کانال های تلویزیون کابلی رایگان (پشتیبانی از آگهی).

در این مرحله، کاملاً واضح است که Google در ابتکار پخش ویدیوی YouTube همه کاره است. این بلیت یکشنبه NFL از فصل آینده شروع میشود، و اکنون میشنویم که YouTube در حال آزمایش مرکزی است که در آن کانالهای تلویزیون کابلی را به صورت رایگان، اما با تبلیغات، ارائه میکند.
یوتیوب میخواهد برنامههای تلویزیونی یا فیلمهایی را از برخی از محبوبترین گروههای رسانهای پخش کند که میتواند به آن کمک کند تا به اهداف پخش تلویزیونی خود برسد. مطابق با روزنامه وال استریت، اگر آزمایشات مثبت باشد، شرکت مادر YouTube، آلفابت، ممکن است با این طرح پیش برود و مرکز کانال های پخش تلویزیونی را در YouTube ارائه دهد.
ایده این است که به طور بالقوه با Roku، Tubi و PlutoTV در ارائه کانالهای تلویزیونی استریم با پشتیبانی از تبلیغات مقابله کنیم. برخی از آنها شامل تلویزیون و فیلمهایی از Lionsgate، A&E، و دیگران است که احتمال بیشتری وجود دارد.
شما میتوانید این کانالهای تلویزیون کابلی درخواستی را به صورت رایگان، اما با چند آگهی تماشا کنید. گزینه های مشابهی در پلتفرم Roku وجود دارد و احتمالاً بسیاری از کاربران در گذشته PlutoTV را امتحان کرده اند.
YouTube در حال حاضر مجموعه کوچکی از فیلم های تبلیغاتی را ارائه می دهد. وقتی این را با هاب جدید «کانالهای پرایمتایم» YouTube ترکیب میکنید، که اشتراک سرویسهای استریم مانند Showtime، EPIX، Paramount و سایر سرویسهای پخش مورد علاقهتان را ارائه میدهد، واضح است که YouTube میخواهد پخش جریانی را در اختیار بگیرد.
برای کسانی که سردرگم هستند، این با YouTube TV، سرویس پخش زنده تلویزیونی این شرکت متفاوت است. در عوض، این یک مرکز در داخل برنامه یوتیوب است که در آن کاربران می توانند به صورت رایگان، اما با تبلیغات، به تماشای محتوا بروند. در حال حاضر این فقط یک آزمایش با گروه کوچکی از کاربران است، اما به زودی میتوانیم اطلاعات بیشتری درباره این ایده بشنویم.
از طریق Engadget
سایت محتوا مارکتینگ
برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!