Commerce Components by Shopify (CCS) آخرین نوآوری Shopify است که به خرده فروشان بزرگ تجارت الکترونیک دسترسی مستقیم به زیرساخت اجزای آن را می دهد. CCS پشته قابل ترکیب Shopify برای خرده فروشی سازمانی است.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان و مارک‌های خرده‌فروشی می‌توانند نرخ تبدیل بالاتری را در هنگام ادغام با ویژگی‌های جدید Shopify مانند 99.99٪ زمان پرداخت، پرداخت با یک کلیک، APIهای انعطاف‌پذیر و مشارکت آژانس‌ها مشاهده کنند.

چه خبر. Commerce Components توسط Shopify با داشتن یک مدیریت کاملاً جدید پشتیبان که به طور خاص برای سازمانی طراحی شده است، به خرده فروشان سرعت و انعطاف لازم برای ساختن آینده را می دهد.

عمیق تر حفاری کنید. ویژگی های زیر و لیست کامل را می توانید در Shopify پیدا کنید وبلاگ.

گزینه های کامپوننت بیشتر

  • APIهای انعطاف‌پذیر، اکنون بدون محدودیت نرخ، به برندها اجازه می‌دهند تا خدمات موجود خود را با اجزای مدولار Shopify یکپارچه کنند و تجربه‌های بی‌نظیر مشتری را برای هر دستگاهی ایجاد کنند. خرده‌فروشان سازمانی می‌توانند اجزای مورد نیاز خود را بردارند و آنچه را که نمی‌خواهند رها کنند، و توسعه‌دهندگان آزادند که با هر چارچوب فرانت‌اندی که انتخاب می‌کنند بسازند.

مقیاس جهانی

  • بنیادهای بازرگانی مورد اعتماد، مانند تسویه‌حساب‌های جهان که بهترین تبدیل را دارند، با 99.99٪ زمان کار، پردازش حداکثر 40000 تسویه‌حساب در دقیقه در هر فروشگاه، و باز کردن قفل بیش از 100 میلیون مشتری موجود Shop Pay، که برای پرداخت با یک کلیک Shopify انتخاب شده‌اند.
  • زیرساخت مقیاس جهانی Shopify با بیش از 275 نقطه حضور در لبه شبکه، ویترین های فروشگاهی را بدون توجه به اینکه مشتریان در کجای جهان هستند، امکان پذیر می کند.

بزرگترین اکوسیستم تجاری

  • بزرگترین اکوسیستم تجاری در جهان، شامل یک تیم حساب اختصاصی با معماران راه حل، پشتیبانی تخصصی 24/7/365، و شبکه ای از شرکای آژانس باتجربه و یکپارچه سازهای سیستم مانند Deloitte، EY، و KPMG.

آنچه Shopify می گوید. هارلی فینکلشتاین، رئیس Shopify می‌گوید: «ما همیشه با پیش‌بینی نیاز خرده‌فروشان و سپس ارائه آن راه‌حل‌ها، به نوآوری در Shopify نزدیک شده‌ایم. Commerce Components توسط Shopify زیرساخت‌های ما را باز می‌کند تا خرده‌فروشان سازمانی مجبور نباشند زمان، قدرت مهندسی و پول را برای ایجاد پایه‌های حیاتی که Shopify قبلاً کامل کرده است تلف کنند و در عوض آنها را برای سفارشی‌سازی، تمایز و مقیاس آزاد می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *