Shutterstock 2139814897 800x450

در دنیای تولید محتوا و تجربه مشتری، توانایی هوش مصنوعی برای کاهش وظایف خسته کننده، تبلیغ شده است. با این حال، برای یک استراتژی مدیریت دارایی دیجیتال موفق، کتابداران هنوز هم بهترین نحوه تولید و مدیریت کتابخانه های اطلاعاتی پیچیده با استفاده از ابرداده را می دانند.

در این وبینار، کارشناسان محتوا آنچه را که سازندگان محتوا، مدیران و کاربران باید بدانند تا اطمینان حاصل کنند که می توانید محتوای خود را پیدا کنید، استفاده کنید و کنترل کنید تا حداکثر ارزش را ارائه دهید، توضیح می دهند.

ثبت نام کنید و در «فراداده، سئو و ChatGPT: DAM با آن چه کاری انجام دهد؟» ارایه شده توسط آکویا


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *