مجله مردان آخرین نشریه ای است که به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای حاوی چندین خطای «جدی» فراخوانده شده است.
چی شد. 18 خطای خاص در اولین مقاله تولید شده توسط هوش مصنوعی که در مجله مردان منتشر شد، شناسایی شد. عنوان “آنچه همه مردان باید در مورد تستوسترون پایین بدانند” بود. مانند آینده پژوهی گزارش کرد:
مانند بسیاری از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، مقاله با قدرت مطمئن یک متخصص واقعی نوشته شده است. نقلقولهایی با ظاهر آکادمیک داشت و افشای آن در بالا اعتبار بیشتری به خوانندگان داد و به خوانندگان اطمینان داد که «توسط تیم تحریریه ما بررسی و بررسی شده است».
این نشریه در نهایت تغییرات اساسی در مقاله تستوسترون خود ایجاد کرد. اما همانطور که در مقاله Futurism اشاره شد، انتشار محتوای نادرست در مورد سلامت می تواند پیامدهای جدی داشته باشد.
EEAT و YMYL. EEAT مخفف تخصص، تجربه، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن است. این یک مفهوم است – راهی برای گوگل برای ارزیابی سیگنال های مرتبط با کسب و کار، وب سایت شما و محتوای آن برای اهداف رتبه بندی.
همانطور که هیونگ جین کیم، معاون جستجو در گوگل، در ماه نوامبر در SMX Next به ما گفت (قبل از اینکه گوگل “تجربه” را به عنوان جزئی از EAT اضافه کند):
EAT الگویی است برای اینکه چگونه یک سایت را رتبه بندی می کنیم. ما آن را برای هر پرس و جو و هر نتیجه تکی انجام می دهیم. این در تمام کارهایی که انجام می دهیم فراگیر است.»
YMYL مخفف Your Money or Your Life است. هر زمان که موضوعات یا صفحات ممکن است بر شادی آینده فرد تأثیر بگذارد، YMYL در حال بازی است، سلامتی، ثبات مالی یا ایمنی در صورت ارائه نادرست.
اساساً، مجله مردان اطلاعات نادرستی را منتشر کرد که می تواند بر سلامتی افراد تأثیر بگذارد. این چیزی است که به طور بالقوه می تواند بر EEAT آن – و در نهایت رتبه بندی – مجله مردان در آینده تأثیر بگذارد.
حفاری عمیق تر: نحوه بهبود EAT برای صفحات YMYL
اگر چه، در این مورد به عنوان گلن گیب در توییتر اشاره کرد، مقاله بدون نمایه بود.
در حالی که محتوای هوش مصنوعی می تواند رتبه بندی کند (مخصوصاً با برخی ویرایش های جزئی)، فقط به یاد داشته باشید که سیستم محتوای مفید Google برای تشخیص محتوای با کیفیت پایین – در سراسر سایت – ایجاد شده برای موتورهای جستجو طراحی شده است.
ما می دانیم که گوگل به طور کامل با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مخالف نیست. از این گذشته، همزمان با برنامه ریزی برای استفاده از چت هوش مصنوعی به عنوان یکی از ویژگی های اصلی نتایج جستجو، برای این شرکت سخت است که این کار را انجام دهد.
چرا ما اهمیت می دهیم. دقت محتوا فوق العاده مهم است. دنیای واقعی و آنلاین برای مردم فوق العاده گیج کننده و پر سر و صدا است. محتوای برند شما باید قابل اعتماد باشد. برندها باید چراغ تفاهم در اقیانوسی از سر و صدا باشند. مطمئن شوید که پاسخهای مفید یا اطلاعات دقیقی را که افراد در جستجوی آن هستند ارائه میدهید.
دیگران از هوش مصنوعی استفاده می کنند. برندهای Red Ventures، از جمله CNET و BankRate نیز قبلاً به دلیل انتشار محتوای ضعیف تولید شده توسط هوش مصنوعی فراخوانده شده بودند. نیمی از محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی CNET حاوی خطا بود آستانه.
و محتوای هوش مصنوعی بیشتری در آینده وجود خواهد داشت. ما می دانیم که BuzzFeed در حال غواصی در محتوای هوش مصنوعی است. و حداقل 10 درصد از 500 شرکت فورچون قصد دارند در تولید محتوای دیجیتال با پشتیبانی هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنند. فارستر.
خطای انسانی و خطای هوش مصنوعی. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید، در حالی که محتوای هوش مصنوعی را می توان به سرعت تولید کرد، شما باید یک فرآیند بررسی ویراستاری داشته باشید تا از صحت هر اطلاعاتی که منتشر می کنید مطمئن شوید.
هوش مصنوعی در وب آموزش داده شده است، پس چگونه می تواند بی نقص باشد؟ وب پر از خطا، اطلاعات نادرست و نادرست است، حتی در سایت های قابل اعتماد.
محتوای نوشته شده توسط انسان می تواند حاوی خطاهای جدی باشد. اشتباهات همیشه اتفاق می افتد، از ناشران کوچک و خاص گرفته تا نیویورک تایمز.
همچنین، Futurism مکرراً از محتوای هوش مصنوعی به عنوان “زباله” یاد می کند. اما فراموش نکنیم که تا زمانی که موتورهای جستجو وجود داشته اند، تعداد زیادی «آشغال» نوشته شده توسط انسان منتشر شده است. این به تیم های مبارزه با هرزنامه در موتورهای جستجو بستگی دارد که مطمئن شوند این موارد رتبه بندی نمی شوند. و به اندازه روزهای اولیه جستجو در 20 سال پیش بد نیست.
توهم هوش مصنوعی اگر همه اینها برای فکر کردن کافی نبود، این را در نظر بگیرید: هوش مصنوعی پاسخهایی را میسازد.
این نوع هوش مصنوعی که اکنون در مورد آن صحبت می کنیم، گاهی اوقات می تواند منجر به چیزی شود که آن را توهم می نامیم. سپس این خود را به گونه ای بیان می کند که یک دستگاه پاسخ قانع کننده اما کاملاً ساختگی ارائه می دهد.
– Prabhakar Raghavan، معاون ارشد گوگل و رئیس جستجوی گوگل، به نقل از Welt am Sonntag (یک روزنامه یکشنبه آلمانی)
خط پایانی: هوش مصنوعی در روزهای اولیه خود است و در حال حاضر راه های زیادی برای آسیب رساندن به خود به عنوان یک ناشر محتوا وجود دارد. مراقب باش. محتوای هوش مصنوعی ممکن است سریع و ارزان باشد، اما اگر غیرقابل اعتماد یا غیر مفید باشد، مخاطبان شما را رها خواهند کرد.