Google Question Hub برای بسته شدن, محتوا مارکتینگ


گوگل در 15 ژانویه 2023، حدود دو سال پس از راه اندازی سرویس در ایالات متحده و چندین سال پس از راه اندازی بی سر و صدا در مناطقی مانند هند، Google Question Hub را تعطیل خواهد کرد.

خاموش شدن. گوگل پس از ورود شما پیامی ارسال کرد questionhub.withgoogle.com که می گوید: «از 5 ژانویه 2023، Question Hub بتا به پایان می رسد. اگر می‌خواهید یک نسخه از داده‌های خود را حفظ کنید، می‌توانید این کار را از طریق Google Takeout تا 6 مارس 2023 انجام دهید. پس از آن تاریخ، داده‌های کاربر Question Hub حذف خواهد شد.

به نظر می رسد. گلن گیب تصویری از این موضوع را در توییتر منتشر کرد:

Question Hub چیست؟ گوگل می گوید Question Hub ابزاری است که سازندگان را قادر می‌سازد تا با استفاده از سوالات بی‌پاسخ، محتوای غنی‌تری ایجاد کنند. Question Hub این سوالات بی پاسخ کاربر را جمع آوری می کند و آنها را در اختیار وبلاگ نویسان، نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا مانند شما قرار می دهد.

این اساساً راهی برای Google است که به جستجوگران امکان می‌دهد به آن بگویند که نتایج جستجوی ارائه شده به سؤال پاسخ نمی‌دهند. سپس، گوگل آن سوالات را می‌گیرد و آن‌ها را به ناشران می‌دهد، آنها نیز به نوبه خود می‌توانند محتوایی ایجاد کنند که به پرسش پاسخ می‌دهد.

ایده های محتوا در کنسول جستجو اخیراً شاهد آزمایش گوگل با بخش جدیدی در کنسول جستجوی گوگل به نام Content ideas بودیم. ایده‌های محتوا به سازنده محتوا، ناشر، سئو، مدیر وب‌سایت و غیره نکات و توصیه‌هایی درباره موضوعات جدیدی می‌دهد که می‌توانند در سایت خود بنویسند.

سؤال بزرگ این است که آیا Google ویژگی‌های Question Hub را به این بخش ایده‌های محتوا جدید در کنسول جستجوی Google منتقل می‌کند؟

چرا ما اهمیت می دهیم. ایجاد ایده های محتوا گاهی اوقات می تواند برای نویسندگان یک مبارزه باشد، که ممکن است به سازندگان محتوا در این فرآیند کمک کند. با از بین رفتن Question Hub، دلایل بیشتری برای Google وجود دارد که این را به کنسول جستجو اضافه کند. امیدواریم گوگل این ویژگی را جابجا کند و به طور کامل از شر آن خلاص نشود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

BarrySchwartz Lg, محتوا مارکتینگ

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *