
با به روز رسانی مداوم الگوریتم گوگل و تغییرات ویژگی ها، بازاریابان جستجوی پولی در دنیایی زندگی می کنند که تلاش آنها برای ایجاد کلیک یا تبدیل دائما مختل می شود. لایه عدم اطمینان اقتصادی را به جدول اضافه کنید. اکنون، درآمد در صدر فهرست اولویتهای همه قرار دارد.
اکنون زمان آن است که با کنترل عملکرد و نتایج Google Ads خود به راه درست وارد سال 2023 شوید.
به اشلی فلچر، معاون بازاریابی در Adhena بپیوندید، در این ارائه بعدی SMX روشنگر برای درک چگونگی تشخیص اینکه کجا می توانید هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید و سودآوری خود را بدون آسیب رساندن به درآمد افزایش دهید.
در طول جلسه، یاد خواهید گرفت که چگونه بودجه ها را از طریق اتوماسیون بهتر به کار ببرید، محافظ ترافیک برند خود باشید و آن “تکاورهای تنها” مزاحم را خاموش کنید.
امسال ممکن است نیاز به شفافیت بیشتر را به همراه داشته باشد و این امر برای بازاریابان جستجو برای تصحیح نقطه نظرات کمپین دشوار باشد. با این دستور العمل های جلسه، شما با احتیاط وارد آن خواهید شد و از فشار عملکرد عبور خواهید کرد.
جدید در زمین موتورهای جستجو