نحوه ارسال لیست پخش در یک بطری در Spotify

آیا ویدیوهای اینستاگرام شما آپلود نمی شوند؟ برای رفع مشکل آپلود ویدیوها در اینستاگرام  ، مراحل این راهنما را دنبال کنید.

اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی محبوب است که به شما امکان ارسال نظرات، عکس ها و کلیپ های ویدئویی را می دهد. با این حال، زمانی که با آپلود نشدن ویدیوی اینستاگرام خود سروکار دارید، آزاردهنده است.

یکی از راه های

افزایش لایک و بازدید پست های اینستاگرام آپلود ویدیو در اینستا می باشد. ممکن است گاهی اوقات با مشکلی مواجه می شوید که اینستاگرام نمی تواند ویدیوها را آپلود کند. دلایل این مشکل عبارتند از اتصال به شبکه، مشکلات مربوط به برنامه، دستگاه شما یا خود ویدیو.

اگر مشکلی در آپلود ویدیوهای خود در اینستاگرام دارید، ما هفت راه حل را به شما نشان می دهیم که می توانید سعی کنید از در دسترس بودن ویدیوهای خود برای مشاهده فالوورهایتان اطمینان حاصل کنید.

1. اتصال شبکه دستگاه تلفن همراه را بررسی کنید

یکی از اولین مکان هایی که باید بررسی شود، اتصال شبکه تلفن است. اگر اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه معتبری ندارید، ویدیوهای اینستاگرام شما به سادگی آپلود نمی شوند.

برای بازنشانی اتصال شبکه ، به طور موقت حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید و دوباره ویدیوی خود را آپلود کنید. همچنین باید مجدداً بررسی کنید که به شبکه Wi-Fi صحیح متصل هستید یا اینکه اتصال داده تلفن همراه شما فعال است.

Instagram Video Not Uploading 7 Fixes, محتوا مارکتینگ

 

2. اینستاگرام را ریستارت کنید

بستن بازگشایی برنامه اینستاگرام و تلاش مجدد برای آپلود می تواند به رفع درست لود نشدن ویدیوی اینستاگرام شما کمک کند.

این یک راه حل ساده است – فقط مطمئن شوید که قبل از تلاش مجدد، برنامه را کاملاً ببندید و دوباره باز کنید.

3. کش اینستاگرام را در اندروید پاک کنید

اگر از اینستاگرام در اندروید استفاده می‌کنید، یک راه عالی برای بهبود عملکرد کلی برنامه، پاک کردن فایل‌های کش برنامه اینستاگرام است. با این کار داده ها و تاریخچه برنامه های بالقوه فاسد که به سرعت جمع می شوند پاک می شود.

برای پاک کردن کش اینستاگرام در اندروید:

  1. تنظیمات > برنامه‌ها و اعلان‌ها را باز کنید .
  2. Storage & cache را از منو انتخاب کنید و روی دکمه Clear cache کلیک کنید .Instagram Video Not Uploading: 7 Fixes, محتوا مارکتینگ

متأسفانه، اگر از iOS استفاده می کنید، تنها راه برای پاک کردن کش اینستاگرام نصب مجدد برنامه است.

4. حالت ذخیره داده را غیرفعال کنید

همانطور که از نام آن پیداست، حالت صرفه جویی داده در صورت اتصال به شبکه تلفن همراه، بارگذاری ویدیوها را محدود می کند. با این حال، ممکن است با آپلود ویدیوهای شما در اینستاگرام تداخل داشته باشد. جای نگرانی نیست. به اندازه کافی ابتدایی است که خاموش شود.

برای غیرفعال کردن حالت ذخیره داده:

  1. اینستاگرام را روی گوشی خود راه اندازی کنید ، دکمه پروفایل خود را انتخاب کنید و دکمه Menu را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.Instagram Video Not Uploading: 7 Fixes, محتوا مارکتینگ
  2. از منوی ظاهر شده تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید .Instagram Video Not Uploading: 7 Fixes, محتوا مارکتینگ
  3. داده ها را جستجو کنید و استفاده از داده و کیفیت رسانه را انتخاب کنید .1690913182 973 Instagram Video Not Uploading 7 Fixes, محتوا مارکتینگ
  4. گزینه استفاده از داده‌های سلولی کمتر را خاموش کنید —این کار باعث می‌شود عکس‌های تلفن همراه شما در حین حرکت آپلود شوند.1690913182 916 Instagram Video Not Uploading 7 Fixes, محتوا مارکتینگ

5. آپلودهای ویدیویی با کیفیت بالا را غیرفعال کنید

اگر ویدیوهای خود را برای آپلود با کیفیت بالا تنظیم کرده اید، آپلود زمان بیشتری می برد و ممکن است اصلاً اتفاق نیفتد. این امر به ویژه در اتصالات داده آهسته یا نامرغوب صادق است. آپلودهای ویدیویی با کیفیت بالا می توانند باعث شوند که اصلاً بارگذاری نشوند.

برای رفع مشکل، اینستاگرام را باز کنید و  دکمه منو > تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید، سپس Data را در نوار جستجو جستجو کنید . گزینه استفاده از داده و واجد شرایط بودن رسانه را انتخاب کنید ، سپس سوئیچ آپلود با بالاترین کیفیت را در منوی مصرف داده خاموش کنید .

Instagram Video Not Uploading: 7 Fixes, محتوا مارکتینگ

 

6. اپلیکیشن اینستاگرام را ارتقا دهید

البته، به‌روزرسانی‌های برنامه ویژگی‌های جدید، رفع‌های امنیتی و به‌روزرسانی ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند. ممکن است مشکلی در برنامه وجود داشته باشد که فقط منتظر رفع اشکال از یک به‌روزرسانی است که باعث آپلود نشدن ویدیوهای اینستاگرام نمی‌شود.

خوشبختانه، به روز رسانی برنامه های شما ساده است. اگر اینستاگرام را در اندروید اجرا می کنید، نحوه به روز رسانی برنامه ها در اندروید را بررسی کنید. یا اگر اینستاگرام را روی iPhone یا iPad اجرا می‌کنید، نحوه به‌روزرسانی برنامه‌ها در iOS را بررسی کنید.

1688448478 819 نحوه رفع عدم ارسال استوری اینستاگرام, محتوا مارکتینگ

 

7. Status Down Instagram را بررسی کنید

حتی بهترین خدمات هم هر از چند گاهی پایین می آید. اگر هنگام تلاش برای آپلود ویدیو، اینستاگرام از کار افتاده باشد، به سادگی کار نخواهد کرد. می‌توانید سرویسی مانند Downdetector را بررسی کنید تا مشخص کنید اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر.

اگر هست، صبر کنید تا دوباره روشن شود. با سرویس‌های جهانی مانند اینستاگرام، فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا سرویس بازگردد (مگر اینکه قطعی بزرگی رخ دهد).

Instagram Video Not Uploading: 7 Fixes, محتوا مارکتینگ

 

به آپلود ویدیوها در اینستاگرام ادامه دهید

اگر در آپلود ویدیوها در اینستاگرام با مشکل مواجه هستید، فاکتورهای مختلفی دخیل هستند. با این حال، با استفاده از یکی از مراحل بالا، سرویس دوباره کار می‌کند تا ویدیوهای خود را آپلود و قابل مشاهده کنید.

نکات و ترفندهای دیگری در اینستاگرام وجود دارد که باید بدانید. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد اینستاگرام را اصلاح کنید که به شما اجازه نمی دهد افراد را فالو کنید، یا ممکن است لازم باشد اینستاگرام پست نشدن استوری را بررسی کرده و رفع کنید.

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *