گوگل در ماه های آینده به روز رسانی جدیدی را برای سیستم محتوای مفید ارائه خواهد کرد. این به‌روزرسانی به Google Search اجازه می‌دهد تا محتوای ایجاد شده از دیدگاه شخصی یا تخصصی را عمیق‌تر درک کند.

چه چیزی در حال تغییر است. گوگل گفت:

  • “همچنین در حال بهبود نحوه رتبه بندی نتایج در جستجو به طور کلی، با تمرکز بیشتر بر محتوای دارای تخصص و تجربه منحصر به فرد هستیم.”
  • ما یک به‌روزرسانی برای این سیستم ارائه می‌کنیم که محتوای ایجاد شده از دیدگاه شخصی یا تخصصی را عمیق‌تر درک می‌کند، و به ما امکان می‌دهد بیشتر این اطلاعات مفید را در جستجو رتبه‌بندی کنیم.»

گوگل توضیح داد که این به‌روزرسانی به جستجوی Google کمک می‌کند تا «جواهرات پنهان» بیشتری را در نتایج جستجوی Google نشان دهد.

بیشتر در مورد به روز رسانی محتوای مفید. به روز رسانی محتوای مفید گوگل به طور خاص «محتوای را هدف قرار می دهد که به نظر می رسد در درجه اول برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو به جای کمک یا اطلاع رسانی به مردم ایجاد شده است».

گوگل به ما گفت که هدف این به روز رسانی الگوریتم کمک به جستجوگران برای یافتن محتوای با کیفیت بالا است. گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.

جستجوگران وقتی به صفحات وب غیر مفیدی می‌رسند که رتبه خوبی در جستجو دارند، زیرا برای رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نوشته شده‌اند، ناامید می‌شوند. این نوع محتوایی است که ممکن است آن را «محتوای موتور جستجو» یا «محتوای سئو» بنامید.

هدف الگوریتم محتوای مفید Google کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها و در عین حال تبلیغ وب سایت های مفیدتر، طراحی شده برای انسان، بالاتر از موتورهای جستجو است.

گوگل گفت این تلاشی مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسان‌تر کردن یافتن محتوایی است که در جستجو معتبر و مفید باشد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی جدید هنوز منتشر نشده است، اما در «ماه‌های آینده» عرضه خواهد شد. زمانی که به‌روزرسانی راه‌اندازی شد و چه انتظاراتی از این به‌روزرسانی برای سایت‌ها، محتوا و مشتریان خود دارید، به شما اطلاع خواهیم داد. تا آن زمان، به تولید محتوای مفید ادامه دهید و (امیدوارم) در دراز مدت خوب باشید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *