به نظر می رسد تولید و مدیریت محتوای دیجیتال پیچیده تر از همیشه باشد. در حال حاضر، گردش کار باید کارکنان و منابع راه دور، دفاتر جهانی، و نگرانیهای امنیتی و حریم خصوصی را در خود جای دهد، بدون اینکه به فشار فزاینده بر محتوا و تیمهای خلاق برای تولید محتوای بیشتر در زمان کمتر و با منابع کمتر اشاره کنیم.
بنابراین موفق ترین تیم ها در حال حاضر چگونه تولید و گردش کار خود را مدیریت می کنند؟ برای پاسخ به این سوال و یافتن بهترین روشها برای بهبود کارایی، کانتو از نزدیک به 650 متخصص در ایالات متحده و بریتانیا که در تولید، مدیریت و/یا استراتژی محتوا و داراییهای خلاقانه در سازمانشان مشارکت داشتند، نظرسنجی کرد.
اهنگ به این وبینار برای یادگیری نتایج نظرسنجی و نگاهی عمیق به استراتژی های محتوا، گردش کار و فناوری هایی که باعث موفقیت این سازمان ها شده است. نکات ارزشمندی را در مورد اینکه چگونه میتوانید برنامههای محتوای خود را در سال 2023 اصلاح کنید و در پنج حوزه برای بهبود جریان کار و استراتژی محتوا، از جمله:
- اجرای ممیزی محتوا برای همه محتوای مرتبط و جاری
- متمرکز کردن محتوای خود در یک مکان واحد و اعمال ابرداده
- ساخت یک پشته فناوری که برای همکاری بهینه شده است
- اولویت بندی جریان کاری محتوای خود
- تمرکز بر ثبات برند و سرعت ورود به بازار
برنامه ریزی و ایجاد محتوا بسیار سخت تر از گذشته است، با تیم های جدا شده و زنجیره تامین محتوای دیجیتال شکسته. این وبینار را تماشا کنید بنابراین می توانید بهترین برنامه محتوای خود را در سال 2023 برنامه ریزی، ایجاد، مدیریت و ارائه دهید.
جدید در زمین موتورهای جستجو