Google الزامات خط مشی تبلیغات را به روز می کند, محتوا مارکتینگ


گوگل به‌تازگی الزامات به‌روزرسانی شده خط‌مشی را برای ماه دسامبر منتشر کرده است.

در صفحه راهنمای آنها آمده است:

در 21 فوریه 2023، بخش درباره سیاست‌های ما از مرکز راهنمای خط‌مشی‌های تبلیغات Google به روز می شود تا شامل زبان زیر باشد:

تبلیغ‌کنندگان موظفند محتوایی را تبلیغ نکنند یا در رفتاری که به کاربران، کارمندان یا اکوسیستم تبلیغات ما آسیب وارد می‌کند، شرکت نکنند. اگر چنین محتوا یا رفتاری را مشاهده کنیم، ممکن است اقداماتی انجام دهیم، از جمله محدود کردن یا مسدود کردن تبلیغات شما یا تعلیق حساب شما.

چرا ما اهمیت می دهیم. همه تبلیغ‌کنندگان، حتی آن‌هایی که برای Display و Video 360 هستند، باید از خط‌مشی‌ها پیروی کنند یا در خطر تعلیق حساب‌هایشان باشند. شما می توانید سیاست های کامل را بررسی کنید اینجا.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

Nicole Farley, محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *