به نظر می رسد جستجوی یاهو در آینده باز خواهد گشت. یاهو در چند هفته گذشته نکاتی را در رابطه با این بازگشت ارائه کرده است و همچنین در حال استخدام یک مدیر محصول اصلی برای پلتفرم جستجوی یاهو برای کمک به رهبری این ابتکارات است.

آگهی استخدام. یاهو یک لیست شغلی ارسال کرد برای یک “مدیر اصلی محصول، جستجوی یاهو” چند هفته پیش. در قسمتی از آگهی استخدام آمده است: «ما به دنبال یک مدیر محصول برای جستجو در یاهو هستیم. ما به دنبال افرادی هستیم که علاقه مند به فراتر رفتن از وضعیت موجود هستند تا نحوه تعامل افراد و استفاده از جستجو را تغییر دهند.

“به عنوان یک مدیر محصول برای جستجو، شما به توسعه استراتژی جستجو و نقشه راه ما کمک خواهید کرد و اجرای آن را هدایت خواهید کرد. کاندیدای ایده‌آل از مهارت‌های سازمانی قوی و تخصص عمیق موضوعی برای مشارکت با طراحی، علم، مهندسی و سایر تیم‌های کلیدی متقابل بهره می‌برد. شما تعیین خواهید کرد که در تجارب جستجوی خود چه چیزی را برای مشتریان خود در اولویت قرار می دهیم و چشم انداز را زنده خواهید کرد. شما همچنین تلاش برای کشف و تقویت محتوا از سراسر اکوسیستم گسترده یاهو را برای ایجاد تجربیات جستجوی جدید و نوآورانه در سطوح و برای برنامه جستجوی ما هدایت خواهید کرد. این نقش همچنین مسئول شناسایی و مستندسازی الزامات محصول و کسب و کار و انتقال آنها از مفهوم به تولید است، در حالی که با مجموعه گسترده ای از سهامداران کار می کند که شامل تیم های بازاریابی، فروش، حقوقی، تحریریه، طراحی، UXR و سایر تیم ها می شود. خواندن.

نکات توییتر یاهو اکانت توییتر خود را برای جستجوی یاهو فعال کرده است تیزرها در طول یکی دو هفته گذشته در اینجا برخی از آن ها آورده شده است:

مدیران یاهو برایان پرووست، SVP & GM، Yahoo در لینکدین ارسال شده است در مورد این فهرست شغلی نوشت: «در سال‌های آینده نوآوری‌های زیادی در جستجو وجود خواهد داشت و مکان‌های زیادی وجود ندارد که بتوانید فوراً تأثیری به این بزرگی داشته باشید. اگر علاقه مند به جستجو و ایجاد تجربه محصول هستید، خوشحال می شوم از شما بشنوم.”

کارن چین، پدر مدیر مدیریت محصول در یاهو، این پست را منتشر کرد در لینکدین همچنین گفت: «به دنبال ایجاد تجربیات معنادار و نوآورانه برای میلیون‌ها کاربر هستید؟ ما به دنبال یک مدیر محصول جستجوی کارکشته هستیم تا جستجو را وارد فاز بعدی کند! به اشتراک بگذارید و به ما بپیوندید.»

جیم لنزون، مدیر اجرایی یاهو، در سپتامبر 2021 سکان هدایت یاهو را به دست گرفت. جیم ریشه های عمیق زیادی در جستجو دارد. او به مدت 7 سال در Ask.com کار کرد، از سال 2001 به عنوان SVP، مدیریت محصول، سپس در سال 2004 به عنوان SVP و GM Ask Jeeves و سپس به عنوان مدیر عامل در سال 2006 کار کرد. پس از Ask.com، او رئیس و مدیرعامل شد. از CBS Interactive، سپس مدیرعامل Tinder و اکنون در یاهو به عنوان مدیر عامل آنها. دیدن اینکه جستجوی Yahoo تحت رهبری جیم چه می کند هیجان انگیز خواهد بود، او ذهن خلاقی است که در زمان حضور در Ask نوآوری های زیادی در جستجو ایجاد کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. شخصاً نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم جیم و تیمش برای جستجوی یاهو چه می‌کنند. من هیجان زده هستم که ببینم این تیم چه ایده‌ها، رابط‌ها و مفاهیم جدیدی را به جستجوی یاهو می‌آورد. یاهو در روزهای اولیه یک بازیگر بسیار بزرگ در جستجو بود، پس از آن شرکت به نزول ادامه داد و حتی ماریسا مایر کهنه کار گوگل نیز نتوانست شرکت را نجات دهد.

اما اکنون یاهو یک صفحه خالی دارد و دیدن اینکه آیا یاهو می تواند دوباره رقابت کند بسیار هیجان انگیز خواهد بود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *