مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ
محصولات برجسته و خدمات عالی به مشتریان دیگر برای کمک به موفقیت یک تجارت کافی نیستند.
رتبهبندیهای برتر SERP و وبسایتهای مملو از محتوای معتبر مفید، نیازهای عصر دیجیتال هستند، بنابراین یک راه قابل اعتماد برای تولید همه آن محتوا ضروری است.
همکاری با تیمی از فریلنسرهای مجرب، از جمله نویسندگان محتوای آزاد، می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. اما یک نویسنده محتوا در واقع چه کاری انجام می دهد و کدام یک از انواع نویسندگان محتوا برای کسب و کار شما مناسب هستند؟
این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید
یک محتوانویس چه کاری انجام می دهد؟
هنگامی که اکثر بازاریابان و صاحبان مشاغل به برون سپاری وظایف نوشتن فکر می کنند، بلافاصله به تمام پست های وبلاگی که برای به روز نگه داشتن وب سایت خود نیاز دارند فکر می کنند.
با این حال، در حالی که اکثر نویسندگان محتوا انجام دادن پست های وبلاگ را مدیریت کنید، آنها همچنین می توانند در بسیاری از انواع دیگر نوشتن به شما کمک کنند. در اینجا چند نمونه محبوب آورده شده است:
- اعلامیه های مطبوعاتی
- محتوای فنی
- راهنماها و مقالات طولانی
- کاغذهای سفید
- محتوای سئو
- محتوا برای خبرنامه ها و اطلاع رسانی ایمیل
- تارهای رسانه های اجتماعی برای معرفی پست ها
اکثر نویسندگان محتوا نیز محتوای خود را در صورت نیاز تصحیح، ویرایش و اصلاح می کنند.
6 محبوب ترین نوع محتوا نویس
بنابراین، چه نوع نویسندگان محتوا برای کسب و کارهای عصر دیجیتال مانند شما مفیدتر هستند؟ این بستگی به شما دارد نیازهای محتوایی و اهداف فعلی برای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما.
در زیر شش مثال کلیدی برای بررسی وجود دارد.
1.سئو نویسان
سئو نویسان به همان اندازه که به دلایلی مورد تقاضا هستند. بله، محتوای مؤثر مخاطب را درگیر می کند و به اندازه کافی به نگرانی هایی که ممکن است داشته باشند پاسخ می دهد. با این حال، به افزایش دید موتورهای جستجو و بالا بردن رتبه بندی SERP نیز کمک می کند.
نویسندگان سئو درک کاملی از کلمات کلیدی و ارتباط آنها با رتبه بندی SERP دارند. آنها همچنین دارای ابزارهای نوشتاری برای ایجاد محتوای روان و قابل اسکن هستند که برای گوگل به همان اندازه که برای بازدیدکنندگان مشتری خوب به نظر می رسد.
2. کپی رایترها
کپیرایترها از مدتها قبل از اینکه دیجیتال مارکتینگ چیزی باشد وجود داشتهاند و همچنان برای همه نوع کسبوکار ضروری هستند. کار اصلی آنها تولید محتوای نوشتاری قانع کننده است که برای بازاریابی یک محصول طراحی شده است یا در غیر این صورت مخاطب را به یک برند علاقه مند کنید.
یک کپی رایتر همچنین ممکن است محتوای وب یا مطالب سئو را بنویسد. با این حال، اکثر آنها در گزینه هایی مانند انتشارات مطبوعاتی، کپی صفحه فرود، مواد فروش، محتوای صفحه اصلی و سایر مطالب نوشتاری برای اهداف بازاریابی هدفمند تخصص دارند.
3. نویسندگان ارواح
گاهی اوقات، یک تیم تجاری یا بازاریابی به راهی برای پر کردن شکاف های دانش در شرکت یا ساده کردن فرآیند ایجاد محتوای معتبر برای اهداف مختلف نیاز دارد. در آن زمان است که داشتن یک روحنویس حرفهای در تیم نویسندگیتان مفید است.
ارواح نویسان محتوایی تولید کنید که در نهایت به یک سازمان شخص ثالث یا نهاد دیگر اعتبار داده شود.
برخی از آنها کلاه های زیادی بر سر می گذارند و موضوعات متعددی را پوشش می دهند، در حالی که برخی دیگر فقط در یک یا دو زمینه تخصصی – مانند قانون یا نام تجاری، فقط چند نمونه را نام می برند.
4. نویسندگان رسانه های اجتماعی
حضور جامد در رسانههای اجتماعی برای کسبوکارهای عصر دیجیتال بسیار مهم است و این نیاز به نوع خاصی از نوشتار دارد.
نوشتن در رسانه های اجتماعی باید به اندازه کافی قانع کننده باشد تا مردم را در مسیر خود متوقف کند و آنها را متقاعد کنید که به اندازه کافی پیمایش را متوقف کنند تا آن را بررسی کنند.
نویسندگان رسانه های اجتماعی انواعی از نویسندگان محتوا هستند که در تولید این نوع مطالب مهارت دارند. آنها همچنین در استفاده از فیدهای رسانههای اجتماعی برای گفتن داستانهای متقاعدکننده برند که باعث میشود مخاطبان بیشتر به سراغشان بروند، عالی هستند.
5. نویسندگان فنی
نویسندگان فنی در ساختن موضوعات فنی پیچیده مانند مهندسی، مالی، برنامه نویسی، نرم افزار، روباتیک، و بیشتر در دسترس مخاطبان هدف تخصص دارند.
آنها ممکن است محتوای وب بنویسند که به این موضوعات می پردازد، اما بسیاری از نویسندگان فنی به جای آن راهنماها، دستورالعمل ها و راهنماها را تولید می کنند.
یک نویسنده فنی خوب می تواند هر دو با کارشناسان صنعت در سطح خود صحبت کند و معرفی مخاطبان جدید با موضوعات پیچیده به روش های قابل دسترس.
6. نویسندگان محتوای طولانی
محتوای طولانی که عمیقاً به یک موضوع می پردازد، این روزها تقاضای زیادی دارد، زیرا برای هر دو مخاطب جذاب است. و موتور جستجو با این حال، به نویسندگان محتوای بسیار ماهر نیاز دارد که بفهمند چه چیزی باعث می شود یک قطعه عالی از نوشتن طولانی شکل موثر باشد.
نویسندگان حرفه ای با فرم طولانی، محققان برجسته ای هستند که در سازماندهی اطلاعات و قالب بندی آن به گونه ای که برای خوانندگان آنلاین قابل دسترسی باشد، مهارت دارند.
آنها ممکن است در کتابهای الکترونیکی، مطالعات موردی، کاغذهای سفید، راهنماهای نحوه انجام، مقالات وبلاگ غواصی عمیق یا همه اینها تخصص داشته باشند.
نویسندگان محتوای تخصصی طاقچه
بسیاری از بازاریابان و کسبوکارها ممکن است بخواهند به دنبال استخدام نویسندگان محتوا باشند که متخصصان خاص هستند، به خصوص اگر در صنایعی باشند که نیاز به نوع خاصی از تخصص دارند.
یک نویسنده محتوای طاقچه آگاه، صنعت شما را به خوبی شما می شناسد و می تواند به راحتی در همه چیز به شما کمک کند، از وبلاگ های مهمان معتبری که سرها را معطوف به محتوای B2B که واقعاً به زبان مشتریان شما صحبت می کند.
در زیر چند نمونه کلیدی از نویسندگانی هستند که در این نوع خدمات نوشتن محتوا تخصص دارند.
نویسندگان B2B
بازاریابی برای همتایان صنعت به سادگی با بازاریابی برای مصرف کنندگان روزمره متفاوت است. این نیاز به یک رویکرد خاص و دانش کاری عمیق از صنعت در دست، و حرفه ای دارد نویسندگان B2B بر آن مسلط شده اند.
نویسندگان پزشکی
یک نویسنده باید به شدت با این صنعت آشنا باشد تا بتواند به خوبی در مورد مراقبت های بهداشتی، پزشکی و موضوعات مشابه بنویسد.
به همین دلیل است که بسیاری از نویسندگان تخصصی پزشکی نیز متخصصان فعلی یا سابق مراقبت های بهداشتی هستند که می توانند از پایه تجربه عملی و آموزش رسمی صحبت کنند.
نویسندگان مالی
مانند پزشکی، حقوق و موضوعات حرفه ای مشابه، دنیای مالی نیز زبان و رویکرد خاص خود را به موضوعات مختلف دارد و نویسندگان امور مالی به خوبی در همه چیز مورد نیاز هستند.
نویسندگان مالی ممکن است در زمینه پول، سرمایه گذاری، ارز دیجیتال، امور مالی شخصی و بسیاری از موضوعات فرعی دیگر متخصص باشند.
همچنین نویسندگانی با تخصص در قانون، SaaS، بازاریابی، صنعت خودرو، آموزش و بسیاری از صنایع دیگر وجود دارند.
بسته شدن
در عصر دیجیتال امروزی، محصولات برجسته و خدمات عالی به مشتریان به تنهایی برای موفقیت کسب و کار کافی نیستند. رتبه بندی برتر موتورهای جستجو و محتوای با کیفیت بالا در وب سایت ها ضروری است.
همکاری با فریلنسرهای با تجربه، از جمله نویسندگان محتوا، می تواند به کسب و کارها در رسیدن به اهدافشان کمک کند. نویسندگان محتوا میتوانند در کارهای نوشتاری مختلف، از جمله پستهای وبلاگ، بیانیههای مطبوعاتی، محتوای فنی، راهنماهای نحوه کار، مقالههای سفید، محتوای سئو، و تارهای رسانههای اجتماعی کمک کنند.
انواع مختلف نویسندگان محتوا، مانند نویسندگان سئو، کپی رایترها، نویسندگان ارواح، نویسندگان رسانه های اجتماعی، کارشناسان تخصصی و متخصصان صنعت، بسته به نیازهای محتوایی کسب و کار و اهداف بازاریابی، می توانند تخصص و مهارت های ارزشمندی را ارائه دهند.
با استفاده از استعدادهای نویسندگان محتوای حرفهای، کسبوکارها میتوانند استراتژیهای بازاریابی دیجیتال خود را افزایش دهند و به طور موثر با مخاطبان هدف خود تعامل داشته باشند، که در نهایت باعث موفقیت در چشمانداز آنلاین رقابتی امروزی میشود.
آیا آمادهاید تا تلاشهای تولید محتوای خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ ثبت نام برای یک 14 روز آزمایشی رایگان WriterAccess امروز، و با تیم جدید نویسندگان رویایی خود آشنا شوید!