Adtena ChatGPT 800x450

آن را دوست داشته باشید یا از آن بترسید، ChatGPT هوش مصنوعی مولد (AI) را کاملاً در مرکز گفتمان فناوری فعلی قرار داده است. در صورت نیاز به معرفی، ChatGPT یک ربات چت هوش مصنوعی پیشرفته است که در اواخر سال 2022 توسط OpenAI راه اندازی شد و می تواند تقریباً در مورد هر موضوعی به روشی طبیعی و پیچیده صحبت کند. از متن و تصاویر در سراسر وب (و مربیان انسان در OpenAI) یاد می گیرد که چگونه سؤالات انسانی را بفهمد و به آنها پاسخ دهد. پیامدهای بالقوه برای صنعت و جامعه بحث برانگیز و پیچیده است. اما برای بازاریابی جستجو، تأثیر این دوره جدید در هوش مصنوعی فوری تر است. بازاریابان می خواهند بدانند که چگونه بر نتایج جستجوی پولی تأثیر می گذارد و چگونه از آن استفاده کنند. بنابراین، ما برخی از پاسخ ها را جمع آوری کرده ایم. به طور مناسب، ما از ChatGPT کمک گرفتیم.

اگر از شما خواسته شود که قیمت تخم مرغ در شهر نیویورک را در این هفته حدس بزنید، احتمالاً می توانید (حداقل نسبت به فروشگاه محلی خود) نزدیک شوید، حتی اگر هرگز به نیویورک نرفته باشید. این به این دلیل است که شما چیزهای زیادی در مورد قیمت تخم مرغ در اقتصاد فعلی و اینکه چگونه قیمت تمام شده کالا در شهرهای مختلف در سراسر جهان متفاوت است، یاد گرفته اید.

در زمینه PPC، یادگیری ماشین تقریباً به همین صورت عمل می کند. برای تجزیه و تحلیل عواملی که بر هزینه‌ها و کلیک‌ها تأثیر می‌گذارند، شناسایی روابط بین عبارات جستجو و مارک‌ها، و ایجاد همبستگی و پیش‌بینی بر اساس مقادیر زیادی از داده‌های از قبل آموزش داده شده است.

این اساساً کاری است که ما در Adhena انجام می دهیم. ما از زمان آغاز به کار از الگوریتم‌ها و فناوری یادگیری ماشین خودمان استفاده کرده‌ایم تا بینش‌های استراتژیک مارک‌ها، بازاریابان و آژانس‌ها را درباره استراتژی‌های جستجو، استراتژی‌های رقبا و چشم‌انداز رقابتی آن‌ها کشف کنیم. با استفاده از مجموعه داده‌های داخلی گسترده و تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی، ما همچنین a را ساخته‌ایم مدل یادگیری ماشینی برای دسته بندی دقیق عبارات جستجو برای مثال، ما هر روز میلیون‌ها عبارت جستجو را جستجو می‌کنیم، چشم‌انداز حراج Google Ads را که به آن تعلق دارند تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نرخ کلیک (CTR) و هزینه به ازای کلیک (CPC) را برای هر رقیب پیشنهادی در هر عبارت تخمین می‌زنیم.

برای ارائه این اطلاعات، مدل‌های هوش مصنوعی ما از مشاهدات صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) استفاده می‌کنند، مانند تعداد تبلیغاتی که برای یک عبارت رقابت می‌کنند، موقعیت هر تبلیغ و عناصر در صفحات رقیب، و ویژگی‌هایی که از طریق پردازش زبان طبیعی به دست می‌آیند.

Adhena از هوش مصنوعی ما برای تولید امضای ما استفاده می کند نمای کل بازار برای هر مشتری سازمانی، توصیه هایی برای خلاقیت آگهی ارائه دهید و احتمال کلیک را ارزیابی کنید. هوش مصنوعی قوی‌ترین قابلیت‌های پلتفرم ما، از جمله مدل طبقه‌بندی اختصاصی ما را هدایت می‌کند. از آنجایی که ما مجموعه‌ای از داده‌های قابل توجهی در مورد هزاران برند داریم که طی سال‌های متمادی جمع‌آوری شده‌اند، یک خط پایه قوی برای استفاده از یادگیری ماشینی برای تخمین CTR و CPC برای هر عبارت جستجو، تبلیغ‌کننده و رتبه‌ای داریم.

از نقطه نظر Adthena، ChatGPT ابزار قدرتمند دیگری را برای ما فراهم می کند تا به مشتریان خود کمک کند ترجیحات مشتری را بهتر درک کنند، نتایج مرتبط تری را در تبلیغات خود ارائه دهند و راه هایی را برای بهبود کمپین های تبلیغاتی و عملکرد شناسایی کنند. اما ربات در مورد موضوع چه می گوید؟

ما از ربات پرسیدیم: “چت GPT چگونه بر جستجو تاثیر می گذارد؟”

برای درک تصویر بزرگ از تأثیر ChatGPT بر چشم انداز جستجو، به منبع مراجعه کردیم. آنچه که ChatGPT در پاسخ به درخواست ما ایجاد کرد، به طور کلمه بیان می شود.

