری به محتوایی می‌دهند که با EEAT مناسب در موضوعاتی که می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر سلامت افراد، ثبات مالی یا امنیت، یا رفاه اجتماعی تأثیر بگذارد، همسو می‌شود. ما این موضوعات را “پول یا زندگی شما” (YMYL) می نامیم.

و برخی از روش هایی که راک برای عملی کردن EAT استفاده می کند عبارتند از:

  • نویسنده: ما از کارشناسان خود برای نوشتن استفاده می کنیم، برای خواننده روشن می کنیم که چه کسی محتوا را ایجاد کرده است و حتی صفحه نویسنده را علامت گذاری می کنیم تا خواننده بتواند متون دیگر و میزان دانش آنها را بررسی کند. مانند این پست، می توانید نویسنده را در ابتدا و انتهای مقاله بررسی کنید و برای بررسی سایر انتشارات من روی نام من کلیک کنید.
  • اعتماد: ما علاوه بر استفاده از منابع معتبر، به نویسندگان این منابع پیوند می دهیم یا به آنها اشاره می کنیم. ناگفته نماند که تمام اطلاعات منتشر شده در اینجا توسط ویراستاران بررسی می شود و از یک آشکارساز سرقت ادبی عبور می کند.
  • انگیزه: اگر دلیل این مقاله در مقدمه توضیح داده نشده باشد، خواننده در طول متن به سودمندی آن پی خواهد برد و اینکه این فقط یک محتوای دیگر برای «موضوعات» نیست. توجه داشته باشید که بلافاصله من قبلاً به شما هشدار می دهم که این محتوا در مورد یک سیستم جدید Google نیست، بلکه یک نکته برجسته از آنچه Google در مورد آن صحبت می کند است.

اهمیت خوشه های موضوعی

در حالی که EAT به طور گسترده در انتشارات گوگل باز است، تاکتیک Topic Cluster حتی توسط شرکت ذکر نشده است. از این گذشته، موتور جستجو به محتوای خوب و مفید، نقطه علاقه دارد.

ولی HubSpot قبلاً آزمایش کرده و چیزهای زیادی گفته است در مورد اینکه چگونه استراتژی به ربات گوگل نشان می دهد که برند موضوع را درک می کند.

چیزی که برای مشتریان و وبلاگ محتوا مارکتینگ خیلی خوب کار می کند این است که ما تلاش خود را روی یک موضوع در یک صفحه متمرکز کنیم. و همانطور که گفتگو به پست های دیگر سرایت می کند، پیوند دادن به آن صفحه ستون اهمیت آن را تقویت می کند.

یک صفحه ستون کپی رایتینگ محتوای Rock یک مثال عالی است. بدون استراتژی ساخت لینک خوب، با محتوای ضعیف و بدون اقتدار در بازار بازاریابی محتوا، بخش «مردم همچنین درخواست می کنند» را برای جستجوی کلمه کلیدی «کپی رایتینگ» (86٪ KD) دریافت نمی کنیم.

در یک موضوع متخصص شوید!

خوب، آیا اطلاعات این پست را پاک کنیم؟

اگرچه دقیقاً جدید نیست، اما Google Topic Authority اکنون یک نام دارد و برای برجسته کردن نام تجاری خود در اینترنت ضروری است. این سیستم مانند یک کارآگاه هوشمند است که بهترین منابع اطلاعاتی را در مورد یک موضوع مشخص می کند و به کاربران ارائه می دهد.

EAT مخفف آن است تخصص، اقتدار و اعتماد، ویژگی های ضروری برای جلب اعتماد شخص شما.

امیدوارم روش تولید محتوا راک محتوا، متخصصان سئو را نیز ترغیب کند تا از شیوه های وبلاگ نویسی، با نویسندگان متخصص، منابع قابل اعتماد و بررسی دقیق واقعیات استفاده کنند.

اوه، و نمی‌توانم خوشه‌های موضوعی را فراموش کنم، استراتژی‌ای که به گوگل نشان می‌دهد شما بر موضوعی تسلط دارید و اطلاعات مفیدی را به ارمغان می‌آورد، تلاش‌ها را روی صفحه اصلی متمرکز می‌کند و پیوندهایی با محتوای مرتبط ایجاد می‌کند.

در نهایت، درک و به کارگیری این استراتژی ها برای برجسته شدن در نتایج جستجو و ارائه محتوای شگفت انگیز ضروری است.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. ما تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهیم. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *