, ROAS خود را با داده های شخص اول به حداکثر برسانید, محتوا مارکتینگ


, ROAS خود را با داده های شخص اول به حداکثر برسانید, محتوا مارکتینگ

یک دید واضح از داده های مشتری شما می تواند نتایج موفق کمپین را به همراه داشته باشد. اما راه‌حل‌های داده زیادی وجود دارد که می‌توان به پیچیدگی و هزینه پشته martech خود اضافه کرد. حذف سیلوهای داده و کاهش تأخیر کلیدی است، اما چگونه می توانید شروع کنید؟

به Snowflake، Digital Virgo و Snowplow بپیوندید تا یک مکالمه عمیق در مورد نیاز به شفافیت، دقت و سرعت همگام سازی سریع داده های آن داشته باشید.

ثبت نام امروز برای “به حداکثر رساندن ROAS از طریق کاهش تاخیر و حذف سیلو” ارائه شده توسط Snowflake.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

, ROAS خود را با داده های شخص اول به حداکثر برسانید, محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *