, 5 روند CX که سال 2023 را شکل خواهند داد, محتوا مارکتینگ


, 5 روند CX که سال 2023 را شکل خواهند داد, محتوا مارکتینگ

بدون توجه به شرایط، یک اصل در ارائه تجربیات عالی برای مشتری صادق است: ایجاد تجربیات درخشان برای مشتریان فعلی شما بهترین راه برای جذب مشتریان جدید است.

این وبینار بررسی خواهد کرد که چگونه برندها به طور منحصربه‌فرد به بازخورد مشتریان گوش می‌دهند و آخرین تکنیک‌ها را برای جمع‌آوری بینش‌های معنادار و عملی مشتری به کار می‌برند تا تعامل بیشتری با مشتریان و کارمندان از خط مقدم تا C-suite ایجاد کنند.

ثبت نام امروز برای “5 روند CX که سال 2023 را شکل خواهند داد” ارائه شده توسط Reputation.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

, 5 روند CX که سال 2023 را شکل خواهند داد, محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *