نتایج یک آزمایش Google نشان داد که راهحلهای مخاطب مبتنی بر علاقه در مقایسه با کوکیهای شخص ثالث عملکرد مناسبی داشتند.
نتایج. نتایج با استفاده از راهحلهای مخاطب مبتنی بر علاقه (IBA) با سیگنالهای حفظ حریم خصوصی در شبکه نمایش، هزینههای تبلیغکننده Google Display Ads در IBA، بهعنوان پروکسی برای مقیاس بهدستآمده (به این معنی که یک معیار یا مقدار خاصی برای تخمین استفاده میشود) مقایسه شد. یا نشان دهنده میزان یا سطح تأثیر به دست آمده در یک زمینه خاص است. در این مورد، نشان می دهد که معیار داده شده به عنوان یک معیار غیرمستقیم برای کمک به درک دسترسی یا موفقیت کلی یک جنبه خاص مورد بحث است.
- هزینههای تبلیغکننده برای مخاطبان مبتنی بر علاقه (IBA) در مقایسه با نتایج مبتنی بر کوکیهای شخص ثالث، ۲ تا ۷ درصد کاهش یافت.
- برای تبدیل در هر دلار، کاهش 1-3٪ بود.
- نرخ کلیک در 90 درصد وضعیت موجود باقی مانده است.
- کمپینهایی که از استراتژیهای پیشنهادی هدفیابی بهینه یا به حداکثر رساندن تبدیل استفاده میکنند، کمتر تحت تأثیر حذف کوکیهای شخص ثالث قرار گرفتند، که نشان میدهد یادگیری ماشینی میتواند نقش مهمی در ایجاد نتایج داشته باشد.
آزمایش. Google Ads و Display & Video 360 آزمایشهایی را با راهحلهای مخاطبان مبتنی بر علاقه انجام دادهاند، قبل از اینکه کروم کوکیهای شخص ثالث را منسوخ کند.
در سه ماهه اول سال 2023، پلتفرمهای Google Ads آزمایشی را برای تعیین اثربخشی راهحلهای IBA هنگام تکیه بر ترکیبی از سیگنالهای حفظ حریم خصوصی، از جمله اطلاعات متنی، شناسههای شخص اول، و Topics API از جعبه ایمنی حریم خصوصی انجام دادند.
چرا مهم است. گوگل بر این باور است که پلتفرمهای فناوری تبلیغات میتوانند استاندارد جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی تعیین کنند که انتظارات مصرفکنندگان را برآورده میکند و در عین حال ابزارهایی را که کسبوکارها برای رشد از طریق نوآوری نیاز دارند، در اختیار آنها قرار میدهد. در ماههای آینده، Google به اجرای دورهای بیشتری از آزمایشها و ارائه بازخورد منظم به Chrome و صنعت گستردهتر ادامه خواهد داد. به عنوان یک تبلیغکننده، مهم است که راهحلهای تبلیغاتی نوآورانه را اتخاذ کنید که از حریم خصوصی افراد محافظت میکند و عملکرد را افزایش میدهد.
عمیق تر حفاری کنید. می توانید نتایج کامل مطالعه گوگل را در اینجا بخوانید.
چرا ما اهمیت می دهیم. تغییر به سمت راه حل های مخاطب مبتنی بر علاقه حفظ حریم خصوصی، آینده تبلیغات دیجیتال را نشان می دهد. از آنجایی که کوکیهای شخص ثالث در حال منسوخ شدن هستند، پذیرش راهحلهای تبلیغاتی خلاقانه که از حریم خصوصی کاربر محافظت میکنند برای حفظ عملکرد تبلیغات، برآورده کردن انتظارات مصرفکننده و حمایت از رشد کسبوکار بسیار مهم است. با اتخاذ این راهحلهای جدید، تبلیغکنندگان میتوانند از اثربخشی مستمر در هدفگیری و نرخ تبدیل اطمینان حاصل کنند و در عین حال استانداردهای حفظ حریم خصوصی را رعایت کنند و در چشمانداز صنعتی که به سرعت در حال تغییر است، جلوتر بمانند.