گوگل موضوعات مرتبط را در نتایج جستجوی دسکتاپ فیلتر می کند, محتوا مارکتینگ


گوگل اکنون ویژگی فیلتر جستجوی موضوعات مرتبط را در نتایج جستجوی دسکتاپ ارائه می کند. این اولین بار در دسامبر گذشته در جستجوی تلفن همراه راه اندازی شد و اکنون، گوگل آن را به طور کامل به جستجوی دسکتاپ می آورد.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از منوی فیلتر جدید در مقایسه با نسخه قدیمی است.

نسخه قدیمی:

Google Search Bar Filters Old 800x156.png, محتوا مارکتینگ

نسخه جدید:

Google Search Bar Filters New 800x304.png, محتوا مارکتینگ

وقتی روی این فیلترهای موضوعی مرتبط با «کاوش در موضوع» فیلتر می‌کنید، در اینجا به نظر می‌رسد:

Google Search Bar Filters New Trigger 800x357.png, محتوا مارکتینگ

در اینجا نحوه راه اندازی نسخه موبایل در دسامبر 2022 آمده است:

Google Mobile Menu Explore, محتوا مارکتینگ

آنچه گوگل گفت گوگل این خبر را در توییتر، گفت: “دسامبر گذشته، ما کاوش موضوعات مرتبط با جستجوی شما را در تلفن همراه آسانتر کردیم. اکنون این برای همه کاربران دسکتاپ که به زبان انگلیسی در ایالات متحده جستجو می کنند در دسترس است. موضوعات مرتبط در کنار فیلترها در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شوند.

لطفاً توجه داشته باشید، گوگل چندین ماه است که این مورد را روی دسکتاپ آزمایش کرده است، بنابراین ممکن است برای بسیاری از شما آشنا به نظر برسد.

گوگل همچنین در پست قدیمی خود در این مورد اضافه کرد: «هم موضوعات و هم فیلترها به ترتیبی نشان داده می‌شوند که سیستم‌های ما به‌طور خودکار تشخیص می‌دهند که برای درخواست خاص شما مفیدتر است. اگر فیلتر خاصی را که می‌خواهید نمی‌بینید، می‌توانید با استفاده از گزینه «همه فیلترها» که در انتهای ردیف موجود است، موارد بیشتری را پیدا کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل دائما در حال تطبیق و آزمایش رابط های جدید است. چه SGE جدید باشد و چه این تغییرات کوچکتر، از جمله دیدگاه ها، در مورد این تصویر و موارد دیگر. در اینجا یک تغییر جدید در رابط Google وجود دارد که ممکن است بر آنچه افراد در نتایج جستجوی دسکتاپ می‌بینند و روی آن کلیک می‌کنند، تأثیر بگذارد.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *