, گزارش نمایه‌سازی ویدیوی کنسول جستجوی گوگل، همپوشانی برداشت‌های ویدیویی و فیلتر نقشه سایت را به دست می‌آورد, محتوا مارکتینگ


گزارش نمایه‌سازی ویدیوی Google در کنسول جستجوی Google برخی بهبودهای جدید از جمله پوشش نمایش‌های ویدیویی و فیلتر نقشه سایت را اضافه کرد. گوگل اعلام کرد این کار برای “کمک به درک عملکرد ویدیوهای خود در Google و شناسایی زمینه های احتمالی بهبود” انجام شد.

گزارش نمایه سازی ویدیو چیست. گزارش نمایه سازی ویدیو نشان می دهد که چند صفحه نمایه شده در سایت شما حاوی یک یا چند ویدیو است و چند صفحه از آن صفحات یک ویدیو می تواند ایندکس شود. گوگل گفت این گزارش می تواند به شما در درک عملکرد ویدیوهای خود در گوگل و شناسایی زمینه های بهبود احتمالی کمک کند.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از این گزارش برای یکی از سایت های من در کنسول جستجوی گوگل آمده است:

, گزارش نمایه‌سازی ویدیوی کنسول جستجوی گوگل، همپوشانی برداشت‌های ویدیویی و فیلتر نقشه سایت را به دست می‌آورد, محتوا مارکتینگ

همپوشانی برداشت ویدیو. این گزارش اکنون تعداد نمایش‌های ویدیویی روزانه را در طول زمان به شما نشان می‌دهد. گوگل گفت: «نمایش‌ها بر اساس صفحه جمع‌آوری می‌شوند، به این معنی که اگر یک صفحه چندین بار در یک صفحه نتیجه جستجو (یا یک جلسه Discover) ظاهر شود، ما هر ظاهری را به‌عنوان یک برداشت در نظر می‌گیریم.

گوگل همچنین خاطرنشان کرد که گزارش‌های عملکرد جستجو در کنسول جستجو، ظاهر جستجوی ویدیو را بر اساس ویژگی، نه بر اساس URL، گروه‌بندی می‌کند. این بدان معناست که اگر چندین صفحه در یک مجموعه نتایج جستجو نشان داده شود، گوگل فقط یک نمایش را حساب می کند. گوگل گفت: «در نتیجه، گزارش عملکرد جستجو می‌تواند تعداد بازدیدهای کمتری را نسبت به گزارش نمایه‌سازی صفحه ویدیو نشان دهد.»

این چیزی است که به نظر میرسد:

, گزارش نمایه‌سازی ویدیوی کنسول جستجوی گوگل، همپوشانی برداشت‌های ویدیویی و فیلتر نقشه سایت را به دست می‌آورد, محتوا مارکتینگ

فیلتر نقشه سایت گوگل همچنین یک فیلتر جدید اضافه کرد تا به شما نشان دهد کدام ویدیوهایی را که گوگل ایندکس کرده است نیز در فایل نقشه سایت شما وجود دارد. گوگل گفت: «برای کمک به شما برای تمرکز بر روی صفحات ویدیویی که برای شما مهم‌تر هستند، اکنون می‌توانید گزارش نمایه‌سازی ویدیو را فیلتر کنید تا فقط صفحات ویدیویی را که در نقشه سایت انتخابی وجود دارند نشان دهد. این فیلتر برای همه ویژگی‌های گزارش اعمال می‌شود: نمودار، مجموع نمودارها، فهرست شماره‌ها و صادرات.

این فیلتر است:

, گزارش نمایه‌سازی ویدیوی کنسول جستجوی گوگل، همپوشانی برداشت‌های ویدیویی و فیلتر نقشه سایت را به دست می‌آورد, محتوا مارکتینگ

چرا ما اهمیت می دهیم. گزارش‌گیری، اشکال‌زدایی و تجزیه و تحلیل اضافی می‌تواند به شما در عملکرد بهتر در جستجوی Google با ویدیوهایتان کمک کند. اگر ویدیوها را در سایت خود میزبانی می‌کنید یا ویدیوها را در سایت خود جاسازی می‌کنید، می‌خواهید این گزارش را بررسی کنید تا ببینید آیا راه‌هایی برای بهبود آن ویدیوها وجود دارد یا کمک می‌کند ویدیوهای دیگر در جستجوی Google نشان داده شوند. ویدئوها جنبه مهمی از ترافیک جستجو و دیده شدن در جستجوی گوگل هستند.

جزئیات بیشتری در مورد این گزارش جدید وجود دارد این سند راهنمای Google.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *