
یک دید واضح از داده های مشتری شما می تواند نتایج موفق کمپین را به همراه داشته باشد. اما راهحلهای داده زیادی وجود دارد که میتوان به پیچیدگی و هزینه پشته martech خود اضافه کرد. حذف سیلوهای داده و کاهش تأخیر کلیدی است، اما چگونه می توانید شروع کنید؟
به Snowflake، Digital Virgo و Snowplow بپیوندید تا یک مکالمه عمیق در مورد نیاز به شفافیت، دقت و سرعت همگام سازی سریع داده های آن داشته باشید.
ثبت نام امروز برای “به حداکثر رساندن ROAS از طریق کاهش تاخیر و حذف سیلو” ارائه شده توسط Snowflake.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو