مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ
وقتی گفتم می خواهم در مورد اسنپ چت بنویسم، یکی از دوستان از من پرسید: “آیا مردم هنوز از اسنپ چت استفاده می کنند؟” خوب، با توجه به گزارش درآمد سه ماهه سوم 2022 شرکتآنها 363 میلیون کاربر فعال روزانه را در این دوره گزارش کردند که نسبت به سال گذشته 57 میلیون یا 19 درصد افزایش داشته است.
و هست! شاید برای این خبر آماده نبودید؟ این احتمالاً به دلیل این احساس است که ما در انتهای تبلیغات شبکه های اجتماعی هستیم. خوب، برندهایی که مبتنی بر حدس و گمان هستند، فرصت های ایجاد کسب و کار را از دست می دهند. پس باید در جریان باشید!
با رشد اسنپ چت، برخی از شرکت ها از کمپین های بازاریابی عالی در این پلت فرم سود می برند. ایده این مقاله دقیقاً این است که فهرستی از نمونه کارهای انجام شده توسط افرادی که در اسنپ چت کار خوبی انجام می دهند، به شما الهام بخشد.
4 برند که اسنپ چت را میخکوب می کنند
نتفلیکس و هوش مصنوعی
آیا شما از طرفداران Stranger Things هستید؟ این مورد مورد علاقه من برای استفاده خوب از ویژگی های واقعیت افزوده اسنپ چت است.
در سال 2017، شرکت استریمینگ اتاق نشیمن جویس بایرز را با استفاده از اولین لنز دنیای سه بعدی بازسازی کرد. این اطلاعیه کاربران شبکه اجتماعی و طرفداران سریال را مستقیماً در دنیای وارونه قرار داد. آیا ترسناک است؟
در واقع، به گفته ایوان اشپیگل، مدیر عامل شرکت اسنپ، هوش مصنوعی یکی از اولویتهای استراتژیک این شرکت است: «در این سهماهه، ما اقداماتی را برای تمرکز بیشتر کسبوکار خود بر روی سه اولویت استراتژیک خود انجام دادیم: رشد جامعهمان و تعمیق تعامل آنها با محصولاتمان، رشد درآمد خود را دوباره تسریع و متنوع کنیم و در واقعیت افزوده سرمایه گذاری کنیم.
داستان های خطوط هوایی WOW
وقتی این شرکت بهترین محصول را برای انتشار در اختیار داشته باشد بسیار خوب است. WOW Airlines یکی از این موارد است. این شرکت کمپین “بهترین شغل در جهان” را تبلیغ کرد که در آن سفری باورنکردنی به برنده یک مسابقه ارائه داد.
برای شرکت در مسابقه باید یک استوری دو دقیقه ای از طریق اسنپ چت ضبط می کردید و سپس ویدیو را همراه با ورودی ارسال می کردید.
این کمپین در فضای مجازی منتشر شد، ده میلیون بازدید در شبکه های اجتماعی برند ایجاد کرد و رکورد سهم برند را شکست: 1.4 میلیون.
تابستان همچنین محتوایی را برای شبکه های WOW تولید کرد که توسط چهار برنده مسابقه تولید شد. من راه بهتری برای ترکیب مزایای محصول شما با استراتژی رسانه دیجیتال نمی دانم.
فیلترهای Dunkin’ Donuts
استفاده از فیلترهای رسانه های اجتماعی برای انجام کمپین های بازاریابی بدیهی به نظر می رسد، اما Dunkin’ Donuts توانست این آشکار بودن را با اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی محلی و رسانه های اجتماعی ترکیب کند.
علاوه بر تخصیص روز ملی دونات، این شرکت ژئوفیلتری را ایجاد کرد که فقط در یکی از فروشگاه ها یا از طریق عملکرد «Snap to Unlock» (کدهای QR) قابل دسترسی بود.
علاوه بر جذب مشتریان به فروشگاهها، روز جشن و استراتژیهای اینفلوئنسرها ده برابر بیشتر از روزهای عادی فالوورهای شبکههای آنها را به ارمغان آورد.
اسنپ کد Sprite
اسپرایت با “RFRSH na lata!” در برزیل حضور داشت. (RFRSH در قوطی) کمپین. این برند از snapcode برای تعامل و آوردن مخاطبان به رسانه های اجتماعی استفاده کرد: دو میلیون بازدید ایجاد شد.
اسنپ چت همه چیز در مورد اتصال بصری است و برنامه شماره 1 برای ایجاد محتوای زودگذر است (که فقط برای مدت زمان مشخصی در دسترس است). در میان قالبهای محتوایی که مورد بررسی قرار گرفتهاند، عکسها، داستانها و فیلترها هستند. بهترین راه برای کشف این ابزار را بیاموزید!
و آیا این شبکه اجتماعی برای برند شما منطقی است؟ بدانید که این برندها زمان زیادی را صرف تولید کمپین هایی کردند که واقعا برای مخاطبانشان جالب باشد. اگر می خواهید در اسنپ چت موفق شوید باید روی کیفیت سرمایه گذاری کنید.
آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایشهای مهم در چشمانداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!