ممکن است به زودی تبلیغکنندگان آمازون توانایی ایجاد تصاویر و داراییهای ویدئویی تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای استفاده در کمپینهای تبلیغاتی به دست آورند.
این اطلاعات گزارش داد که این شرکت تأیید کرده است که اکنون در حال ایجاد تیمی برای ارائه این ابزارها است. هیچ جدول زمانی تخمینی برای زمانی که این در دسترس خواهد بود وجود ندارد.
چرا ما اهمیت می دهیم. توانایی ایجاد تصاویر و داراییهای ویدیویی به صورت بومی میتواند به تبلیغکنندگان آمازون کمک کند تا فهرستهای خود را بهبود بخشند و منجر به فروش بیشتر و بازگشت سرمایه بیشتر در پلتفرم شوند.
آمازون در حال تنوع بخشیدن به تجارت تبلیغاتی رو به رشد خود است. تبلیغات آمازون در سال 2022 38 میلیارد دلار درآمد داشت. بزرگترین پیشنهاد آن این است که به بازرگانان اجازه می دهد در نتایج جستجو بیشتر دیده شوند. سایر تلاش های تبلیغاتی آمازون عبارتند از:
- تبلیغات ویدیویی در Freevee، سرویس پخش ویدیوی آن، و پنجشنبه شب فوتبال در Prime Video.
- تبلیغات صوتی در آمازون موزیک.
- تبلیغات دیجیتال در فروشگاه های مواد غذایی آمازون Fresh.
پیوستن به مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی در جاهای دیگر، گوگل قصد دارد هوش مصنوعی مولد را به گوگل ادز بیاورد و قبلاً راهی برای ایجاد RSA با استفاده از هوش مصنوعی آزمایش کرده است. و مایکروسافت به آزمایش تبلیغات در New Bing ادامه می دهد.
جدید در زمین موتورهای جستجو