“به عنوان یک مدل زبان، ChatGPT می تواند از چند جهت تاثیر قابل توجهی بر جستجو داشته باشد:

  1. پردازش زبان طبیعی: توانایی ChatGPT برای پردازش و درک زبان طبیعی می تواند به بهبود جستجوها و نتایج کمک کند. با درک زمینه و هدف پشت یک عبارت جستجو، ChatGPT می تواند نتایج جستجوی مرتبط و دقیق تری ارائه دهد.
  1. تولید پاسخ: ChatGPT می‌تواند به سوالاتی که کاربران ممکن است در هنگام انجام جستجو داشته باشند، پاسخ دهد. این می تواند اطلاعات مستقیم و مفیدتری را در اختیار کاربران قرار دهد و به تجربه جستجوی بهتری منجر شود.
  1. شخصی سازی: ChatGPT می تواند از رفتار و ترجیحات کاربر بیاموزد، که می تواند به شخصی سازی نتایج جستجو کمک کند. با تطبیق نتایج جستجو برای کاربران فردی، ChatGPT می تواند نتایج مرتبط و مفیدتری ارائه دهد.

به طور کلی، ChatGPT این پتانسیل را دارد که تجربه جستجو را با ارائه نتایج مرتبط‌تر و شخصی‌شده‌تر و همچنین ایجاد پاسخ‌هایی برای سؤالاتی که کاربران ممکن است داشته باشند، بهبود بخشد. با این حال، تأثیر آن بر جستجو به نحوه پیاده سازی و ادغام آن در موتورهای جستجو و سایر ابزارهای جستجو بستگی دارد.

ربات ChatGPT همچنین به ما گفت که چگونه Google از یک نوع معماری ترانسفورماتور از پیش آموزش‌دیده (GPT) در موتور جستجوی خود برای پاسخ به سؤالات و خلاصه کردن (مثلاً برای ایجاد قطعه‌های خوب) و ترجمه محتوا استفاده می‌کند.

بینگ نیز از مدل‌های مبتنی بر GPT برای بهبود قابلیت‌های درک زبان طبیعی خود استفاده می‌کند و جستجوی کاربران را با استفاده از جستارهای زبان طبیعی آسان‌تر می‌کند. Bing از ChatGPT و سایر مدل‌های مبتنی بر GPT برای بهبود دقت و ارتباط نتایج جستجوی خود و ارائه توصیه‌ها و پیشنهادات شخصی‌سازی شده استفاده می‌کند.

3 روشی که ChatGPT می تواند بازاریابان جستجو را تقویت کند

  1. تحقیق کلمات کلیدی می توان از آن در کنار ابزارهای رایگان مانند برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل یا بینش های حراج و با ابزارهای سطح سازمانی مانند Adhena استفاده کرد.
  2. تحقیق و بهینه سازی کپی تبلیغات ChatGPT می تواند برای آزمایش سرفصل های جدید، توضیحات محصول و کپی تبلیغات استفاده شود.
  3. درک خود را از هدف جستجو بهبود بخشید. از ChatGPT برای به دست آوردن بینش در مورد رفتار مصرف کننده استفاده کنید.

Adthena چگونه از ChatGPT استفاده می کند؟

این نسل جدید فناوری پردازش زبان طبیعی توانایی ما را برای تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده‌های متنی و استخراج بینش‌هایی که می‌تواند برای بهبود بیشتر کمپین‌های مشتریانمان استفاده شود، افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، ما حتی قدرت بیشتری برای تجزیه و تحلیل نظرات مشتریان، نظرات رسانه های اجتماعی و سایر انواع محتوای تولید شده توسط کاربر برای شناسایی موضوعات و روندهای کلیدی خواهیم داشت.

ChatGPT می‌تواند مشکلات یا شکایات مشترکی را که مشتریان از یک محصول یا خدمات دارند شناسایی کند، که می‌تواند پیام‌های تبلیغاتی را اطلاع دهد و به کسب‌وکارها کمک کند تا نگرانی‌های خاصی را برطرف کنند. ChatGPT همچنین می‌تواند گرایش‌های نوظهور یا موضوعات مورد علاقه در بازخورد مشتری را شناسایی کند، که می‌تواند برای طراحی محتوا و تبلیغات خلاقانه استفاده شود.

همانطور که از موارد بالا می بینید، ما همچنین در حال آزمایش با استفاده از ChatGPT برای ایجاد محتوای خودکار هستیم. این به مشتریان ما کمک می کند تا نسخه تبلیغاتی و سایر انواع محتوا را به طور موثرتری تولید کنند.

بله، این فناوری پیچیده محدودیت هایی دارد و پتانسیل سوء استفاده و ایجاد اطلاعات نادرست را دارد. اما در گوشه ای از جهان وب، ChatGPT توانایی ما را برای درک اینکه مصرف کنندگان هنگام جستجو به دنبال چه چیزی هستند و چه پیامی را می توانیم برای تعامل و تبدیل به بهترین شکل ارائه کنیم، افزایش می دهد. این به طور منظم با اهداف بازاریابی جستجو مطابقت دارد و به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا با هم رقابت کنند و تجربه بهتری را برای خریداران در سراسر جهان فراهم کنند.

برای نگاهی دقیق تر به نحوه استفاده Adthena از AI برای ارائه هوش رقابتی منحصر به فرد به تبلیغ کنندگان، این 60 ثانیه را بررسی کنید. توضیح دهنده ویدیو، و درخواست نسخه ی نمایشی برای دیدن پلت فرم در عمل.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *