تبلیغات Spotlight جدید Yelp به برندها امکان تبلیغ ویدیوهای 7-30 ثانیه ای یا تصاویر ثابت را در صفحه اصلی Yelp می دهد. Yelp می گوید که تبلیغات جدید تکامل یافته تبلیغات فصلی آنها است که به برندها اجازه می دهد تبلیغات ثابت مربوط به پیشنهادات فصلی یا تعطیلات را تبلیغ کنند.

Yelp اضافه کرد که پس از راه‌اندازی تبلیغات فصلی، شاهد افزایش تقاضا از سوی برندهایی بودند که می‌خواستند تبلیغات صفحه اصلی قابل مشاهده حتی فراتر از تعطیلات باشند.

بازدید از فروشگاه Yelp. تبلیغات Spotlight همچنین ممکن است به برندها راه دیگری برای اندازه‌گیری تأثیر از طریق ابزار انتساب داده‌های شخص اول، بازدید از فروشگاه Yelp ارائه دهد. برندهایی که از تبلیغات Spotlight استفاده می‌کنند فقط به افرادی که نزدیک فروشگاه‌هایشان هستند دسترسی پیدا می‌کنند، که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می‌شوند. برای دیدن تبلیغات Spotlight، کاربران باید مکان یابی را انتخاب کنند.

چگونه کار می کند. تبلیغات Spotlight به مدت 28 روز اجرا می شود و برندها می توانند خلاقیت ها و پیام های مختلف را در این دوره آزمایش کنند. مارک‌های منطقه‌ای همچنین می‌توانند تبلیغات Spotlight را خریداری کنند، که به آنها امکان دسترسی به موجودی صفحه اصلی را می‌دهد که قبلاً فقط برای مارک‌های ملی در دسترس بود.
رد پا

چرا ما اهمیت می دهیم. برندهای ملی و منطقه‌ای با مکان‌های فیزیکی مانند رستوران‌ها یا ویترین فروشگاه‌ها باید تبلیغات جدید Spotlight Yelp را آزمایش کنند. Yelp هیچ نشانه‌ای از هزینه‌های مربوطه به ما ارائه نکرد، اما می‌توانید با تیم آنها تماس بگیرید اینجا.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *