Seo Road to Success 800x450

چگونه مطمئن می شوید که تیم سئوی شما روی فعالیت هایی کار می کند که بیشترین تأثیر را بر اهداف شما داشته باشد؟ آیا تا به حال اهدافی را تعیین کرده اید که یک یا دو ماه بعد متوجه شوید که هیچ کس پیشرفت را پیگیری نکرده است؟ آیا تا به حال به پایان یک سال رسیده اید و احساس کرده اید که هیچ پیشرفتی در اهداف رشد ارگانیک خود نداشته اید؟ همچنین، آیا رشد ارگانیک تنها هدف قابل اندازه گیری است؟

در این وبینار، کریگ برادفورد، مدیر اجرایی SearchPilot، به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از چارچوب 4 رشته اجرا (4DX) اهداف بهتری را تعیین کرده و به آنها برسید.

ثبت نام امروز برای “با این 4 رشته برای تیم های سئو عملکرد را افزایش دهید.” ارائه شده توسط SearchPilot.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *