بهعنوان یک تبلیغکننده یا متخصص سئو، لازم است بدانید که با افزایش محبوبیت خرید آنلاین، ایمنی و امنیت مشتریان به اولویت اصلی پلتفرمهای تجارت الکترونیک تبدیل شده است. در پاسخ به این موضوع، گوگل سه راه را برای کمک به مشتریان برای خرید ایمن و اطمینان از رعایت این استانداردها توسط فروشگاههای بازرگانان پیادهسازی کرده است.
- بررسی فروشگاه ها از طریق اتوماسیون
- نشان های فروشگاه
- بررسی های تاجر و فهرست بندی خودکار و انسانی
بررسی خودکار بازرگانان محصول قبل از اینکه یک محصول یا تاجر بتواند در Google فهرست کند، باید تحت بررسی ایمنی کامل قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که استانداردها را رعایت می کنند. با کمک نمودار خرید، پایگاه داده وسیعی از محصولات و فروشندگان، سیستم ها می توانند به سرعت مشروعیت یک کسب و کار را ارزیابی کنند، از صحت اطلاعات محصول اطمینان حاصل کنند و تأیید کنند که محتوا با خط مشی های Google مطابقت دارد.
این خطمشیها همه محصولات نمایش دادهشده در نتایج خرید، از جمله محصولات بهدستآمده از خزیدن وب را پوشش میدهد. با پیروی از این خطمشیها، Google اطمینان حاصل میکند که محصولاتی که میبینید مطابق با استانداردها هستند و با مواردی که قوانین را نقض میکنند، مانند سلاحهای خشونتآمیز، بازرگانانی که کسبوکار خود را نادرست معرفی میکنند، یا محتوای نفرتانگیز مواجه نخواهید شد.
تنها در ماه ژانویه، گوگل از نمایش حدود 100 میلیون پیشنهاد محصول جلوگیری کرد و نزدیک به 300000 حساب کاربری را به دلیل مشکلات کیفیت یا نقض خطمشی رد کرد.
نشان های فروشگاه Google نشانهای فروشگاهی را به مشاغلی ارائه میکند که تجربه خرید مثبتی را ارائه میدهند. این نشانها به فروشگاههایی تعلق میگیرد که معیارهای حمل و نقل سریع، بازگشت آسان، وبسایتهای با کیفیت بالا و رتبهبندی کاربران عالی را دارند.
Google همچنین رتبهبندیهایی را برای محصولات و فروشندگان مختلف آنها نشان میدهد و به شما امکان میدهد از تجربیات سایر خریداران در مورد آن محصولات و کسبوکارها بیاموزید. بهعلاوه، فهرستهای محصولات شما را مستقیماً به وبسایت تاجر پیوند میدهند و این فرصت را برای شما فراهم میکنند که درباره فروشگاه و سیاستهای آن تحقیقات بیشتری انجام دهید. این به این دلیل است که می توانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد خرید خود بگیرید و اطمینان حاصل کنید که با اطمینان خرید می کنید.
بررسی های خودکار و انسانی برای بازرگانان و فهرست ها.
سیستمهای خودکار ما همیشه فعالیتهای نقضکننده را رصد میکنند و تیم بازبینیکنندگان انسانی ما برای بررسی مسائلی که ممکن است به دیدگاه دقیقتری نیاز داشته باشند، در حالت آمادهباش هستند.»
گوگل
هنگامی که بازرگانان وارد بازار شدند، Google به نظارت بر فهرستها ادامه میدهد تا مطمئن شود از زمان گنجاندن اولیه آنها در Google، هیچ چیز مشکوک یا مشکلساز تغییر نکرده است. برای مثال، اگر تاجری الزامات خاص کشور را برای فروش الکل در حین سوار شدن داشته باشد، آنها به طور دورهای تأیید میکنند که آن شرایط هنوز برآورده میشوند.
Google همچنین هنگام تشخیص رفتار مشکوک اقدامات مختلفی انجام میدهد، از جمله حذف فهرستهای مشکوک که خطمشیها را نقض میکنند یا تاجر را از فهرست کردن در Google منع میکند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این تلاشها میتوانند مستقیماً بر توانایی تبلیغکنندگان برای دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق پلتفرمهای تبلیغاتی و نتایج جستجوی Google تأثیر بگذارند.
وقتی مشتریان احساس امنیت خرید در Google را داشته باشند، به احتمال زیاد خرید میکنند و با تجار و محصولاتی که در این پلتفرم تبلیغ میشوند تعامل برقرار میکنند. تبلیغکنندگان و سئوکاران میتوانند با اطمینان از اینکه تبلیغات و فهرستهای محصولاتشان مطابق با خطمشیها و الزامات Google است، از این اعتماد استفاده کنند. با رعایت این استانداردها، آنها می توانند نشان فروشگاه را به دست آورند، دید خود را بهبود بخشند و شانس جذب مشتریان جدید را افزایش دهند.
با پیروی از خطمشیها و دستورالعملهای Google، تبلیغکنندگان و سئوکارها میتوانند از حذف محصولات یا فهرستهای خود یا ممنوع شدن کامل از پلتفرم خودداری کنند. این بدون شک به توانایی آنها در دستیابی به مشتریان آسیب می رساند و بر اهداف کلی تجاری آنها تأثیر می گذارد. بنابراین، برای تبلیغکنندگان و سئوکاران ضروری است که از سیاستهای گوگل بهروز بمانند و مطمئن شوند که تبلیغات و فهرستهایشان از این استانداردها پیروی میکنند.