برنامه نویسی وردپرس

یک توسعه دهنده وردپرس یک متخصص حرفه ای است که در زیرساخت ها و اکوسیستم پلت فرم وردپرس تخصص دارد . آنها ممکن است بر روی بهبود خود نرم افزار وردپرس یا ایجاد محصولات جدید، به ویژه پلاگین ها و تم ها تمرکز کنند.

توسعه دهندگان وردپرس با استفاده از وردپرس ، یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) وب سایت ها را طراحی، پیاده سازی و مدیریت می کنند. آموزش وردپرس و همچنین عیب یابی و رفع مشکلات وب سایت برای مشتریان و همکاران را بر عهده دارند.

در وردپرس، صفحات از فایل های قالب متنوع به هم دوخته می شوند. هر فایل قالب قسمت متفاوتی از صفحه را به تصویر می کشد و با هم تمام محتوای صفحات فردی شما را از ادمین وردپرس تشکیل می دهند. این احتمالاً با یک مثال به بهترین شکل نشان داده می شود.

فرض کنید کاربری از صفحه “http://yoursite.com/author/John” بازدید می کند. ابتدا وردپرس الگوی با عنوان author-John.php را جستجو می کند. اگر آن فایل وجود نداشته باشد، به دنبال author.php می گردد. سپس به دنبال archive.php می گردد. در نهایت، اگر پیدا نشد، از index.php برای رندر صفحه استفاده می کند. هر بار که کاربر از صفحه شما بازدید می کند، وردپرس سلسله مراتب قالب را به سمت بالا حرکت می دهد تا زمانی که فایل قالبی را پیدا کند که مطابقت داشته باشد. و این ربطی به نحوه نام گذاری این فایل ها دارد.

وردپرس ابزار قدرتمندی است که یادگیری آن چند دقیقه طول می‌کشد و تسلط بر آن چند دقیقه طول می‌کشد. میلیون ها وبلاگ و وب سایت را در سراسر جهان نیرو می دهد. قابلیت گسترش وردپرس به گونه ای که تقریباً هر نیازی را برآورده کند، یک انگیزه غالب برای انتخاب وردپرس نسبت به سایر گزینه ها است.