TikTok ویژگی تبلیغ سریع تبلیغات خود را با چهار گزینه جدید گسترش داده است، که باعث می‌شود برندها بتوانند دید پست‌های خود را از طریق فرآیند ایجاد کمپین ساده در پلتفرم افزایش دهند.

کمپین های جدید Promote. اکنون برندها قادر خواهند بود:

  • بازدیدهای بیشتری را به صفحه TikTok خود جلب کنید – TikTok یک هدف تبلیغاتی جدید با تمرکز بر هدایت ترافیک به صفحه TikTok شما بر خلاف وب سایت شما اضافه کرده است.
  • پیام های بیشتری از مشتریان بالقوه دریافت کنید – تعامل مستقیم بیشتری را در برنامه با برنامه جدید ارائه دهید “پیام های بیشتر” هدف را ارتقا دهید
  • محتوای سازندگان دیگر را تقویت کنید – برندها همچنین می توانند از Promote برای تقویت محتوا استفاده کنند سازندگانی که با آنها کار می کنند. سازندگان همچنین می‌توانند از Promote برای دیگران استفاده کنند تا به محتوا، سازندگان و کسب‌وکارهایی که می‌خواهند دنیا ببینند، کمک کنند.»
  • مخاطبان خود را بر اساس مکان هدف قرار دهید – در نهایت، مکان TikTok نیز به عنوان واجد شرایط دیگر در ابزارهای هدف‌یابی Promote اضافه شده است، که راه‌های بیشتری را برای SMB‌ها به‌ویژه برای دستیابی به مخاطبان مرتبط در برنامه فراهم می‌کند.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید اطلاعیه کامل را از TikTok بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی Promote روشی مناسب برای افزایش عملکرد محتوای ارگانیک برتر شما و همچنین گزینه ای برای تبلیغ کلیپ های سازنده محبوب است که راهی برای استفاده از مطالب پرطرفدار و بهینه سازی تلاش های تبلیغاتی شما ارائه می دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *