Pinterest بهعنوان بخشی از استراتژی رشد خود، بهشدت به سمت ویدیوهای قابل خرید و درآمدزایی مبتنی بر تبلیغات متمایل شده است.
علیرغم کاهش 6 درصدی کاربران فعال ماهانه (MAU) در سه ماهه چهارم سال گذشته، پلتفرم اجتماعی با افزایش 4 درصدی در MAU به 450 میلیون و رشد قابل توجه کاربران برنامه های تلفن همراه در سه ماهه چهارم سال 2022، دوباره رشد کرده است. .
آنچه پینترست می گوید. به عنوان بخشی از استراتژی رسمی خود، Pinterest قصد دارد تعامل را افزایش دهد و نتایج تبلیغات را از طریق قابلیت خرید، همراه با افزایش درآمدزایی به ازای هر کاربر و سادهسازی عملیات افزایش دهد. طبق نظرسنجیها، بیش از نیمی از کاربران پینترست این پلتفرم را به عنوان یک مقصد خرید در نظر میگیرند، با این حال، این شرکت در ایجاد یکپارچگی تجربه خرید، همانطور که توسط مدیرعامل تایید شده است، کارآمد نبوده است.
ما در حال ایجاد تجربه ای هستیم که با این مخاطبان طنین انداز می شود، به ویژه در مورد ویدیو. در واقع، تقریباً نیمی از ویدیوهای جدید پین شده در Q4 از کاربران Gen Z بودند.
در دراز مدت، ما همچنین میخواهیم هر پین را قابل خرید کنیم. برای این منظور، ما محتوای ویدیویی در Pinterest را با استفاده از همان کتاب پخشی که برای تصاویر استاتیک اعمال کردیم، کاربردی تر می کنیم. در طول سال جاری، ما فناوری بینایی رایانه خود را در سراسر مجموعه ویدیویی خود به کار خواهیم گرفت تا محصولات و ویدیوها را پیدا کنیم و آنها را قابل خرید کنیم.»
بیل آماده، مدیرعامل پینترست
ابتکارات آینده Pinterest پروژه ای را برای بهبود تجربه خرید با ارسال مستقیم کاربران به صفحه محصول در برنامه تاجر و استفاده از فرمت پیوند عمیق موبایل (MDL) برای تبلیغات خرید آغاز کرده است. در طول دوره دوشنبه سایبری بلک فرایدی، MDL 40 درصد از درآمد را از تبلیغات خرید Pinterest به دست آورد و به رشد 50 درصدی در سه ماهه چهارم کمک کرد.
این پلتفرم همچنین در حال ادغام خرید در سطوح پرتردد خود، از جمله فید خانگی، جستجو و پینهای مرتبط است تا به کاربران محصولات مرتبط با آنها را نشان دهد.
محتوای ویدئویی فرم کوتاه. در مورد کسب درآمد، پینترست شاهد بوده است که بیش از 10 درصد از تعامل خود را از محتوای ویدیویی به دست آورده است و بیش از 30 درصد از درآمد آن از طریق ویدیوهای کوتاه به دست آمده است. این پلتفرم اخیراً به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تبلیغات خود را با فرمت Idea Pin ایجاد کنند، از داراییهای ویدیویی در کاتالوگهای محصولات پشتیبانی میکند و با برچسبهای موسیقی همکاری میکند تا امکان استفاده از موسیقی مجاز در ویدیوهای کوتاه را فراهم کند.
افزایش درآمد تبلیغات درآمد تبلیغات پینترست در حال حاضر به مقدار تقریباً مساوی توسط کمپینهایی که توسط KPIهای برند محور، ملاحظات و تبدیل هدایت میشوند، هدایت میشود. این پلتفرم شاهد بوده است که تبلیغکنندگانی که رویکردی کامل دارند موفقیت بیشتری نسبت به آنهایی که فقط در یک هدف کمپین فعال هستند، مشاهده کردهاند، و تبلیغکنندگانی که از استراتژی رسانهای چندهدفه استفاده میکنند تا 50 درصد افزایش فروش را در مقایسه با آماده گفت: کسانی که بر یک هدف متمرکز هستند.
Ready گفت که Pinterest همچنین به دنبال کمک به تبلیغکنندگان برای افزایش ارتباط و شخصیسازی است و به عنوان نمونه به راهاندازی مدیریت بار تبلیغات در Q4 با بهینهسازی کل صفحه اشاره کرد.
Ready گفت که این امکان انعطافپذیری بار تبلیغات را «بهصورت فرصتطلبانه، در زمینهای که تبلیغات برای کاربر مناسبتر است، فراهم میکند». «در آزمایش اولیه ما، این باعث بهبود دو رقمی در ارتباط آگهی در جستجو شد، در حالی که به طور همزمان CPA را برای تبلیغکنندگان کاهش داد. ما انتظار داریم که بهینهسازی کل صفحه ما را قادر میسازد تا به بهبود کارایی که با آن از پلتفرم خود در طول زمان کسب درآمد میکنیم، ادامه دهیم.»
چرا ما اهمیت می دهیم. با اتخاذ یک رویکرد قیف کامل و استفاده از یک استراتژی رسانه ای چندهدفه، برندها احتمالاً در مقایسه با کسانی که تنها بر یک هدف کمپین تمرکز می کنند، نتایج و پیشرفت های بهتری در فروش خواهند دید.
در پینترست، نشان داده شده است که این امر منجر به افزایش 50 درصدی افزایش فروش می شود. علاوه بر این، درآمد تبلیغاتی پلتفرم تقریباً بهطور مساوی توسط کمپینهایی که توسط KPIهای برند محور، ملاحظات و تبدیل ایجاد میشوند، ایجاد میشود و آن را به یک پلتفرم ارزشمند برای تبلیغکنندگانی تبدیل میکند که به دنبال دستیابی به طیف وسیعی از اهداف هستند.
همانطور که پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک از خرید دور می شوند، Pinterest می تواند به عنوان یک جایگزین وارد عمل شود و به تبلیغ کنندگان یک کانال اضافی برای نمایش محصولات خود بدهد.