از زمانی که Search Engine Land راه اندازی شد، ما به کارشناسان سئو بستری برای به اشتراک گذاشتن دانش عمیق و بینش به موقع خود داده ایم – با هدف کمک به شما در حل مشکلات، مدیریت چالش ها و درک تغییرات دائمی چشم انداز SEO.

به همین دلیل یکی از اولویت‌های من در سال جاری کمک به راه‌اندازی مجدد برنامه کارشناس موضوع زمین در موتورهای جستجو بود که در چند سال گذشته در اکثر موارد متوقف شده بود.

در زیر پیوندهایی به 10 ستون سئوی موتور جستجوی لند جستجوی سال 2022 که بیشترین خوانده شده و باید خوانده شود را خواهید دید که توسط گروه فوق العاده ما از کارشناسان موضوع ارائه شده است.

من باید اولاف کوپ را که سه مورد از 10 ستون محبوب سئو سال را تالیف کرده است، به رسمیت بشناسم. شگفت انگيز!

تجزیه و تحلیل SERP ها برای این اهداف خرد به شما کمک می کند محتوای مناسبی را ایجاد کنید که جستجوگر می خواهد پیدا کند. (توسط اولاف کوپ. منتشر شده در 18 ژوئیه.)

گوگل تعریف خود از YMYL را تغییر داده است، تعریف صفحات با کیفیت پایین و موارد دیگر را اصلاح کرده است. در اینجا جزئیات است. (توسط لیلی ری. منتشر شده در 28 ژوئیه.)

بینش قدرتمندی را برای اطلاع رسانی تلاش های بازاریابی خود به دست آورید. از اپراتورها و دستورات جستجوی پیشرفته گوگل زیر به نفع خود استفاده کنید. (توسط جان کلارک. منتشر شده در 3 اکتبر.)

آیا گام بعدی MUM Google برای تبدیل شدن به یک موتور جستجوی صرفا معنایی است؟ بیاموزید که MUM چه معنایی برای آینده سئو می تواند داشته باشد. (توسط اولاف کوپ. منتشر شده در 15 آوریل.)

آیا می خواهید بدانید یادگیری ماشین چگونه بر جستجو تأثیر می گذارد؟ بیاموزید که چگونه گوگل از مدل ها و الگوریتم های یادگیری ماشینی در جستجو استفاده می کند. (توسط دیو دیویس. منتشر شده در 2 می.)


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


سئوکاران ممکن است با تغییرات دیگری مشابه راه اندازی پنگوئن در 10 سال پیش روبرو شوند. در اینجا چیزی است که باید در مورد به روز رسانی جدید گوگل بدانید. (توسط ماری هاینز. منتشر شده در 22 اوت.)

آیا می خواهید سایت وردپرس خود را برای ترافیک و رتبه بندی بهتر راه اندازی کنید؟ مطمئن شوید که این تنظیمات سایت را برای بهبود سئوی خود دنبال می کنید. (توسط جان مک آلپین. منتشر شده در 15 سپتامبر.)

نتایج مقایسه پوشش کلمات کلیدی چهار ابزار پیشرو سئو برای دامنه ها در فضای دارویی را مشاهده کنید. (توسط تایلور هرمانسون. منتشر شده در 19 سپتامبر.)

درباره برخی از سیگنال‌های بالقوه‌ای که Google ممکن است برای سنجش اینکه آیا محتوا و نام تجاری شما EAT قوی دارند یا خیر استفاده می‌کند، بیاموزید. (توسط اولاف کوپ. منتشر شده در 18 مارس.)

گاهی اوقات بهترین ابزار سئو رایگان هستند. یاد بگیرید که چگونه از این فرمول ها برای صرفه جویی در زمان و کاهش خطاهای دستی استفاده کنید. (توسط جکی چو. منتشر شده در 30 ژوئن.)


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *