تعداد انگشت شماری از ویژگی های جستجوی تاکتیکی در ارتباط با سایر اعلامیه های مبتنی بر هوش مصنوعی از Google Marketing Live اعلام شد. بله، هوش مصنوعی بیشتری در کمپینهای جستجو به عناصر وارد میشود، اما تبلیغکنندگان باید با علاقه به عناصر اضافی مانند کنترلهای بهتر برند برای تطابق گسترده و بینش بهتر دارایی نگاه کنند.
محدودیت های برند برای تطابق گسترده. گوگل در چند سال گذشته به سرعت تطابق گسترده را بهبود بخشیده است و یک ویژگی جدید محدودیت برند باید به تبلیغکنندگان کمک کند تا با نوع مطابقت احساس راحتی بیشتری داشته باشند.
مشابه با اعلام Performance Max در سال گذشته، این ویژگی به افزایش تطابق گسترده با ترافیک برند مشخص شده توسط تبلیغ کننده کمک می کند.
این ویژگی در سطح کمپین اعمال خواهد شد که باید آزمایش را آسان کند.
هوش مصنوعی گوگل در مناقصه هوشمند. مناقصه هوشمند همیشه، خوب، هوشمندانه بوده است. به گفته گوگل، با اجرای یکپارچگی عمیقتر از مدلهای زبان بزرگ (LLM) در مناقصه، هوشمندتر میشود.
این به سیستمها اجازه میدهد تا از LLM برای درک بهتر هدف جستجوگر استفاده کنند و به گفته گوگل «بهینهسازی هوشمندانهتری برای جستوجوهایی که قبلاً دیده نشده است».
دسته بندی های برتر جستجو برای RSA. یک ویژگی جدید به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا دستههای برتر را در سطح RSA بررسی کنند. به گفته گوگل، این امر شفافیت عمیق تری را در مورد عملکرد محرک ارائه می دهد و همچنین به تبلیغ کنندگان ایده های بهتری برای بهینه سازی تبلیغات می دهد.
این ممکن است برای آن دسته از تبلیغکنندگانی که کمپینهای کمی دارند مفید باشد، زیرا ممکن است بتوانند ایدههای بخشبندی را برای ساخت کمپین بهتر ببینند.
پیش فایل های کمپین. نمی دانید با چه بودجه ای برای کمپین شروع کنید؟ پیشپرداختهای جدید کمپین، پیشنهاداتی را در مورد بودجه و حتی داراییهایی که از وبسایت شما، کمپینهای گذشته و پیشبینیهای هوش مصنوعی Google تهیه شدهاند، ارائه میدهد.
اگر از طرفداران توصیه ها هستید، آنها به جریان راه اندازی نیز می آیند.
ابزارهای جدید برای Ads Creative Studio. به زودی میتوانید داراییهای Performance Max را با مشخصات مورد نیاز برای کمپینها، مستقیماً به Google Ads پیشنمایش و صادر کنید.
یک کاوشگر روندهای جدید نیز به Ads Creative Studio اضافه خواهد شد تا به تیم های خلاق در یافتن روندهای جستجوی فعلی و دریافت ایده های بهتر برای خلاق کمک کند.
اطلاعات دارایی جدید. تبلیغکنندگان برای دریافت بهترین پیامها برای کمپینهای خود تشنه دادههای بهتری هستند که در مورد کدام داراییها کار میکنند. بینشهای بهتر دارایی به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که بفهمند کدام خلاقیتها با مخاطبان خاصی طنینانداز نمیشوند. علاوه بر این، توصیههایی برای راهنمایی تبلیغکنندگان در مورد اینکه چه داراییهای تولید شده توسط هوش مصنوعی یا عکاسی سهام ممکن است نتایج بهتری داشته باشند، ارائه خواهد شد.
عبارات جستجوی بهبود یافته در صفحه Insights. به زودی، میتوانید دستههای عبارات جستجوی بیشتری را در صفحه Insights پیدا کنید. اینها میتوانند بر اساس محدودههای تاریخ سفارشی مرتب شوند و اطلاعات بینش تاریخی دارند که میتوان آنها را دانلود کرد. این اطلاعات بینش در رابط وب و همچنین در Google Ads API قابل دسترسی خواهند بود.
چرا ما اهمیت می دهیم. داده های بیشتر؟ بله لطفا. مناقصه و هدف گذاری بهتر. خیلی ممنون. به نظر میرسد اینها پیشرفتهای بزرگی برای تبلیغکنندگان است که به هدایت تمام هوش مصنوعی جدید برای ارائه نتایج بهتر کمک میکند. محدودیتهای برند اضافی به تنهایی باید یک برد بزرگ برای کسانی باشد که با انطباق گسترده محتاط هستند و اگر LLMها بتوانند مناقصه هوشمندانهتر را هوشمندانهتر کنند، این یک پیروزی برای همه تبلیغکنندگان خواهد بود.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.