گوگل گزارش نمایه سازی ویدیو را در کنسول جستجوی گوگل به روز کرده است تا دقت گزارش خطا را بهبود بخشد. گوگل گفت ممکن است خطاهای «تصویر کوچک گمشده» را ببینید که تحت انواع خطاهای جدید طبقه بندی شده اند. گوگل همچنین اضافه کرد که تعداد کل خطاهای گزارش شده نباید تغییر کند و این فقط طبقه بندی مجدد خطاها است.

19 ژانویه 2023. این تغییر امروز ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ اعمال شد.

بیانیه گوگل گوگل نوشت، «کنسول جستجو اکنون می تواند مسائل مربوط به نمایه سازی تصاویر کوچک را با دقت بیشتری طبقه بندی کند. در نتیجه، ممکن است یک تخصیص مجدد مسائل «تصویر کوچک گمشده» را به انواع مسائل خاص‌تر مشاهده کنید. تعداد کل ویدیوهای تحت تأثیر باید ثابت بماند.»

گزارش نمایه سازی ویدیو چیست. گزارش نمایه سازی ویدیو نشان می دهد که چند صفحه نمایه شده در سایت شما حاوی یک یا چند ویدیو است و چند صفحه از آن صفحات یک ویدیو می تواند ایندکس شود. گوگل گفت این گزارش می تواند به شما در درک عملکرد ویدیوهای خود در گوگل و شناسایی زمینه های بهبود احتمالی کمک کند.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از این گزارش برای یکی از سایت های من در کنسول جستجوی گوگل آمده است:

وقتی گزارش نشان می دهد. گوگل گفت اگر گوگل ویدیوها را در سایت شما شناسایی کند، گزارش نمایه سازی ویدیو در نوار ناوبری سمت چپ در بخش پوشش ظاهر می شود. اگر گوگل ویدیویی را در وب سایت شما شناسایی نکرده باشد، گزارش را نخواهید دید.

آنچه به شما می گوید. این گزارش وضعیت نمایه سازی ویدیو در سایت شما را نشان می دهد. به شما کمک می کند به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • گوگل یک ویدیو را در چند صفحه شناسایی کرده است؟
  • کدام ویدیوها با موفقیت ایندکس شدند؟
  • چه مسائلی مانع از ایندکس شدن ویدیوها می شود؟

گوگل توضیح داد، علاوه بر این، اگر مشکل موجود را برطرف کنید، می‌توانید از این گزارش برای تأیید اعتبار استفاده کنید و نحوه به‌روزرسانی صفحات ویدیوی ثابت شما در فهرست Google را پیگیری کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. ممکن است بخواهید برخی از خطاهای موجود در این گزارش را دوباره بررسی کنید و ببینید آیا برخی از آنها از «تصویر کوچک گمشده» به نوع دیگری از خطا طبقه‌بندی شده‌اند. به این ترتیب می توانید خطاهایی را که ممکن است زودتر برطرف نشده باشند را برطرف کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *