Google Bard نقل قول های واقعی را در پاسخ ها و خلاصه های مختصرتر اضافه می کند, محتوا مارکتینگ


Google Bard استنادهای کلاسیک و واقعی تری را به پاسخ هایی که ارائه می دهد اضافه کرده است و همچنین می تواند خلاصه سازی بهتری ارائه دهد. ما هنوز این پیشرفت‌ها و پیشرفت‌ها را به صورت زنده نمی‌بینیم، اما Jack Krawczyk از Google نمونه‌هایی را در این مورد به اشتراک گذاشته است. توییتر.

نقل قول ها بهبود یافت. Google Bard اکنون منابعی را با اعداد، مانند نقل‌قول‌های واقعی، در کنار پاسخ‌ها نشان می‌دهد. برای مشاهده منبع آن اطلاعات می توانید روی اعداد کلیک کنید. «بارد اکنون می‌تواند به شما کمک کند تشخیص دهید کدام بخش از پاسخ با منبع مطابقت دارد. برای پاسخ‌های حاوی منابع، اعدادی را در کنار پاسخ مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی اعداد، اکنون می توانید بخشی از متن را که با منبع مطابقت دارد شناسایی کنید و به راحتی به آن بروید.» گوگل در تغییرات بارد پست کرده است.

در اینجا یک اسکرین شات از Jack Krawczyk است که اعداد را در سمت چپ نشان می دهد، با پیوند “بیشتر بیاموزید” در زیر.

Bard Citations 800x419.jpg, محتوا مارکتینگ

خلاصه های مختصر Google همچنین Bard را با پیشرفت‌های بیشتری در مدل‌های زبان بزرگ خود به‌روزرسانی کرد تا در ارائه خلاصه‌های بهتر برای پاسخ‌ها بهتر شود. بارد در خلاصه کردن اطلاعات بهتر است، که مخصوصاً زمانی مفید است که بخواهید به سرعت به اصل موضوع دست پیدا کنید، آنها در فهرست تغییرات Bard پست کردند.

در اینجا یک اسکرین شات از Jack Krawczyk است که خلاصه را نشان می دهد:

Bard Summary 800x513.jpg, محتوا مارکتینگ

چرا ما اهمیت می دهیم. نقل قول ها و پیوندها به منابع یک نگرانی بزرگ برای ناشران و اکوسیستم کلی وب است. گوگل در تلاش است تا با این به روز رسانی برخی از آن ها را برطرف کند تا پیوندهای بیشتری در پاسخ های Google Bard ارائه دهد. همچنین، خلاصه‌سازی‌های بهتر با پیشرفت‌هایی در LLM‌هایی که گوگل دارد، مفید و هیجان‌انگیز است، مخصوصاً در طول زمان.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *